O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Data: 2009-04-18 18:33:28
Autor: MH
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
Facet pisze do Pani Nędzy posty bardzo logiczne , używa merytorycznych
argumentów , a tymczasem ... , wiadra a nawet beki pomyj lecą na gościa ze
strony większości grupowiczów. Wyzywany jest od esbeków , komuchów i co tylko
.... I nie ma znaczenia co , ale kto pisze. Czegoś nie wiem ?! O co tu chodzi do
Upadłej Kobiety ?!

MH

Data: 2009-04-18 18:44:00
Autor: Piotr
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
Dnia Sat, 18 Apr 2009 18:33:28 +0200, MH napisał(a):

[...]

Musi ma penisowy PR...
pz
Piotr

Data: 2009-04-18 19:55:10
Autor: Polok_prawdziwy
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
mrdevilyn@gmail.com wrote:

On 18 Kwi, 18:33, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

O co tu chodzi do Upadłej Kobiety ?!

To fanatyk, chwalca prylu i  wróg  lekarzy. O wszystkie nieszczęścia w
naszej Galaktyce obwinia KrK a w szczególnosci ojdyra rydzyka oraz US
of A. Logiki w tych jego wywodach jest mniej więcej tyle tyle ile w
wyszukiwaniu wszędzie żydów przez bekona a merytoryka sprowadza sie do
ciagłego bełkotu o rydzyku, rychłym upadku US of A i złodziejstwie
lekarzy. Aha, czasem jeszcze napisze dobre słowo o jakims komuchu lub
esbeckim kapusiu albo złe o jakims porządnym człowieku.

Wsyćko robi prawidłowo...!!!

- tak mogom ino mondre chopy robić...

Data: 2009-04-18 20:12:02
Autor: MH
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
mrdevilyn@gmail.com wrote:

> [...]
> lekarzy. Aha, czasem jeszcze napisze dobre słowo o jakims komuchu lub
> esbeckim kapusiu albo złe o jakims porządnym człowieku.

A cóz my mogemy , kiej tukej wienksość to gupieloki som...
Tak sem myślem , coby siem odsunonć datem łodlatywania ło tydzień ...
Radziłzem psez Intyrnyt ze swoim kumem Wondusiem.. Pedzioł , ze mojom Marynom
piknie siem załopiekuje i syćkiego jej dostarcy , coby jej siem niecniło ..

MH --

Data: 2009-04-18 20:25:08
Autor: Polok_prawdziwy
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
MH wrote:

mrdevilyn@gmail.com wrote:

> [...]

Radziłzem psez Intyrnyt ze swoim kumem Wondusiem.. Pedzioł , ze mojom
Marynom piknie siem załopiekuje i syćkiego jej dostarcy , coby jej siem

Nodyć, tak bedzie nojlepij - łodpocnies sem troseckem...!

Łocywistałocywistość, i łod GUPIELOKUW i łod Maryny...

Ale juzem cito w popsednim wontku ("Łobudzili siem") łodpedzioł...

Cheba cytołeś...?

Data: 2009-04-18 20:49:03
Autor: MH
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
MH wrote:

> [...]

Łocywistałocywistość, i łod GUPIELOKUW i łod Maryny...

Ale juzem cito w popsednim wontku ("Łobudzili siem") łodpedzioł...

No dyć zech cytoł ! Moja Maryna psed kwilkom kumnie fyrtała!! Pedziała , ze
Wonduś piknie siem niom łokpiekuje i nicego jej niebrakuje.. Syćko cego kce ,
Wonduś jej daje.. Pseto pedziała mi , cobym siem jeze jeden miesioncek łostoł
tukej.. A CYMU NI ???

MH

Data: 2009-04-18 20:27:03
Autor: MH
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

> [...]
piknie siem załopiekuje i syćkiego jej dostarcy , coby jej siem niecniło ..

Aha !! I jeze psyłobiecał mi , ze jom serdecnie ukłuje w moim imieniu !!

MH

Data: 2009-04-18 20:33:45
Autor: boukun
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsd2md$dvo$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.000002a2.49ea00d8newsgate.onet.pl...
[...]

Prostaki tak mają, nbie Cyca mam tu na myśli, tylko jego adwersarzy.

boukun

Data: 2009-04-18 21:47:56
Autor: antyanatinae
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

[...]

Sprawa jest prosta. Cyc przyznał się do swojego członkowstwa w pzpr, krytkuje toruńskiego oszusta,  RM i moherowe scierwa ciosają mu za to kołki na głowie. Dla moherowo - pisuarowyxh hipokrytów nie ma znaczenia, ze 3/4 pisuarowej hołoty to byli pezetpeerowcy, ze Cyc ma więcej w głowie niż wszyscy go krytykujący razem wzięci, ze toruński sekciarz to najzwyklejszy złodziej. itd. Cyc przegrywa na tym, ze do każdego bluzgającego mu gnoja pisze dużą literą, nazywa synciem, stara się wytłumaczyc intuicyjnie wyczuwając, ze skretyniały bluzgający małolat nie ma pojęcia o co chodzi, zamiast potraktowac go chujami, czy innymi "superlatywami". Ot i cała "tajemnica". Ostatnio sytuacja przybrała na sile w związku z coraz gorszą sytuacją bliżniaków, pożalsięboże partii pod nazwą pic i zamieszaniem jakie wywołał kurdupel próbując swoich protegowanych wprowadzic do EP!

Przemek
--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-18 22:45:27
Autor: Piotr
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
Dnia Sat, 18 Apr 2009 21:47:56 +0200, antyanatinae napisał(a):

Sprawa jest prosta.

Ano, a warzywna interpretacja, jakby gwniana.
pz
Piotr

Data: 2009-04-19 09:28:06
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b98afa6-ed06-4aa3-b9f2-d7b48e32fb8dy7g2000yqa.googlegroups.com...
On 18 Kwi, 22:45, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Ano, a warzywna interpretacja, jakby gwniana.

Aż serce rośnie jak sie ta komuszeria razem trzyma i popiera, pełostwo
z jaruzelczykami. Niestety w realu sie tak ze swoją przyjaźnią nie
obnoszą, choć i do tego ich pewnie w końcu sytuacja zmusi.
J-23

Dla Ciebie synek wszystko co nie smierdzi faszyzmem to " komuszeria " !.

cyc

Data: 2009-04-19 08:50:37
Autor: Hans Kloss
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Dla Ciebie synek wszystko co nie smierdzi faszyzmem to " komuszeria " !.

Dla mnie ojczulku przeorze wszystko co ma komusze poglądy, mówi pisze i
zachowuje się jak komuch- komuchem jest. Chwalcy jaruzela, miłosnicy prylu,
wyborcy kwasiora, fani szechtera, osobiści wrogowie Pana Boga itditp. Jest
was, komuszej swołoczy, zilion i dla postronnego obserwatora pozornie się
miedzy sobą róznicie- jeden kocha jaruzela, drugi urbacha, trzeci kwacha,
jeden wsadza sobie wibrator tu, drugi ówdzie a trzeci kondona na łeb naciąga,
 jeden łże na temat kaczora, drugi na temat rydzyka.... Łączy was jedno-
jesteście ludzkimi odpadkami, pomyłką ewolucji, ponurym żartem Stwórcy ;).

Data: 2009-04-19 11:24:26
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w

 Łączy was jedno-
jesteście ludzkimi odpadkami, pomyłką ewolucji, ponurym żartem Stwórcy ;).

Piszac o takich masz na mysli takich jak Ty faszystow , oczywiscie bo tylko wy potraficie tak nienawidziec ! .

cyc

Data: 2009-04-19 09:50:29
Autor: Hans Kloss
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
 bo tylko wy potraficie tak nienawidziec ! .

O jakiej ty nienawiści pieprzysz matołku? Dla mnie jesteś jak glista w
szklanym pudełku, czasem cie wprawdzie szturchnę ale tylko po to żeby
popatrzyć jak się wijesz ;)

Data: 2009-04-19 16:51:25
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gses55$9nh$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

No wlasnie o tym pisalem !.
Typowa faszystowska retoryka ! takiej nawet Gebels by sie nie powstydzil !.

cyc

Data: 2009-04-19 11:33:53
Autor: boukun
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gseqn9$314$1news.onet.pl...

[...]

Oni sami nie wiedzą co gadają, rozum już im całkiem odebrało. Z jednej strony slogany rodzina, a z drugiej poniżanie polskich matek jednorazowym becikowym w wysokości 1000 zł, a teraz jeszcze będą musiały chodzić po lekarzach i wydać te becikowe zaliczkowo, żeby je potem otrzymać z powrotem. Ech żydokomuna PO-PiSowska.

boukun

Data: 2009-04-18 23:59:35
Autor: boukun
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsdd0n$rtu$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gsdape$9rv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale z innej nacji i wierchuszka dodatkowo z KORu. Polaków będą zawsze niszczyć,
pod byle pozorem.

boukun

Data: 2009-04-19 09:26:53
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

[...]

Tu musze stanowczo zaprotestowac !.
Nigdy nie nalezalem do zadnej parti a tymbardziej do PZPR- u !!.
Wprost przeciwniwe bylem czynnym czlonkiem opozycji w latach , kiedy partia ta rzadzila Polska !.
Jesli kiedys napisalem , ze bylem jej czlonkiem ( choc tego nie pamietam ) , to musialo to funkcjonowac w tym samym kontekscie w jakim kiedys na absurdalne zarzuty jakiegos J23 , czy innego Piotra napisalem , ze jestem synem Stalina , Dzierzynskiego a najlepiej Rewolucji Pazdziernikowej lub , ze bylem czekista a moim wojkiem byl Beria a matka Cyrankiewicz !.

cyc

Data: 2009-04-19 10:09:21
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "rAzor" <raz.dwa.czy.i.sztery@idzie.pies.huckleberry.com> napisał w wiadomości news:gsejc1$cjr$2news.interia.pl...
Użytkownik CYC napisał:
[...]

Azor oczywiscie wie lepiej .... co ja pisze ? !!! on przeciez wie wszystko !!
ha , ha , ha !.

cyc

Data: 2009-04-19 13:15:05
Autor: rAzor
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
Użytkownik CYC napisał:
[...]

Nie napisałem, ze wiem! Zaskoczył mnie komizm tego wyznania - komuch w opozycji... CHYBA JAKO WTYKA I KAPUŚ! he! he! he!

Data: 2009-04-19 14:21:38
Autor: boukun
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik CYC napisał:
[...]

A Geremek, Mazowiecki, Wildstein, Kuroń, Modzelewski, Lityński, Macierewicz, Lipski, Olszewski, Michnik, Kaczyński, Siła-Nowicki jako odszczepieńcy, w większości zrzeszeni w żydowskiej organizacji KOR, którzy na plecach polskich robotników tworzyli tzw. "opozycję" wewnątrzpartyjną?

boukun

Data: 2009-04-19 16:47:00
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik CYC napisał:
[...]

Mam dwie wersje odpowiedzi dla Ciebie .
I . Oczywiscie , masz racje ratlerku ! , wyglupielem sie piszac o swojej opozycyjnosci , bowiem prawda jest calkiem , rzeklbym diametralnie inna i na moich rekach poza drobnymi skurwieniami , jak donoszenie , palowanie , skopanie conajmniej kilkunastu , sa rowniez taki wielkie " dzial " , jak zamordowanie Popieluszki , ks. Suchodolca i kilku mniej zanych lub wcale nieznanych ksiezy i innych opozycjonistow !. No coz takie byly czasy a my komunisci musielismy w imie idei wielkiego Lenina i naszej partii , tak wlasnie dzialac !.
II . Gowno wiesz synek o tamtych czasach , wiesz tylko tyle ile naopowiadaja ci dzisiaj rozni borusewicze , walesy , tudziez tuziy innych tzw. opozycjonistow , ktorzy zalapali sie na nowa Polske nie tylko z bagazem zaslug ale przedewszystkim zdobyczy , ktore pozwalaja im dzisiaj smiac sie z takich jak Ty w kulak bo porobili na waszych karakch kariery i pieniadze zniewalajac narod w stopniu znacznie wiekszym niz odbywalo sie to za tzw. komuny !.
Wystarczy przeczytac owe slynne sierpniowe postulaty !!! .
To o nie byl zryw spoleczenstwa i o nie walczylem z tzw.komuna a nie o to aby banki odsano w obce rece , nie o to aby [ozamykano zaklady pracy a ludzi wyrzucono na bruk pozostawiajac ich bezrobotnymi czym dzisiaj szczyca sie wyzej symienieni i poczytuja sobie za zaslugi !.
Niewiele z postulatow o ktore walczyla Polska zostalo zrealizowane .
Zrealizowano glownie marzenia balcerowiczow , bieleckich , bochniarzow czy innych rydzykow , ktorym wbrew woli narodu oddano we wladanie lwia czesc jego majatku mimo , ze sobie na top nie zapracowali !!.
O to walczylem ? Nie !! nie o to wlaczylem bedac w opoz\ycji o zrealizowanie sierpniowych postulatow !!.
Przeczytaj je sobie a potem osadzaj i oczerniaj mnie prezentujac jaksb ckiego donosiciela . Zbyt duzo ich znajdziesz dzisiaj wsrod hierachow a rowniez na grupie abys musial szukac tego u mnie , tymbardziej ,ze mnie oczerniasz !.

cyc

Data: 2009-04-19 09:41:18
Autor: antyanatinae
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

[...]

Bardzo możliwe, że właśnie taka wypowiedź spowodowała, że odebrałem to tak jak napisałem. Sorry!

P.

Data: 2009-04-19 10:39:00
Autor: konserwator
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gsejqt$i3r$1news.onet.pl...

[...]

po stronie zydow czy chamow?

rym

Data: 2009-04-19 11:33:46
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gseoge$i6d$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Widzisz synek , dziasiaj musialbym  takich jak Ty gowniarzzy kopac w tylek , tak dla przypomnienia tych czasow , ktorych nie pamietacie a ktore w swojej glupocie wrzeszczac "precz z komuna " z wyciagietymi w gescie V palcami  , nieswiadomi tego co robicie , powielacie !.
Dac wam wladze to przebilibyscie swoim dzialaniem wszysto co w komunie najgorsze i nie od parady nazywa sie was faszystami .
Tyle nienawisci , tyle jadu jaki sie z was saczy , tyle bolszewizmu polaczonego w wrednoscia i zaklamaniem trudno byloby szukac w tzw. komunie !. Te styl uprawiania [olityki charakterystyczny jest tylko dla jednej grupy ludzi , dla faszystowskich , jedzacych rydzyjkowemu sekciarzowi z reki pisowszczykow i wszystkich jego nielicznych ale wrzaskliwych odlamow !.
Dla was pomowienia , klamstwo , falsz i  zlodziejstwo to cnoty i co gorsze uwazacie sie za Polakow a nie za kosmowatykanskich parobkow .

cyc

Data: 2009-04-19 12:00:00
Autor: Panslavista
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

    He..he, cycek ty nie znasz podstawowych pojęć w polityce i dlatego
pierdolisz od rzeczy, dla pomiesznia dobrego i złego - faszystami nazywając
bolszewików. A faszyzm powstał jako sprzeciw bolszewizacji Włoch przez
żydokomunę, które były monarchią parlamentarną

Data: 2009-04-19 16:52:17
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gset86$ojk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tak , tak panslawciu !!, Nie denerwuj sie , my wiemy , ze Ty masz racje !.

cyc

Data: 2009-04-19 18:52:45
Autor: konserwator
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gser8q$4e0$1news.onet.pl...

[...]

czyli celnie Cycowi przylozylem :-)

rym

Data: 2009-04-20 09:51:32
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gsfl0k$j24$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

taaak !! strzal byl w 10 , zawstydzilem sie , ha , ha  , ha .

cyc

Data: 2009-04-18 22:25:08
Autor: ali
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
[...]

he he  z cycem byłoby w porządku
gdyby go sukienkowy za młodu nie molestował
i na głowę mu przez to padło

Data: 2009-04-19 09:46:39
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "ali " <ali57@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsdk03$hsg$1inews.gazeta.pl...
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):

[...]

Mysle , ze nie byloby " cycowych " pogaduszek o sukienkowych , gdyby ci ostatni zyli zgodnie z  ewangelia a nie z " nauka kosciola , ktora kaze im zapomniec do czego zostali przez Chrystusa powolani ! .
Pare dni temu , przy okazji tragicznego w skutkach pozaru w Kamieniu Pomorskim napisalem kilka slow o Caritasie , ktory robi na takich tragediach biznes !!.
Przypomnialem w tym kontekscie tragedie w Chorzowie kiedy zawalila sie hala wystawowa kiedy to zginelo bodaj 80 kilka osob !.
Caritas zebral na pomoc dla rodzin nieszczesnikow miliony zlotych !. Tylko TVN , TVP i Polsat dal do ich dyspozycji na ten cel 4 miliony zl!!! .
Uzbierana cala kwota byla oczywiscie znacznie wieksza !. Ile dotarlo do rodzin ofiar ? .
Symboliczne zlotowki !! o czym rodziny te glosno mowily rok temu .
Fakt ten zostal omowiony dwa dni temu w TV Superstacja i w TVN - nie !.
Oczywiscie nikt nie byl tak odwazny aby wrost powiedziec , kto wtedy przywlaszczyl miliony zl. ale z wypowiedzi uczestnikow rozmowy wynikalo jednoznacznie ze idzie o Caritas !.
Teraz zapytam grzecznie . Czy taka sytuacja godna jest krytyki , czy nie i czy mamy milczec i patrzec jak wsiakaja w nicosc ludzkie pieniadze przeznaczone nie na limuzyny hierarchow , tyko dla nieszczesnikow , ktorzy doswiadczyli tragedii ? .
Czy mamy milczec kiedy pedofil w koloratce chodzi na wolnosci i smieje sie w twarz rodzicom spedalonego dziecka ? , czy mamy bez slowa skargi i krytki obserwowac jak Rydzyk wyludza miliony zl , podobno na ratowanie stoczni aby je potem przeznaczyc na  wlasny, prywatny  biznes ?. Czy mamy obowiazek w imie chronienia " dobrego imienia kosciola " patrzec jak Glodz po 5 latach "sluzby" w wojku  w generalskim stopniu i z generalskimi apanazami otrzymuje milionowe odprawy i to wtedy , kiedy bezrobocie siega 19 % a dzieci aby byc syte musza po ulicach zebrac ? .
W czym cyc ublizyl wierze , Bogu , czy "wrazliwym" pseudokatolikom piszac o tych " niedoskonalosciach " ludzi kosciola ?  .................. a moze to jednak nie cyc ublizal Bogu a ci o ktorych pisal ?.
Przemysl !

cyc

Data: 2009-04-19 09:19:05
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:826cee67-7ed5-4efb-8f95-12e7f62a0a71g37g2000yqn.googlegroups.com...
On 18 Kwi, 18:33, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

O co tu chodzi do Upadłej Kobiety ?!

To fanatyk,

Gowno prawda !!
 chwalca prylu
Gowno prawda !!!

i  wróg  lekarzy.

Gowno prawda

O wszystkie nieszczęścia w
naszej Galaktyce obwinia KrK

Gowno prawda

 a w szczególnosci ojdyra rydzyka

Gowno prawda

oraz US

Gowno prawda

[...]

Ta reszta wypowiedzi milosiernie pomine w ocenie bo musialaby byc w swojej wymowie dla gloszacego tragiczna !.
No a teraz skad tyle "gowna" powyzej !.
Prawda jest , ze mam kilka "konikow " , ktore eksponuje na grupie , wsrod nich te , ktore powyzej wyartykuowales !.
Pisze glownie o nich dlatego bo sa o tyle istotne dla naszego zycia , ze w zasadzie decyduja o nim  .
Nie ma jednak we mnie zarzucanej mi przez Ciebie nienawisci a tylko dbalosc o to aby panoszace sie w opiswanych przezmnie dziedzinach zlo zminimalizowac ..
Tylko taki moherowy koltun jak Ty moze spokojnie patrzec i nie komentowac pedofilstwo , sb -ckosc , zlodziejstwo i oblude  znacznej czesci ksiezy i na dodatek nazywac siebie katolikiem !.
Tylko taki  przymul jak Ty moze bez zastrzezen a wrecz z przyklaskiem patrzec na bezczelne zawlaszczanie swiata przez grupe amerykansko - zydowskich finansistow , dla ktorych eksterminacja narodu jest tylko biznesem pozwalajacym im osiaganie celow !.
Tylko taki tepak i faszyzujacy fanatyk moze spokojnie nienawidziec bez zastrzezen wszystko co wiaze sie z przeszloscia , nawet to , ze lekarz byl wtedy dostepny na zawolanie a nie jak dzisiaj za pare miesiecy czy nawet rok a co dzieje sie w wyniku niespotykanej dotad w naszym kraju wyzszosci lobby w dzialaniach zblizonego do mafii , nad zdrowym rozsadkiem i zdrowiem narodu ! .
Tylko Ty , faszystowski fanatyk , moze tak oceniac  czlowieka , ktory opisujac rzeczywistosc , spostrzega niedoskonalosci , ktore nalezy wyeliminowac z naszego zycia , jesli chcemy przetrwac jako narod , jako katolicy i jako cywilizacja !.
Tylko w koncu taki becwal jak Ty nie jest w stanie zrozumiec tego wszystkiego i  tyle w klamliwy, co w bezczelny sposob potrafi wmawiac mnie , sobie i innym moje rzekome przywiazane do socjalistycznego PRL , ktory choc w swojej egzystencjonalnej czesci nie zawsze byl godny pogardy , nigdy nie byl moim ulubionym systemem .
No ale jesli jest sie faszysta to :
a) niewiele jest sie w stanie zrozumiec
b) prawda jest dla takiego niedostepna
c) nienawisc jest wpisana w w faszystowskie zycie co pozwala na tworzenie fikcyjnych bytow , tymbardziej jesli dotycza one ludzi , ktorych nie jest sie w stanie zrozumiec ....z glupoty !.

cyc

Data: 2009-04-19 09:26:02
Autor: Panslavista
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Cyc sam wczoraj się odkrył i pokazał, że nagi jest Adonisem, z wyciętą
szparką.

Data: 2009-04-19 10:13:55
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsek7f$d2f$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Cyc sam wczoraj się odkrył i pokazał,

jedyne co cyc odkryl i pokazal to to , ze panslawista jest zydem od czego sie z oburzeniem odzegnuje tak jak Adonis , co u kazdego uczciwego czlowieka wyzwala pogarde !.

Data: 2009-04-19 11:22:25
Autor: Panslavista
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

> [...]

jedyne co cyc odkryl i pokazal to to , ze panslawista jest zydem od czego
sie z oburzeniem odzegnuje tak jak Adonis , co u kazdego uczciwego

cyc  -  he..he, A_do_ niska...

Data: 2009-04-19 10:01:37
Autor: CYC
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!

[...]

Jest ich kilku a ze krzykliwi ponad norme to i slychac ich glosniej co jednak wcale nie znaczy , ze maja racje , ze sa w wiekszosci i  ze znajduja posluch u reszty . Bywa i tak , ze niektorzy nie chcac narazic sie wrzaskliwemu faszyscie J23 , czy rownie faszystowskiemu azorowi , pomijaja moje posty dla spokoju !.
J23 to czlowiek , dla ktorego kazden wrogiem , jesli nie z nim . Ta sama historia dotyczy jeszcze ze dwoch .
Inna grupa , rownie " liczna "  to moherowe koltuny dla ktorych krytyka pedofilstwa w kosciele stanowi dostateczny powod aby opluc , znieslawic i odsadzic od czci i wiary . Tu prym wiedzie Piotr , rydzykowy aktywista .
No i niejaki hesk , ktory stanowi calkiem odrebna kategorie bowiem istnieje na grupie tylko po to aby dokuczac cycowi mimo , ze ten ma go w glebokim , nieustajacym i wciaz odnawianym filtrze . Niestety czasem trafia do mnie oprzez posty posrednie !.Ale to psychopata !.
Oczywiscie nie jestem doskonaly , czesto sie myle a moje spostrzezenia bywaja nieobiektywne ( ele kto z piszacych tu jest obiektywny ? ) , mam jednak w przeciwienstwie do roznych J23 , tego pelna swiadomosc ale mam ja rowniez wtedy , kiedy pisze o ladactwach tych , ktorzy wymienieni wyzej czesto nosiliby z estyma na rekach .

cyc

Data: 2009-04-19 16:01:13
Autor: Polok_prawdziwy
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
CYC wrote:

Jest ich kilku a ze krzykliwi ponad norme to i slychac ich glosniej co
jednak wcale nie znaczy , ze maja racje , ze sa w wiekszosci i  ze
znajduja posluch u reszty

Chmmm....,

- łokrutnie smutne w Polcce jest to, ze akurat te wzesconce i wydzierajonce
siem wniebogłosy wwinksości posłuch majom...

Takie to jus nase łobywatele gupielokowate som, ze włosnego zdanio i łosondu
nimajom, a na WIELGICH PONUW I MYśLICIELI zgrywać chcom...

No i łocywistałocywistość, wtury głos donośniejsy jest, tego za "włosne
zdanie" majom...

PS - ato stond, ze, jak taki głośny i "powsechny" łosond" mieć bedom, tosiem
na gupielokuw kwalifikować nie bedom...

Choćby i sem powie piurka wdupem wsadziły, to cimnota, CIMNOTOM łostanie....

Data: 2009-04-19 13:28:45
Autor: Fripon
O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!
On Sat, 18 Apr 2009 18:33:28 +0200, "MH" <logiznam@op.pl> wrote:

Facet pisze do Pani N?dzy posty bardzo logiczne , u?ywa merytorycznych
argumentów , a tymczasem ... , wiadra a nawet beki pomyj lec? na go?cia ze
strony wi?kszo?ci grupowiczów. Wyzywany jest od esbeków , komuchów i co tylko
... I nie ma znaczenia co , ale kto pisze. Czego? nie wiem ?! O co tu chodzi do
Upad?ej Kobiety ?!

 o przeszlosc ;o)))

 ale oszczedze mu przypominania, ostatnio zachowuje sie wobec mnie
 poprawnie wiec przemilcze jego wczesniejsze "wyczyny" na psp.  --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

O co qrva chodzi z tym CYC'em ...?!