O co tu chodzi?

Data: 2012-01-27 07:16:46
Autor: Wiesiaczek
O co tu chodzi?
Czytam ja sobie PSP i inne grupy
i wychodzi, że:

PO - czerwone świnie
PIS - czerwona hołota
Palikot - wiadomo, czerwony na wskroś

kazda inna frakcja albo polityk o pogladach cokolwiek innych od autora postu - czerwony, komuch, etc.

Czyżby było tak, że wszyscy jesteśmy komuchami?!

Może ktoś napisze, która partia albo polityk nie jest czerwony bo się zaczynam gubić?

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2012-01-27 04:30:13
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 27 Sty, 07:16, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
[...]

To bardzo proste Wiesiaczku. Wszyscy oni siedzieli przy okrągłym
chlewie. Dzielą się na czerwonych i pod krzyżem kryjacych czerwoną
hańbę. Ale to jedna rodzina, która pokłóciła się o dom, jaki
zbudowała.

jb

Data: 2012-01-30 20:48:53
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 13:30, jr pisze:

[...]

Nie zapomnij Jacek, dodać informacji kto wywalczył im okrągły stół.

Data: 2012-01-31 06:02:37
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 30 Sty, 20:48, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> zbudowała.

> jb

Nie zapomnij Jacek, dodać informacji kto wywalczył im okrągły stół.

Ty naprawdę myślisz, że ja walczyłem o okrągły stół?
Ja sie cieszę z upadku Muru Berlińskiego, do czego pierwsza
Solidarność walnie sie przyczyniła.
jb

Data: 2012-01-27 07:22:51
Autor: rAzor
O co tu chodzi?
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
[...]

Czerwonym nie jest LPR i pan Roman zawsze dziewica!

Data: 2012-01-27 09:17:02
Autor: Dirko
O co tu chodzi?
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jftfgf$8g4$1inews.gazeta.pl...

Może ktoś napisze, która partia albo polityk nie jest czerwony bo się
zaczynam gubić?

    Zieloni?

Data: 2012-01-27 18:33:05
Autor: inĹź. Jaskiniowy
O co tu chodzi?

     Zieloni?

Ci to dopiero są czerwoni!;)

Data: 2012-01-27 10:42:29
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

[...]

Pominąłeś jeszcze jeden aspekt. Każdy polityk jest żydem. No może nie każdy, ale każdy z którego poglądami się nie zgadzasz!

Data: 2012-01-27 04:34:07
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 27 Sty, 10:42, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:jftfgf$8g4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> zaczynam gubić?

Pominąłeś jeszcze jeden aspekt. Każdy polityk jest żydem.

Uwaga! GazWyb na pokładzie!
Wypad stąd GWniany prowoku. Komuchu farbowany!

jb

Data: 2012-01-27 05:40:42
Autor: jr
O co tu chodzi?
> [...]

Pominąłeś jeszcze jeden aspekt. Każdy polityk jest żydem. No może nie każdy, ale
każdy z którego poglądami się nie zgadzasz!

Jeśli Adaś zwyciężył, to w pierwszej kolejności nad twoim mózgiem.
jb

Data: 2012-01-27 11:25:40
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 07:16, Wiesiaczek pisze:
Czytam ja sobie PSP i inne grupy
i wychodzi, Ĺźe:

[...]

ZCHN nie jest postrzegany jako czerwone.

Data: 2012-01-27 04:47:01
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 27 Sty, 11:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> zaczynam gubić?

ZCHN nie jest postrzegany jako czerwone.

Racja towarzyszu jadrys!
Gdzie tam zchno-wi do waszej dojrzałosci klasowej?
_kolektyw

Data: 2012-01-27 16:54:54
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 13:47, jr pisze:
[...]

Nie wiem jakich argumentów mam użyć żebyś w końcu pojął że nie jestem ci towarzyszem.. Łagodną perswazją to tak jak grochem o ścianę.
A co do ZCHNu, to była jedna z nielicznych partii w naszym sejmie którą darzyłem szacunkiem.Oczywiście nie zgadzałem się z jej programem, ale darzyłem ją szacunkiem za swoistą uczciwość.

Data: 2012-01-27 14:21:33
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 27 Sty, 16:54, jadrys <il...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> _kolektyw

Nie wiem jakich argumentów mam użyć żebyś w końcu pojął że nie jestem ci

to może Jaśnie Panie, albo Jaśnie Wielmożny Komuchu?
jb

[...]

Słusznie. 'Uczciwi' ludzie powinni na ogół współpracować z SB.
jb

Data: 2012-01-28 10:48:54
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 23:21, jr pisze:

Nie wiem jakich argumentów mam użyć żebyś w końcu pojął że nie jestem ci
towarzyszem

to może Jaśnie Panie, albo Jaśnie Wielmożny Komuchu?
jb

Jeżeli już musisz, to proszę zwracać się do mnie Obywatelu Jadryś.

[...]

Czyjaś przeszłość czy pochodzenie bardzo mało dla mnie znaczą.

Data: 2012-01-28 14:51:11
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 28 Sty, 10:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> jb

Czyjaś przeszłość czy pochodzenie bardzo mało dla mnie znaczą..

Od kiedy?
jb

Data: 2012-01-29 09:26:11
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-28 23:51, jr pisze:
[...]

Od zawsze oceniam człowieka po tym co robi.

Data: 2012-01-29 09:25:39
Autor: jr
O co tu chodzi?
Od zawsze oceniam człowieka po tym co robi.

Miejmy nadzieję, że komendantem nie zostaniesz.
jb

Data: 2012-01-30 20:49:21
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-29 18:25, jr pisze:
Od zawsze oceniam człowieka po tym co robi.
Miejmy nadzieję, że komendantem nie zostaniesz.
jb

Wręcz nienawidzę sprawowania nad kimś władzy.. Nie wytrzymałem kilku lat pracy jako szef.
I równie nie cierpię mieć kogoś nad głową, tak że przez całe dotychczasowe życie zawodowe nie miałem szefa.

Data: 2012-01-31 06:05:46
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 30 Sty, 20:49, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> Miejmy nadzieję, że komendantem nie zostaniesz.
> jb

Wręcz nienawidzę sprawowania nad kimś władzy.. Nie wytrzymałem kilku lat
pracy jako szef.

Skoro lubisz innych 'leczyć', te pewnie i z toba nie wytrzymali.
jb

Data: 2012-01-27 18:28:17
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "jadrys" <ilich@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfuheu$qma$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jak to: "towarzysze wszystkich krajów łączcie się!" - to nie obowiązuje. Co? Ty jesteś jakiś lepszy towarzysz? Gardzisz innym towarzyszem? Wstyd! Tak nie postępuje nastojaszczyj komunist!

Data: 2012-01-27 20:34:49
Autor: jadrys
O co tu chodzi?

[...]

Towarzysz to ktoś z kim się walczyło na barykadach z kapitalizmem o sprawiedliwsze jutro, rozumiesz? Anie ty ani Jacek nie macie pojęcia o czym pieprzycie.

Data: 2012-01-27 14:14:38
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 27 Sty, 20:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> obowiązuje. Co? Ty jesteś jakiś lepszy towarzysz? Gardzisz innym
> towarzyszem? Wstyd! Tak nie postępuje nastojaszczyj komunist!

A z kim sie kradło, rabowało, rozstrzeliwało, gwałciło, zamykało w
łagrach etc. to juz nie łaska nazywać towarzyszem?

 na barykadach z kapitalizmem

Na barykadach to wyście nigdy nic nie wywalczyli. Zwykle rzucali was
na tyły jakiegoś frontu, abyście mogli sobie w plecy postrzelać:

1917 - do Rosjan walczacych z Niemcami
1939 - do Polaków walczących z Hitlerowcami
II WS - do Chińczyków walczacych z Japończykami

Wystarczy?
jb

Data: 2012-01-28 10:49:02
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 23:14, jr pisze:

[...]

Aleś ty ogłupiony. To twoi idole (kapitaliści) zamykali mordowali, zamykali do więzień i stosowali inne restrykcje wobec tych ludzi. I to tylko za ich poglądy. Gdy tylko oni zaczęli prĂłbować wziąć odwet, to zaraz świński kwik wiecznie nienaĹźartych ryjĂłw pod niebiosa,  o niesprawiedliwości i mordowaniu niewinnych.

Data: 2012-01-28 14:54:54
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 28 Sty, 10:49, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Wystarczy?
> jb

Aleś ty ogłupiony. To twoi idole (kapitaliści) zamykali mordowali

To czemu komuchów nie wymordowali?
jb

Data: 2012-01-29 09:26:36
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-28 23:54, jr pisze:

To czemu komuchów nie wymordowali?
jb

Mordowali i prześladowali za poglądy, a gdy sami zaczęli być traktowani w podobny sposób to zaraz świński kwik i to wystarczy jeżeli mamy się trzymać faktów.. Różnica polega na tym że kapitaliści i ich ogłupione wiernopoddańcze pieski w znacznej części ginęli z karabinem w ręku.

Data: 2012-01-29 09:20:45
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 29 Sty, 09:26, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-28 23:54, jr pisze:

> To czemu komuchów nie wymordowali?
> jb

Mordowali i prześladowali za poglądy

Jeden z moich pradzadków należał do PPS-u. Kiedyś po robocie poszedł
do knajpy i zaczął spiewać 'na barykady'. Policja zabrała go do
cyrkułu, gdzie po pijanemu rozebrał w celi duży kaflowy piec. Rano
dowiedział sie, że za ten rozebrany piec będzie pisany wniosek na
Sybir. Na tą hiobową wieść w cyrkule pojawiła się zapłakana rodzina i
skończyło się na jakiejś grzywnie (no i zduna musieli opłacić).
Wy za sam śpiew nie dawaliście rodzinie nawet wiadomości o człowieku.

jb

Data: 2012-01-29 21:28:05
Autor: pluton
O co tu chodzi?
Jeden z moich pradzadków należał do PPS-u. Kiedyś po robocie poszedł
do knajpy i zaczął spiewać 'na barykady'. Policja zabrała go do
cyrkułu, gdzie po pijanemu rozebrał w celi duży kaflowy piec.

Mial gosciu jaja :)

Nullification

Data: 2012-01-30 02:53:11
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 29 Sty, 21:28, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

do knajpy i zaczął spiewać 'na barykady'. Policja zabrała go do
cyrkułu, gdzie po pijanemu rozebrał w celi duży kaflowy piec.

Gdyby miał cipe, nie byłby pradziadkiem..
jb

Data: 2012-01-30 20:49:41
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-29 18:20, jr pisze:
[...]

Tak tak, komuchy (nawet te pseudo) zawsze przez kapitalistów i ich piesków byli co najwyżej głaskani po główkach. Jednak prawda wyglądała zupełnie inaczej'

wystarczy że sobie poczytasz życiorysy zwolenników systemu sprawiedliwości społecznej.

Data: 2012-01-30 22:47:13
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jg6s8n$utk$5node2.news.atman.pl...
[...]

Taki system nie istnieje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2012-01-31 05:41:52
Autor: stevep
O co tu chodzi?
Dnia 30-01-2012 o 20:49:41 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Albo bandzior, albo psychol.

--
stevep

Data: 2012-01-31 06:23:32
Autor: jr
O co tu chodzi?
> [...]

zupełnie inaczej'

wystarczy że sobie poczytasz życiorysy zwolenników systemu

Owszem, czytałem. Przed schizoidalnym marksem był taki angielski
socjalista Robert Owen. Zakładał wspólnoty, bywał na arystorkatycznych
salonach, gdzie otrzymywał czasem wsparcie dla swoich działań. Dopiero
gdy zaraził sie ideami walki klas, zaczął byc tepiony przez wielkich
tego świata.

jb

Data: 2012-01-27 22:08:59
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jfuuic$nl5$4node2.news.atman.pl...

[...]

Wstyd towarzyszu, wstyd tak się wyrażać, towarzyszu. Niczym kapitalista.

Data: 2012-01-28 10:48:58
Autor: jadrys
O co tu chodzi?

[...]

Spadaj ptasi móşdşku.

Data: 2012-01-28 15:28:34
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jg0gpk$auf$2node2.news.atman.pl...

[...]

Biedny komuszku. Zmówię za ciebie zdrowaśkę!

Data: 2012-01-28 06:53:25
Autor: Wiesiaczek
O co tu chodzi?
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

To proletariusze mają się łączyć tępaku. --

Data: 2012-01-28 08:06:46
Autor: pluton
O co tu chodzi?
> [...]
> Tak nie postępuje nastojaszczyj komunist!

To proletariusze mają się łączyć tępaku.

Proletariusze z proletariuszkami tepaku.
No, chyba ze to pedaly.

Nullification

Data: 2012-01-28 10:27:50
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jg02gl$f69$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tępaku. Wolno mi parafrazować przeróżne hasła i powiedzenia bez ograniczeń. Jesteś pieprzonym niewolnikiem konwenansu.
To było po pierwsze, tępaku.
Po drugie, tępaku.
I po trzecie, tępaku.

Data: 2012-01-28 11:43:01
Autor: Arnoldzik
O co tu chodzi?
Dnia Sat, 28 Jan 2012 10:27:50 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Co to za przygłup ten wiesiaczke?

Data: 2012-01-27 19:09:44
Autor: pluton
O co tu chodzi?

ZCHN nie jest postrzegany jako czerwone.

Fakt, takie gownianobrazowe...

Nullification

Data: 2012-01-27 20:34:46
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 19:09, pluton pisze:
ZCHN nie jest postrzegany jako czerwone.

Fakt, takie gownianobrazowe...

Jak dla kogo..

Data: 2012-01-27 21:34:05
Autor: pluton
O co tu chodzi?

> Fakt, takie gownianobrazowe...

Jak dla kogo..

Dla mnie gównianobrązowe.

Nullification

Data: 2012-01-28 10:48:50
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 21:34, pluton pisze:
ZCHN nie jest postrzegany jako czerwone.

Fakt, takie gownianobrazowe...

Jak dla kogo..

Dla mnie gównianobrązowe.

No cóż, jak na razie mamy jeszcze (choć mocno ograniczoną) wolność słowa, i prawo do własnego zdania.

Data: 2012-01-28 14:49:15
Autor: pluton
O co tu chodzi?

No cóż, jak na razie mamy jeszcze (choć mocno ograniczoną) wolność
słowa, i prawo do własnego zdania.

A co, komuna wraca ?

Nullification

Data: 2012-01-29 09:43:24
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-28 14:49, pluton pisze:
No cóż, jak na razie mamy jeszcze (choć mocno ograniczoną) wolność
słowa, i prawo do własnego zdania.

A co, komuna wraca ?

Jedyny powrĂłt to twĂłj dzisiejszy - z przepustki.

Data: 2012-01-27 19:08:50
Autor: pluton
O co tu chodzi?
Może ktoś napisze, która partia albo polityk nie jest czerwony bo się
zaczynam gubić?

Rydzyk jest czarny.

Nullification

Data: 2012-01-27 20:34:41
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 19:08, pluton pisze:
Może ktoś napisze, która partia albo polityk nie jest czerwony bo się
zaczynam gubić?

Rydzyk jest czarny.

Uwierz dobry człowieku że Rydzyk nie ma tego Maybacha, jest on chorym wymysłem zawistników.. Rydzyk jeździ 7io letnią Audicą.

Data: 2012-01-27 21:44:46
Autor: pluton
O co tu chodzi?
Uwierz dobry człowieku że Rydzyk nie ma tego Maybacha,

Wierze. Jak go zaje**les ? Na wentylek, czy ukradles kluczyki ?
Jakie ma wyposazenie ? Gdzie go trzymasz ?

Nullification

Data: 2012-01-28 10:48:45
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 21:44, pluton pisze:
Uwierz dobry człowieku że Rydzyk nie ma tego Maybacha,
Wierze. Jak go zaje**les ? Na wentylek, czy ukradles kluczyki ?
Jakie ma wyposazenie ? Gdzie go trzymasz ?

Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Data: 2012-01-28 11:39:13
Autor: Arnoldzik
O co tu chodzi?
Dnia Sat, 28 Jan 2012 10:48:45 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Chcesz powiedzieć, że jeździ starym polonezem?

Data: 2012-01-28 16:21:05
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 28 Sty, 11:39, Arnoldzik <ra...@banzai.pl> wrote:

> Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Chcesz powiedzieć, że jeździ starym polonezem?

Chciałbym zwrócic uwagę na tytuł wątku: 'O co tu chodzi?'
Kto nie jest czerwony? - Rydzyk, czy jadrys? Albo 'uczciwy' ZChN, co
chciał Polski czerwonej, byle katolickiej (na jednym gównie się
ślizgali).

jb

Data: 2012-01-28 14:50:43
Autor: pluton
O co tu chodzi?

Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Wiemy, wiemy. On niczego nie posiada, nawet kasy na zapłacenie zasądzonej
wyrokiem sadowym kary za oszustwa.

Nullification

Data: 2012-01-29 09:47:07
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-28 14:50, pluton pisze:
Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Wiemy, wiemy. On niczego nie posiada, nawet kasy na zapłacenie zasądzonej
wyrokiem sadowym kary za oszustwa.

Ależ posiada.. Jest właścicielem 7mio letniego Audi A6.

Data: 2012-01-29 10:48:43
Autor: pluton
O co tu chodzi?
> Wiemy, wiemy. On niczego nie posiada, nawet kasy na zapłacenie
zasądzonej
> wyrokiem sadowym kary za oszustwa.

Ależ posiada.. Jest właścicielem 7mio letniego Audi A6.

No to mi ulzylo. Moze ja teraz sprzedac i zaplacic kare.

Nullification

Data: 2012-01-29 11:07:07
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-29 10:48, pluton pisze:
[...]

Moim zdaniem nie powinien płacić.

Data: 2012-01-29 12:32:19
Autor: A. Filip
O co tu chodzi?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Np. Żeby móc głosić że "państwo diabła" nasłało na niego komornika?

Data: 2012-01-29 13:26:10
Autor: pluton
O co tu chodzi?
> Dlaczego?

Np. Żeby móc głosić że "państwo diabła" nasłało na niego komornika?

Lepiej by zrobil , gdyby zaplacil.

Moglby potem glosniej pierdolic, jak to jest strasznie przesladowany.

A jak nie zaplacil, to jest tylko malo wiarygodnym, stekajacym fiutkiem.

Nullification

Data: 2012-01-29 19:47:26
Autor: A. Filip
O co tu chodzi?
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
> [...]

Moglby potem glosniej pierdolic, jak to jest strasznie przesladowany.
A jak nie zaplacil, to jest tylko malo wiarygodnym, stekajacym fiutkiem.

Zapewne w twojej grupie docelowej. Czy ty myślisz że w nią Rodzic Dyrektor celuje? :-)

Data: 2012-01-29 21:29:12
Autor: pluton
O co tu chodzi?

Zapewne w twojej grupie docelowej. Czy ty myślisz że w nią
Rodzic Dyrektor celuje? :-)

a wuj mnie obchodzi, w co ksiadz ojciec wielebny celuje.

Nullification

Data: 2012-01-30 20:48:43
Autor: jadryś
O co tu chodzi?

Moim zdaniem nie powinien płacić.

Dlaczego?

Jest księdzem, a jedno z zadań księdza to kwesta.

Data: 2012-01-29 12:34:58
Autor: pluton
O co tu chodzi?
> zasądzonej

> No to mi ulzylo. Moze ja teraz sprzedac i zaplacic kare.

Moim zdaniem nie powinien płacić.

Moim tez nie. Co tam jakies gowniane panstwo bedzie nam tu
z jakimis gownianymi sadami i wyrokami wyjezdzac ?

Nullification

Data: 2012-01-29 13:15:39
Autor: Albercik
O co tu chodzi?
Dnia Sun, 29 Jan 2012 12:34:58 +0100, pluton napisał(a):

[...]

No pewno. Sami potrafimy załatwiać swoje porachunki. Po cholerę zaraz
wzywać psy.

Data: 2012-01-29 13:23:42
Autor: pluton
O co tu chodzi?
No pewno. Sami potrafimy załatwiać swoje porachunki. Po cholerę zaraz
wzywać psy.

Nareszcie jakis normalnie myslacy czlowiek...
Musimy sobie kiedys walnac browca.

Nullification

Data: 2012-01-30 20:48:31
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-29 12:34, pluton pisze:
[...]

To prawda, nagły trend czy czyjaś zachcianka nie może zniweczyć ponad 2000czno letniego porządku świata.

Data: 2012-01-29 13:22:53
Autor: Albercik
O co tu chodzi?
Dnia Sun, 29 Jan 2012 11:07:07 +0100, jadryś napisał(a):

[...]

A niby dlaczego? Co to Rydzyk?

Data: 2012-01-29 13:27:13
Autor: pluton
O co tu chodzi?

A niby dlaczego? Co to Rydzyk?

To taki ksionc wielebny ojciec katolicki oszust.

Nullification

Data: 2012-01-28 15:27:02
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jg0gpm$auf$6node2.news.atman.pl...
[...]

A może posiadł Majbachową?

Data: 2012-01-29 09:47:02
Autor: jadrys
O co tu chodzi?

[...]

Zośki Majbachowej pewnie też nigdy nie posiadł.

Data: 2012-01-27 23:45:51
Autor: matusm
O co tu chodzi?

[...]

W wyniku okragłostołowego pijaństwa przeróżnych TW nadal,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

O co tu chodzi?