O co tu chodzi?

Data: 2012-01-27 04:30:13
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 27 Sty, 07:16, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
Czytam ja sobie PSP i inne grupy
i wychodzi, że:

PO - czerwone świnie
PIS - czerwona hołota
Palikot - wiadomo, czerwony na wskroś

kazda inna frakcja albo polityk o pogladach cokolwiek innych od autora postu
- czerwony, komuch, etc.

Czyżby było tak, że wszyscy jesteśmy komuchami?!

Może ktoś napisze, która partia albo polityk nie jest czerwony bo się
zaczynam gubić?

To bardzo proste Wiesiaczku. Wszyscy oni siedzieli przy okrągłym
chlewie. Dzielą się na czerwonych i pod krzyżem kryjacych czerwoną
hańbę. Ale to jedna rodzina, która pokłóciła się o dom, jaki
zbudowała.

jb

Data: 2012-01-30 20:48:53
Autor: jadryś
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 13:30, jr pisze:

[...]

Nie zapomnij Jacek, dodać informacji kto wywalczył im okrągły stół.

Data: 2012-01-31 06:02:37
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 30 Sty, 20:48, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> zbudowała.

> jb

Nie zapomnij Jacek, dodać informacji kto wywalczył im okrągły stół.

Ty naprawdę myślisz, że ja walczyłem o okrągły stół?
Ja sie cieszę z upadku Muru Berlińskiego, do czego pierwsza
Solidarność walnie sie przyczyniła.
jb

O co tu chodzi?