O co tu chodzi?

Data: 2012-01-27 19:08:50
Autor: pluton
O co tu chodzi?
Może kto¶ napisze, która partia albo polityk nie jest czerwony bo się
zaczynam gubić?

Rydzyk jest czarny.

Nullification

Data: 2012-01-27 20:34:41
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 19:08, pluton pisze:
MoĹĽe ktoĹ› napisze, ktĂłra partia albo polityk nie jest czerwony bo siÄ™
zaczynam gubić?

Rydzyk jest czarny.

Uwierz dobry człowieku że Rydzyk nie ma tego Maybacha, jest on chorym wymysłem zawistników.. Rydzyk jeździ 7io letnią Audicą.

Data: 2012-01-27 21:44:46
Autor: pluton
O co tu chodzi?
Uwierz dobry człowieku że Rydzyk nie ma tego Maybacha,

Wierze. Jak go zaje**les ? Na wentylek, czy ukradles kluczyki ?
Jakie ma wyposazenie ? Gdzie go trzymasz ?

Nullification

Data: 2012-01-28 10:48:45
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-27 21:44, pluton pisze:
Uwierz dobry człowieku że Rydzyk nie ma tego Maybacha,
Wierze. Jak go zaje**les ? Na wentylek, czy ukradles kluczyki ?
Jakie ma wyposazenie ? Gdzie go trzymasz ?

Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Data: 2012-01-28 11:39:13
Autor: Arnoldzik
O co tu chodzi?
Dnia Sat, 28 Jan 2012 10:48:45 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Chcesz powiedzieć, że jeĽdzi starym polonezem?

Data: 2012-01-28 16:21:05
Autor: jr
O co tu chodzi?
On 28 Sty, 11:39, Arnoldzik <ra...@banzai.pl> wrote:

> Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Chcesz powiedzieć, że jeĽdzi starym polonezem?

Chciałbym zwrócic uwagę na tytuł w±tku: 'O co tu chodzi?'
Kto nie jest czerwony? - Rydzyk, czy jadrys? Albo 'uczciwy' ZChN, co
chciał Polski czerwonej, byle katolickiej (na jednym gównie się
¶lizgali).

jb

Data: 2012-01-28 14:50:43
Autor: pluton
O co tu chodzi?

Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Wiemy, wiemy. On niczego nie posiada, nawet kasy na zapłacenie zas±dzonej
wyrokiem sadowym kary za oszustwa.

Nullification

Data: 2012-01-29 09:47:07
Autor: jadrys
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-28 14:50, pluton pisze:
Nigdy Rydzyk nie był posiadaczem Maybacha.

Wiemy, wiemy. On niczego nie posiada, nawet kasy na zapłacenie zasądzonej
wyrokiem sadowym kary za oszustwa.

Ależ posiada.. Jest właścicielem 7mio letniego Audi A6.

Data: 2012-01-29 10:48:43
Autor: pluton
O co tu chodzi?
> Wiemy, wiemy. On niczego nie posiada, nawet kasy na zapłacenie
zas±dzonej
> wyrokiem sadowym kary za oszustwa.

Ależ posiada.. Jest wła¶cicielem 7mio letniego Audi A6.

No to mi ulzylo. Moze ja teraz sprzedac i zaplacic kare.

Nullification

Data: 2012-01-29 11:07:07
Autor: jadry¶
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-29 10:48, pluton pisze:
[...]

Moim zdaniem nie powinien płacić.

Data: 2012-01-29 12:29:24
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:jg35oc$1nc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dlaczego?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-29 12:32:19
Autor: A. Filip
O co tu chodzi?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-01-29 10:48, pluton pisze:
Wiemy, wiemy. On niczego nie posiada, nawet kasy na zapłacenie
zasÄ…dzonej wyrokiem sadowym kary za oszustwa.
Ależ posiada.. Jest właścicielem 7mio letniego Audi A6.
No to mi ulzylo. Moze ja teraz sprzedac i zaplacic kare.
Moim zdaniem nie powinien płacić.
Dlaczego?

Np. Żeby móc głosić że "państwo diabła" nasłało na niego komornika?

Data: 2012-01-29 13:26:10
Autor: pluton
O co tu chodzi?
> Dlaczego?

Np. Żeby móc głosić że "państwo diabła" nasłało na niego komornika?

Lepiej by zrobil , gdyby zaplacil.

Moglby potem glosniej pierdolic, jak to jest strasznie przesladowany.

A jak nie zaplacil, to jest tylko malo wiarygodnym, stekajacym fiutkiem.

Nullification

Data: 2012-01-29 19:47:26
Autor: A. Filip
O co tu chodzi?
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
> [...]

Moglby potem glosniej pierdolic, jak to jest strasznie przesladowany.
A jak nie zaplacil, to jest tylko malo wiarygodnym, stekajacym fiutkiem.

Zapewne w twojej grupie docelowej. Czy ty myślisz że w nią Rodzic Dyrektor celuje? :-)

Data: 2012-01-29 21:29:12
Autor: pluton
O co tu chodzi?

Zapewne w twojej grupie docelowej. Czy ty my¶lisz że w ni±
Rodzic Dyrektor celuje? :-)

a wuj mnie obchodzi, w co ksiadz ojciec wielebny celuje.

Nullification

Data: 2012-01-30 20:48:43
Autor: jadry¶
O co tu chodzi?

Moim zdaniem nie powinien płacić.

Dlaczego?

Jest księdzem, a jedno z zadań księdza to kwesta.

Data: 2012-01-29 12:34:58
Autor: pluton
O co tu chodzi?
> zas±dzonej

> No to mi ulzylo. Moze ja teraz sprzedac i zaplacic kare.

Moim zdaniem nie powinien płacić.

Moim tez nie. Co tam jakies gowniane panstwo bedzie nam tu
z jakimis gownianymi sadami i wyrokami wyjezdzac ?

Nullification

Data: 2012-01-29 13:15:39
Autor: Albercik
O co tu chodzi?
Dnia Sun, 29 Jan 2012 12:34:58 +0100, pluton napisał(a):

[...]

No pewno. Sami potrafimy załatwiać swoje porachunki. Po cholerę zaraz
wzywać psy.

Data: 2012-01-29 13:23:42
Autor: pluton
O co tu chodzi?
No pewno. Sami potrafimy załatwiać swoje porachunki. Po cholerę zaraz
wzywać psy.

Nareszcie jakis normalnie myslacy czlowiek...
Musimy sobie kiedys walnac browca.

Nullification

Data: 2012-01-30 20:48:31
Autor: jadry¶
O co tu chodzi?
W dniu 2012-01-29 12:34, pluton pisze:
[...]

To prawda, nagły trend czy czyja¶ zachcianka nie może zniweczyć ponad 2000czno letniego porz±dku ¶wiata.

Data: 2012-01-29 13:22:53
Autor: Albercik
O co tu chodzi?
Dnia Sun, 29 Jan 2012 11:07:07 +0100, jadry¶ napisał(a):

[...]

A niby dlaczego? Co to Rydzyk?

Data: 2012-01-29 13:27:13
Autor: pluton
O co tu chodzi?

A niby dlaczego? Co to Rydzyk?

To taki ksionc wielebny ojciec katolicki oszust.

Nullification

Data: 2012-01-28 15:27:02
Autor: Bogdan Idzikowski
O co tu chodzi?

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jg0gpm$auf$6node2.news.atman.pl...
[...]

A może posiadł Majbachową?

Data: 2012-01-29 09:47:02
Autor: jadrys
O co tu chodzi?

[...]

Zośki Majbachowej pewnie też nigdy nie posiadł.

O co tu chodzi?