O co walczymy- za co zginiemy

Data: 2015-05-13 09:58:18
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy
Wybory- miedzy dżumą a cholerą, wyśmiewanie i szyderstwo z wszystkiego, co polskie i co jest polską racją stanu. Nikt nie podejmuje tematu zagrożeń, jakim są np uroszczenia- bezpodstawne żądania żydowskie. A przeciez w podobny sposób wyłudzili pieniądze od Szwajcarów. I to nawet niemal ci sami ludzie. Polska stacza się więc w niewolę- straciła swoją duszę. I żeby nie wiem co- bez tego, bez odzyskania polskiej duszy- niczego nie jesteśmy w stanie zrobić. Czy np wyobrażacie sobie w Irlandii- żeby wszystkie media zgodnie milczały o sprawach zagrażających ich fizycznemu bytowi? Oni by wiedzieli, co zrobić. Bo mają duszę. Mają ją Grecy, Hiszpanie, Włosi. Choć jest ona "wypłukiwana" z każdego narodu europejskiego w sposób systematyczny, planowy. Pobudka rodacy! Obudźmy śpiących rycerzy. Bez nich nie będzie Polski. Nie bójmy się. Każdy, kto się boi- już przegrał. Nie dyskutujmy z idiotami, ktorzy myslą, że ten antypolski jad, który wchłonęli- to tak wszystko naprawdę. Rozmawiajmy ze sobą, z sąsiadami, budujmy dobre relacje.

http://grzegorzbraun2015.h2.pl/wychodzimy-z-okopow/

--

Chiron

Data: 2015-05-13 10:36:43
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy
Am 13.05.2015 um 09:58 schrieb Chiron:
[...]

Nie ma sensu z tym dyskutowac. Potrzeba moze psychoterapeuty, ostrzec sasiadow, a jesli ktos wierzacy to zatrudnic egzorcyste.
Ale co mnie w tym przypadku dziwi to fakt, ze gosc nie spedzil dziecinstwa w domu dziecka, nie przezyl traumy wojennej, kataklizmow klimatycznych lub komunikacyjnych, nie stracil ojca w Katyniu, wujka w KZ, nie byl molestowany przez nauczycieli, proboszcza czy harcmistrza, nie zostal przeczolgany przez kaprali, sponiewierany przez psychopatycznych wspolwiezniow, nie zywil sie odpadkami z kublow na smieci, nie spal pod mostami ... Moglbym wyliczyc z tysiace innych nieszczesc, ktore mogly, a nie dotknely nieboraka.
Lubilem chodzic do teatru w Lublinie, ktoremu dyrektorowal Kazimierz Braun. Czemu zaniedbal wychowanie syna? A moze wychowal go na swoj wzor w mysl zasady, ze dzieci dziedzicza czesto to, co rodzice podswiadomie sami by chcieli robic. PRL ograniczal ojca, nauczyl konformizmu, syn skorzystal z wolnosci. To oczywiscie zart, ale dlaczego? Moze odpowiedzi szukac w innym lubelskim bardzie?
www.youtube.com/watch?v=poFnjsGSgL8
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-05-13 12:11:47
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:crggosF864nU1mid.individual.net...
[...]

Ty najpierw odpowiedz, czy Niemcy powinni przestrzegać bezwzględnie uchwalonego demokratycznie prawa- Uchwał Norymberskich?

--

Chiron

Data: 2015-05-13 23:28:26
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy

Ty najpierw odpowiedz, czy Niemcy powinni przestrzegać bezwzględnie
uchwalonego demokratycznie prawa- Uchwał Norymberskich?

--

Chiron

Czytalem gdzies, ze "kazde prawo pochodzi z etyki. Etyka zaś czerpie z moralności. Na terenie Europy jest etyka chrześcijańska- prawo nasze wywodzi się więc z etyki cherześcijańskiej". Nie wiem jednak czy dotyczy to rowniez prawa stanowionego w tzw. III Rzeszy?
Btw. Nie bylo zadnych uchwal norymberskich.

Data: 2015-05-14 08:35:45
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:crhtvqFjtp0U1mid.individual.net...

[...]

Ustawy Norymberskie- poprzednio pisałem poprawnie. Jakkolwiek- nie_odpowiedziałeś_na_pytanie: powinni- czy nie?

--

Chiron

Data: 2015-05-14 11:03:08
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy
Am 14.05.2015 um 08:35 schrieb Chiron:

[...]

Zapytaj przedstawicieli obywateli niemieckich. Boukun przetlumaczy.

Deutscher Bundestag
Platz der Republik 1
11011 Berlin
Telefon: +49 (0)30 227 0
E-Mail: mail@bundestag.de

Data: 2015-05-14 12:14:28
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:crj6mcFt16gU1mid.individual.net...
[...]

Ależ ja pytam CIEBIE! Mnie interesuje TWOJE zdanie- nie ich. Przecież TOBIE a nie im chcę wytłumaczyć, co powiedział Rydzyk. Ty- robisz wszystko, by nie odpowiedziec. Spytam cierpliwie ostatni raz: tak- powinni przestrzegać, czy nie- nie powinni? I - odpowiedam- i prawa Rzeszy i Sowietów w większości były oderwane od kultury (etyki) chrześcijańskiej. Wręcz wbrew niej.

--

Chiron

Data: 2015-05-15 00:23:14
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy
Am 14.05.2015 um 12:14 schrieb Chiron:

[...]

AleĹź ja pytam CIEBIE! Mnie interesuje TWOJE zdanie- nie ich. PrzecieĹź
> [...]
Rzeszy i Sowietów w większości były oderwane od kultury (etyki)
chrześcijańskiej. Wręcz wbrew niej.

--

Chiron

>Alle drei Gesetze wurden im Reichsgesetzblatt Teil I Nr. 100 am 16. September 1935 mit dem Zusatz „am Reichsparteitag der Freiheit“ verkündet. Sie wurden durch das alliierte Kontrollratsgesetz Nr. 1 vom 20. September 1945 aufgehoben.<

>Die theologische Ethik ist eine der Grunddisziplinen der Theologie. Sie befasst sich mit der Reflexion des moralisch Guten im Kontext christlicher Theologie.<

To z Wikipedii niemieckiej. A moje pytania: czy obowiazuje uchwala Sejmu Ustawodawczego RP z 6.4.1922 r. o przylaczeniu Litwy Srodkowej (Ziemi Wilenskiej)? A co z konstytucja z 3.5.1791 r. i unia polsko-litewska?

Data: 2015-05-15 08:37:55
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:crklijFalimU1mid.individual.net...
> [...]

-- saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiązuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

To jakiś kompletny nonsens. Zadaję Ci proste pytanie: czy Niemcy powinni przestrzegać Ustaw Norymberskich? Przecież nie chodzi mi o dziś- tylko w czasie od ich uchwalenia do odwołania! Ja już inaczej, prościej- nie potrafię zapytać. Co jeszcze możesz zrobić, żeby nie wyrazić swojej opinii na tak proste pytanie?! OK- wiem, że twoje unikanie odpowiedzi jest jednoznaczne co do konkluzji.

--

Chiron

Data: 2015-05-15 09:53:19
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

> [...]

czasie od ich uchwalenia do odwołania! Ja już inaczej, prościej- nie
potrafię zapytać. Co jeszcze możesz zrobić, żeby nie wyrazić swojej opinii
na tak proste pytanie?! OK- wiem, Ĺźe twoje unikanie odpowiedzi jest

Data: 2015-05-15 12:16:52
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy

>Alle drei Gesetze wurden im Reichsgesetzblatt Teil I Nr. 100 am 16.
September 1935 mit dem Zusatz „am Reichsparteitag der Freiheit“
verkĂźndet. Sie wurden durch das alliierte Kontrollratsgesetz Nr. 1 vom
> [...]

potrafię zapytać. Co jeszcze możesz zrobić, żeby nie wyrazić swojej opinii
na tak proste pytanie?! OK- wiem, Ĺźe twoje unikanie odpowiedzi jest

Pytaj dalej. To rozwija. Wwym ustawy obowiazaly urzedy, a obywatele mogli (jak to obywatele) miec je w dupie lub nie, ale nie zostaly - o ile wiem - oprotestowane przez koscioly. Prawo naturalne bylo moze wtedy inaczej rozumiane?
O pana Rydzyka nie pytaj, bo zajmowanie sie meandrami jego logiki to obraza dla mojej inteligencji.

Data: 2015-05-15 15:57:03
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:crlvckFk31dU1mid.individual.net...

> [...]

-- saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiązuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

Cytuję:
"Wwym ustawy obowiazaly urzedy, a obywatele
 mogli (jak to obywatele) miec je w dupie lub nie"

Pokazuje to, jak bardzo masz w dupie prawdę. Interesuje Cię tylko "manie racji". A miałeś kilkarazy szansę pokazać, że masz jaja- i po prostu skonstatować oczywistą oczywistość. Tyle, że musiałbyś przyznać, że zostałeś zmanipulowany. No a do tego trzeba mieć jaja. To coś podobnego do wyjścia alkoholika do ludzi. Pierwszym krokiem jest złamanie swojego ego poprzez zauważenie i publiczne przyznanie, że jest się alkoholikiem. To dopiero początek- ale znaczący. Ciebie na to nie stać. Błądzić rzecz ludzka. Trwać w błędzie- diabelska. Trwaj dalej. Pa!

Bardzo, bardzo serdecznie Cię pozdrawiam

--

Chiron

Data: 2015-05-13 11:30:23
Autor: Patriota
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-13 o 09:58, Chiron pisze:

-- Chiron

O i za ten krzyż w godle Polski?

Data: 2015-05-13 12:10:07
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:miv5it$68j$2speranza.aioe.org...
W dniu 2015-05-13 o 09:58, Chiron pisze:

-- Chiron

O i za ten krzyż w godle Polski?

Niczego nie zrozumiałeś. Pytanie- czy chcesz?

--

Chiron

Data: 2015-05-14 11:33:18
Autor: Patriota
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-13 o 12:10, Chiron pisze:

O i za ten krzyż w godle Polski?

Niczego nie zrozumiałeś. Pytanie- czy chcesz?

-- Chiron

A Ty zastanawiałeś się co ten Braun tak naprawdę ma do zaoferowania Polakom? Bo z tego co ja widziałem, chce aby krzyż wrócił do godła kraju.

Musiałbym wiedzieć czego, na pewno nie chcę krzyża, boję się radykałów kościelnych bardziej od imperializmu USA, masonerii czy Żydów.

Data: 2015-05-14 22:35:13
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mj1q4t$9p6$1speranza.aioe.org...
[...]

To jeśl ichcesz- najpierw zapraszam- obejrzyj ten filmik. 13 minut- w skrócie wyjaśni Ci, o co chodzi Braunowi.
https://www.youtube.com/watch?v=G9iZdyFN2I0

taki telegraficzny skrót

--

Chiron

p.s.
W polskim godle nie ma krzyża. Orzeł ma za to masońskie gwiazdki.

Data: 2015-05-14 22:38:28
Autor: zdumiony
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-14 o 22:35, Chiron pisze:
To jeśl ichcesz- najpierw zapraszam- obejrzyj ten filmik. 13 minut- w
skrócie wyjaśni Ci, o co chodzi Braunowi.
https://www.youtube.com/watch?v=G9iZdyFN2I0

Wolę Jana Pawła II niż Brauna

Data: 2015-05-15 08:23:51
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mj3144$seq$1node2.news.atman.pl...
[...]

A ktoś Ci taki wybór proponował?

--

Chiron

Data: 2015-05-15 08:32:41
Autor: zdumiony
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-15 o 08:23, Chiron pisze:
Wolę Jana Pawła II niż Brauna

A ktoś Ci taki wybór proponował?

Ci którzy głosowali na Brauna, z powodu jego "katolickości" jakże innej od JP2!

Data: 2015-05-15 09:21:49
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mj43u9$ufi$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-05-15 o 08:23, Chiron pisze:
Wolę Jana Pawła II niż Brauna

A ktoś Ci taki wybór proponował?

Ci którzy głosowali na Brauna, z powodu jego "katolickości" jakże innej od JP2!

Przykład proszę tej jakże innej katolickości

--

Chiron

Data: 2015-05-15 09:25:36
Autor: zdumiony
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-15 o 09:21, Chiron pisze:
Ci którzy głosowali na Brauna, z powodu jego "katolickości" jakże
innej od JP2!

Przykład proszę tej jakże innej katolickości

Bomba atomowa, rozstrzeliwanie co dziesiątego dziennikarza

Data: 2015-05-15 09:41:00
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mj471g$28v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli chodzi o nuki- to nie bardzo rozumiem, z czym to jest sprzeczne? Każdy ma prawo się bronić. To jest broń- jak wskazuje praktyka- odstraszająca. Nawet o wiele silniejsze pańśtwa nie ruszają na ogół słabszego, jesli ma nuki. Czy myślisz, że Pakistan by istniał dłuzej niż kilka tygodni- czyli czas potrzebny na zajęcie jego terenu przez Indie? No ale od lat skutecznie odstrasza nukami.

Rozstrzeliwanie co dziesiątego dziennikarza- zdumiony, obelgę właśnie wykasowałem. Czy możesz podać przykład- taki niewyrwany z kontekstu- wypowiedzi Brauna? Bez tego Twoje argumenty maja wartość bitów, które je stworzyły

--

Chiron

Data: 2015-05-15 09:44:42
Autor: zdumiony
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-15 o 09:41, Chiron pisze:
Jeśli chodzi o nuki- to nie bardzo rozumiem, z czym to jest sprzeczne?
Każdy ma prawo się bronić. To jest broń- jak wskazuje praktyka-
odstraszająca. Nawet o wiele silniejsze pańśtwa nie ruszają na ogół

Nie przypominam sobie aby Jan Paweł II mówił o konieczności broni jądrowej.

[...]

Przecież o tym mówił i to się podobało wyborcom

Data: 2015-05-15 09:51:01
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mj4859$326$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mówił o konieczności żucia gumy. Czy to znaczy, że to potępiał?

[...]

Skoro tak mówił- to bez problemów znajdziesz. Proszę o linka. Będziesz miał odwage przyznać się, że pierdzielisz trzy po trzy?

--

Chiron

Data: 2015-05-15 09:52:33
Autor: zdumiony
O co walczymy- za co zginiemy

http://natemat.pl/42423,grzegorz-braun-wzywal-do-rozstrzelania-dziennikarzy-mimo-to-dostaje-kolejne-zaproszenia-waszym-zdaniem

http://natemat.pl/40759,grzegorz-braun-nie-wycofuje-sie-ze-swoich-slow-o-zabijaniu-dziennikarzy-idzie-jeszcze-dalej

Data: 2015-05-15 10:02:13
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mj48k1$3tb$1node2.news.atman.pl...
[...]

KURWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! C Y T A T   Z A   G A Z E T Ą  W Y B O R C Z Ą!!!

Proszę o całosciowy, niewyrwany z kontekstu link do JEGO wypowiedzi- nie do wypowiedzi GW- która przegrała w związku z tym proces z Braunem!!!

--

Chiron

p.s.
Zdumiony- dlaczego namawiasz do gwałcenia małych dzieci?

Data: 2015-05-15 10:11:03
Autor: zdumiony
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-15 o 10:02, Chiron pisze:
[...]

Co poradzić jak nie ma swojej strony internetowej,
Twierdzisz że to jest zmyślone?

Data: 2015-05-15 10:34:33
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mj49mn$51n$1node2.news.atman.pl...
[...]

Rusz głową- przecież jest całe mnóstwo filmów, wypowiedzi Brauna. Braun ma swoją stronę. Choćby tu:

http://grzegorzbraun.pl
http://grzegorzbraun2015.pl
https://www.facebook.com/GrzegorzBraun

--

Chiron

Data: 2015-05-15 08:32:22
Autor: Patriota
O co walczymy- za co zginiemy
[...]

Priorytety zdaje się przedstawił w tej debacie prezydenckiej, w TVP1. I to chyba najwłaściwszy skrót, tego co go boli, i co by chciał naprawić. Nie powiem że aż tak źle mówił, ale te priorytety to chyba jednak źle dobiera.

No nie ma, a maja być? I co to dla mnie za alternatywa którego ten krzyż czy te gwiazdki w godle obchodzą dokładnie tyle co nic?

Data: 2015-05-15 17:19:54
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mj43th$e1o$1speranza.aioe.org...
[...]

Naprawdę dziwak z Ciebie. A może i nie? Chodzi o to, że Tobie zdaje się nikt do dyskusji nie jest potrzebny

--

Chiron

Data: 2015-05-16 16:09:06
Autor: Patriota
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu 2015-05-15 o 17:19, Chiron pisze:

[...]

Niestety, w Usenecie już bardzo trudno o dyskutantów na poziomie. I to trochę dziwne, bo i w innych serwisach, choćby takich jak Youtube także poziom spadł ponizej punktu krytycznego.. Co się dzieje, że nawet ci ostatni, nieliczni,  na poziomie przyjmują ton i retorykę chamów, czy normalnych debili.

Wracając do tematu p. Brauna, w tym wypadku istotnie nie mam potrzeby o nim dyskutować.

Data: 2015-05-14 00:55:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
O co walczymy- za co zginiemy
W dniu środa, 13 maja 2015 09:58:15 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
[...]

"Kto mnie wolał, czego chciał"? ;P

[...]

AMENt.
Alleluja i do przodu! ;)

O co walczymy- za co zginiemy