O co walczymy- za co zginiemy

Data: 2015-05-13 10:36:43
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy
Am 13.05.2015 um 09:58 schrieb Chiron:
Wybory- miedzy dżum± a choler±, wy¶miewanie i szyderstwo z wszystkiego,
co polskie i co jest polsk± racj± stanu. Nikt nie podejmuje tematu
zagrożeń, jakim s± np uroszczenia- bezpodstawne ż±dania żydowskie. A
przeciez w podobny sposób wyłudzili pieni±dze od Szwajcarów. I to nawet
niemal ci sami ludzie. Polska stacza się więc w niewolę- straciła swoj±
duszę. I żeby nie wiem co- bez tego, bez odzyskania polskiej duszy-
niczego nie jeste¶my w stanie zrobić. Czy np wyobrażacie sobie w
Irlandii- żeby wszystkie media zgodnie milczały o sprawach zagrażaj±cych
ich fizycznemu bytowi? Oni by wiedzieli, co zrobić. Bo maj± duszę. Maj±
j± Grecy, Hiszpanie, Włosi. Choć jest ona "wypłukiwana" z każdego narodu
europejskiego w sposób systematyczny, planowy. Pobudka rodacy! ObudĽmy
¶pi±cych rycerzy. Bez nich nie będzie Polski. Nie bójmy się. Każdy, kto
się boi- już przegrał. Nie dyskutujmy z idiotami, ktorzy mysl±, że ten
antypolski jad, który wchłonęli- to tak wszystko naprawdę. Rozmawiajmy
ze sob±, z s±siadami, budujmy dobre relacje.

http://grzegorzbraun2015.h2.pl/wychodzimy-z-okopow/

--

Chiron

Nie ma sensu z tym dyskutowac. Potrzeba moze psychoterapeuty, ostrzec sasiadow, a jesli ktos wierzacy to zatrudnic egzorcyste.
Ale co mnie w tym przypadku dziwi to fakt, ze gosc nie spedzil dziecinstwa w domu dziecka, nie przezyl traumy wojennej, kataklizmow klimatycznych lub komunikacyjnych, nie stracil ojca w Katyniu, wujka w KZ, nie byl molestowany przez nauczycieli, proboszcza czy harcmistrza, nie zostal przeczolgany przez kaprali, sponiewierany przez psychopatycznych wspolwiezniow, nie zywil sie odpadkami z kublow na smieci, nie spal pod mostami ... Moglbym wyliczyc z tysiace innych nieszczesc, ktore mogly, a nie dotknely nieboraka.
Lubilem chodzic do teatru w Lublinie, ktoremu dyrektorowal Kazimierz Braun. Czemu zaniedbal wychowanie syna? A moze wychowal go na swoj wzor w mysl zasady, ze dzieci dziedzicza czesto to, co rodzice podswiadomie sami by chcieli robic. PRL ograniczal ojca, nauczyl konformizmu, syn skorzystal z wolnosci. To oczywiscie zart, ale dlaczego? Moze odpowiedzi szukac w innym lubelskim bardzie?
www.youtube.com/watch?v=poFnjsGSgL8
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-05-13 12:11:47
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:crggosF864nU1mid.individual.net...
[...]

Ty najpierw odpowiedz, czy Niemcy powinni przestrzegać bezwzględnie uchwalonego demokratycznie prawa- Uchwał Norymberskich?

--

Chiron

Data: 2015-05-13 23:28:26
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy

Ty najpierw odpowiedz, czy Niemcy powinni przestrzegać bezwzględnie
uchwalonego demokratycznie prawa- Uchwał Norymberskich?

--

Chiron

Czytalem gdzies, ze "kazde prawo pochodzi z etyki. Etyka za¶ czerpie z moralno¶ci. Na terenie Europy jest etyka chrze¶cijańska- prawo nasze wywodzi się więc z etyki cherze¶cijańskiej". Nie wiem jednak czy dotyczy to rowniez prawa stanowionego w tzw. III Rzeszy?
Btw. Nie bylo zadnych uchwal norymberskich.

Data: 2015-05-14 08:35:45
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:crhtvqFjtp0U1mid.individual.net...

[...]

Ustawy Norymberskie- poprzednio pisałem poprawnie. Jakkolwiek- nie_odpowiedziałe¶_na_pytanie: powinni- czy nie?

--

Chiron

Data: 2015-05-14 11:03:08
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy
Am 14.05.2015 um 08:35 schrieb Chiron:

[...]

Zapytaj przedstawicieli obywateli niemieckich. Boukun przetlumaczy.

Deutscher Bundestag
Platz der Republik 1
11011 Berlin
Telefon: +49 (0)30 227 0
E-Mail: mail@bundestag.de

Data: 2015-05-14 12:14:28
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:crj6mcFt16gU1mid.individual.net...
[...]

Ależ ja pytam CIEBIE! Mnie interesuje TWOJE zdanie- nie ich. Przecież TOBIE a nie im chcę wytłumaczyć, co powiedział Rydzyk. Ty- robisz wszystko, by nie odpowiedziec. Spytam cierpliwie ostatni raz: tak- powinni przestrzegać, czy nie- nie powinni? I - odpowiedam- i prawa Rzeszy i Sowietów w większo¶ci były oderwane od kultury (etyki) chrze¶cijańskiej. Wręcz wbrew niej.

--

Chiron

Data: 2015-05-15 00:23:14
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy
Am 14.05.2015 um 12:14 schrieb Chiron:

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w
wiadomości news:crj6mcFt16gU1mid.individual.net...
Am 14.05.2015 um 08:35 schrieb Chiron:

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w
wiadomości news:crhtvqFjtp0U1mid.individual.net...

Ty najpierw odpowiedz, czy Niemcy powinni przestrzegać bezwzględnie
uchwalonego demokratycznie prawa- Uchwał Norymberskich?

--

Chiron

Czytalem gdzies, ze "kazde prawo pochodzi z etyki. Etyka zaĹ› czerpie z
moralności. Na terenie Europy jest etyka chrześcijańska- prawo nasze
wywodzi się więc z etyki cherześcijańskiej". Nie wiem jednak czy
dotyczy to rowniez prawa stanowionego w tzw. III Rzeszy?
Btw. Nie bylo zadnych uchwal norymberskich.

Ustawy Norymberskie- poprzednio pisałem poprawnie. Jakkolwiek-
nie_odpowiedziałeś_na_pytanie: powinni- czy nie?

--

Chiron

Zapytaj przedstawicieli obywateli niemieckich. Boukun przetlumaczy.

AleĹĽ ja pytam CIEBIE! Mnie interesuje TWOJE zdanie- nie ich. PrzecieĹĽ
TOBIE a nie im chcę wytłumaczyć, co powiedział Rydzyk. Ty- robisz
wszystko, by nie odpowiedziec. Spytam cierpliwie ostatni raz: tak-
powinni przestrzegać, czy nie- nie powinni? I - odpowiedam- i prawa
Rzeszy i Sowietów w większości były oderwane od kultury (etyki)
chrześcijańskiej. Wręcz wbrew niej.

--

Chiron

>Alle drei Gesetze wurden im Reichsgesetzblatt Teil I Nr. 100 am 16. September 1935 mit dem Zusatz „am Reichsparteitag der Freiheit“ verkündet. Sie wurden durch das alliierte Kontrollratsgesetz Nr. 1 vom 20. September 1945 aufgehoben.<

>Die theologische Ethik ist eine der Grunddisziplinen der Theologie. Sie befasst sich mit der Reflexion des moralisch Guten im Kontext christlicher Theologie.<

To z Wikipedii niemieckiej. A moje pytania: czy obowiazuje uchwala Sejmu Ustawodawczego RP z 6.4.1922 r. o przylaczeniu Litwy Srodkowej (Ziemi Wilenskiej)? A co z konstytucja z 3.5.1791 r. i unia polsko-litewska?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiÄ…zuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

Data: 2015-05-15 08:37:55
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:crklijFalimU1mid.individual.net...
> [...]

-- saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiÄ…zuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

To jakiś kompletny nonsens. Zadaję Ci proste pytanie: czy Niemcy powinni przestrzegać Ustaw Norymberskich? Przecież nie chodzi mi o dziś- tylko w czasie od ich uchwalenia do odwołania! Ja już inaczej, prościej- nie potrafię zapytać. Co jeszcze możesz zrobić, żeby nie wyrazić swojej opinii na tak proste pytanie?! OK- wiem, że twoje unikanie odpowiedzi jest jednoznaczne co do konkluzji.

--

Chiron

Data: 2015-05-15 09:53:19
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

> [...]

-- saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiÄ…zuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

To jakiĹ› kompletny nonsens. ZadajÄ™ Ci proste pytanie: czy Niemcy powinni
przestrzegać Ustaw Norymberskich? Przecież nie chodzi mi o dziś- tylko w
czasie od ich uchwalenia do odwołania! Ja już inaczej, prościej- nie
potrafię zapytać. Co jeszcze możesz zrobić, żeby nie wyrazić swojej opinii
na tak proste pytanie?! OK- wiem, ĹĽe twoje unikanie odpowiedzi jest

Data: 2015-05-15 12:16:52
Autor: silvio balconetti
O co walczymy- za co zginiemy

>Alle drei Gesetze wurden im Reichsgesetzblatt Teil I Nr. 100 am 16.
September 1935 mit dem Zusatz „am Reichsparteitag der Freiheit“
verkĂĽndet. Sie wurden durch das alliierte Kontrollratsgesetz Nr. 1 vom
> [...]

potrafię zapytać. Co jeszcze możesz zrobić, żeby nie wyrazić swojej opinii
na tak proste pytanie?! OK- wiem, ĹĽe twoje unikanie odpowiedzi jest

Pytaj dalej. To rozwija. Wwym ustawy obowiazaly urzedy, a obywatele mogli (jak to obywatele) miec je w dupie lub nie, ale nie zostaly - o ile wiem - oprotestowane przez koscioly. Prawo naturalne bylo moze wtedy inaczej rozumiane?
O pana Rydzyka nie pytaj, bo zajmowanie sie meandrami jego logiki to obraza dla mojej inteligencji.

Data: 2015-05-15 15:57:03
Autor: Chiron
O co walczymy- za co zginiemy

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:crlvckFk31dU1mid.individual.net...

> [...]

-- saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiÄ…zuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

CytujÄ™:
"Wwym ustawy obowiazaly urzedy, a obywatele
 mogli (jak to obywatele) miec je w dupie lub nie"

Pokazuje to, jak bardzo masz w dupie prawdę. Interesuje Cię tylko "manie racji". A miałeś kilkarazy szansę pokazać, że masz jaja- i po prostu skonstatować oczywistą oczywistość. Tyle, że musiałbyś przyznać, że zostałeś zmanipulowany. No a do tego trzeba mieć jaja. To coś podobnego do wyjścia alkoholika do ludzi. Pierwszym krokiem jest złamanie swojego ego poprzez zauważenie i publiczne przyznanie, że jest się alkoholikiem. To dopiero początek- ale znaczący. Ciebie na to nie stać. Błądzić rzecz ludzka. Trwać w błędzie- diabelska. Trwaj dalej. Pa!

Bardzo, bardzo serdecznie CiÄ™ pozdrawiam

--

Chiron

O co walczymy- za co zginiemy