O cos takiego mi chodzilo

Data: 2012-12-07 04:42:41
Autor: krzysztofsf
O cos takiego mi chodzilo
Pisalem w jednym z watkow, ze widzialbym przyszlosc w urzadzeniu
modulowym, w ktorym komorke dolaczaloby sie do tabletu, okrojonego z
funkcji zwiazanych z lacznoscia.
i tak niedawno znalazlem cos zblizonego do rozwiazania o ktorym
myslalem.

http://pl.asus.com/Mobile/PadFone/

Jesli takie komplety (zakladam roznych producentow) zejda cenowo do
tysiaca z nieduzym ogonkiem, to w przyszlosci chetnie kupilbym takie
urzadzenie.

Data: 2012-12-07 13:48:56
Autor: atm
O cos takiego mi chodzilo
On 2012-12-07 13:42, krzysztofsf wrote:
[...]

Jak wyglada odbieranie polaczenia gdy zadzwoni telefon kiedy jest wcisniety w tablet?

Data: 2012-12-07 05:03:33
Autor: krzysztofsf
O cos takiego mi chodzilo
On 7 Gru, 13:48, atm <_...@vp.pl> wrote:
On 2012-12-07 13:42, krzysztofsf wrote:

> [...]

> urzadzenie.

Jak wyglada odbieranie polaczenia gdy zadzwoni telefon kiedy jest

Z tego co widzialem na filmie reklamowym, tablet przejmuje wtedy
funkcje telefonu.

Data: 2012-12-07 14:28:10
Autor: Marrcino
O cos takiego mi chodzilo
W dniu 2012-12-07 14:03, krzysztofsf pisze:

Jak wyglada odbieranie polaczenia gdy zadzwoni telefon kiedy jest
wcisniety w tablet?

Z tego co widzialem na filmie reklamowym, tablet przejmuje wtedy
funkcje telefonu.

Rysik jest jednocześnie słuchawką BT

Data: 2012-12-07 17:06:31
Autor: Filip454
O cos takiego mi chodzilo
On 07-12-2012 14:28, Marrcino wrote:
[...]

Dla mnie niedostateczny stosunek jakości do ceny.
____________________________________
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

Data: 2012-12-08 12:18:02
Autor: J.F.
O cos takiego mi chodzilo
Dnia Fri, 7 Dec 2012 04:42:41 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
[...]

Hm ... to jeden kierunek rozwoju.

A drugi ... lacznosc potanieje, tabletu okrajac nie trzeba, dane bedziesz
trzymal w chmurze ... a wszystko za 2*69 zl miesiecnie ...

J.

Data: 2012-12-08 14:09:44
Autor: Ghost
O cos takiego mi chodzilo

[...]