O curwa ale kyrk!

Data: 2009-05-06 16:33:29
Autor: matador
O curwa ale kyrk!
#
"Gosiewski chciał wywieźć pielęgniarki do lasu"
#

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Gosiewski-chcial-wywiexc-pielegniarki-do-lasu,wid,11099830,wiadomosc.html?ticaid=17fa8

:-)))

Toż to lepsze od Palichuja !!!

matador.

Data: 2009-05-06 08:33:13
Autor: mrdevilyn
O curwa ale kyrk!
On May 6, 4:33 pm, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Toż to lepsze od Palichuja !!!

Jak już powstanie muzeum osobliwości politycznych to będzie toto
wisiało miedzy dorszem  a laptopem w specjalnej sali poświęconej
wyłacznie wyczynom peło.

Data: 2009-05-06 16:44:33
Autor: konserwator
O curwa ale kyrk!

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gts77q$895$1atlantis.news.neostrada.pl...
#
[...]

Palikotoza zakazna przybiera forme pandemii w PO...

rym

Data: 2009-05-06 17:08:57
Autor: matador
O curwa ale kyrk!
raff pisze:

Jak zly wilk.

Buehehehee !!!

"Dlaczego masz Babciu takie wielkie zęby?"
POlityka miłości wymaga interwencji gajowego Pawlaka?

matador.

Data: 2009-05-06 21:36:00
Autor: awe
O curwa ale kyrk!
Hahahahaha Boze albo ona jest idotka albo udaje..nie wiem co gorsze...
awe

Data: 2009-05-07 08:50:50
Autor: Vic
O curwa ale kyrk!
matador wrote:
"Gosiewski chciał wywieźć pielęgniarki do lasu"

Trzeba goscia zrozumiec. Znacie jakis inny sposob, aby mezczyzna o tak nikczemnej aparycji mogl sobie za darmo podupczyc?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 08:54:31
Autor: Panslavista
O curwa ale kyrk!

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
matador wrote:
> "Gosiewski chciał wywieźć pielęgniarki do lasu"

Trzeba goscia zrozumiec. Znacie jakis inny sposob, aby mezczyzna o tak
nikczemnej aparycji mogl sobie za darmo podupczyc?

A do dupczenia potrzebna jest aparycja czy wesolutki narządź?
I kondycja w krzyżu.
Słaba wiedza u ciebie. Na męskie tematy, Wikciu...

Data: 2009-05-07 09:41:44
Autor: Vic
O curwa ale kyrk!
Panslavista wrote:
A do dupczenia potrzebna jest aparycja czy wesolutki narządź?

Ktos jeszcze musi zechciec sprawdzic czy narzad jest wesolutki. Bez nieodrzucajacej aparycji ani rusz.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 09:47:10
Autor: Panslavista
O curwa ale kyrk!

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci
Panslavista wrote:
> A do dupczenia potrzebna jest aparycja czy wesolutki narządź?

Ktos jeszcze musi zechciec sprawdzic czy narzad jest wesolutki. Bez
nieodrzucajacej aparycji ani rusz.

Przezs analogie - wszystkie kobiety sa piekne, tylko czasem wódki brak...

Data: 2009-05-07 10:07:40
Autor: Vic
O curwa ale kyrk!
Panslavista wrote:
Przezs analogie - wszystkie kobiety sa piekne, tylko czasem wódki brak...

Taki Gosiu to jest cale morze, ba! caly ocean wodki...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 18:10:13
Autor: awe
O curwa ale kyrk!

matador wrote:
> [...]

I kondycja w krzyżu.
Słaba wiedza u ciebie. Na męskie tematy, Wikciu...
-- -- -- -- -- -
vic wiedze na ten temat zdobywa tak jak MH - na necie
awe

Data: 2009-05-07 09:12:12
Autor: jadrys
O curwa ale kyrk!
Vic pisze:
matador wrote:
"Gosiewski chciał wywieźć pielęgniarki do lasu"

Trzeba goscia zrozumiec. Znacie jakis inny sposob, aby mezczyzna o tak nikczemnej aparycji mogl sobie za darmo podupczyc?

Może w Twoim typie nie jest, ale z tego co słyszę to kobitkom się podoba.. Och ten twój  wyrafinowany gust, musisz wiedzieć że nie każdy jest Olbrychskim..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-07 15:39:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
O curwa ale kyrk!
matador wrote:

#
"Gosiewski chciał wywieźć pielęgniarki do lasu"
#

Pewnie chciał je "wywieść w las", ale baba źle dosłyszała.

--
Pit

O curwa ale kyrk!