Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   O curwa ale kyrk

O curwa ale kyrk

Data: 2012-05-24 07:53:07
Autor: matador
O curwa ale kyrk
#
Resort transportu staje na uszach, by uratować się od kompromitacji.
Właśnie dlatego na autostradę A2 zdecydowano się sprowadzić
urządzenie, które dokona drogowego cudu.
#

Trzy razy przeczytajcie...
Zanim zrozumiecie jak was w ch..a robią pr-owcy "rządu".
Curwa ale kyrk.

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

matador.

Data: 2012-05-24 17:04:50
Autor: Bogdan Idzikowski
O curwa ale kyrk

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:3937b184-f0e1-4634-ad49-9329437b8d17z19g2000vbe.googlegroups.com...
#
Resort transportu staje na uszach, by uratować się od kompromitacji.
Właśnie dlatego na autostradę A2 zdecydowano się sprowadzić
urządzenie, które dokona drogowego cudu.
#

Trzy razy przeczytajcie...
Zanim zrozumiecie jak was w ch..a robią pr-owcy "rządu".
Curwa ale kyrk.

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

=============================================

Przeczytałem. I nie wiem o co ci chodzi?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-05-24 17:07:10
Autor: WW
O curwa ale kyrk
W dniu 2012-05-24 16:53, matador pisze:

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

matador.

Od razu na myśl przychodzi monstrualne działo, ściągnięte przez Niemców pod Sewastopol. Do jego obsługi potrzeba było 5000 żołnierzy, bardzo potrzebnych gdzie indziej.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-05-24 17:40:41
Autor: Anatol
O curwa ale kyrk

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jplirn$9ba$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-05-24 16:53, matador pisze:

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

matador.

Od razu na myśl przychodzi monstrualne działo, ściągnięte przez Niemców pod Sewastopol. Do jego obsługi potrzeba było 5000 żołnierzy, bardzo potrzebnych gdzie indziej.

Chodzi o takie "monstrum" :

http://www.volvoce.com/dealers/pl-pl/Volvo/products/pavers/AbgTracked/ABG7820B/Pages/featuresandbenefits.aspx


"...maszyna oferuje doskonałą jakość układania nawierzchni, maksymalną rezerwę mocy i wysoką wydajność..." czyli

maksymalną prędkość rozścielania asfaltu 20 m/min na szerokości 11 m, a więc można osiągnąć 12 km w ciągu 10 h przy dobrej organizacji dowozu asfaltu.


Anatol

Data: 2012-05-24 18:02:04
Autor: bolek
O curwa ale kyrk

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:jplkps$bch$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jplirn$9ba$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-05-24 16:53, matador pisze:

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

matador.

Od razu na myśl przychodzi monstrualne działo, ściągnięte przez Niemców pod Sewastopol. Do jego obsługi potrzeba było 5000 żołnierzy, bardzo potrzebnych gdzie indziej.

Chodzi o takie "monstrum" :

http://www.volvoce.com/dealers/pl-pl/Volvo/products/pavers/AbgTracked/ABG7820B/Pages/featuresandbenefits.aspx


"...maszyna oferuje doskonałą jakość układania nawierzchni, maksymalną rezerwę mocy i wysoką wydajność..." czyli

maksymalną prędkość rozścielania asfaltu 20 m/min na szerokości 11 m, a więc można osiągnąć 12 km w ciągu 10 h przy dobrej organizacji dowozu asfaltu.


Anatol


Wszystko cacy. Tylko zależy na co się ten asfalt kładzie.
Widziałem stan zaawansowania robót.
Remont po Euro murowany. Albo raczej budowa od nowa.
Ale o tym już nie będzie mowy.
Propaganda sukcesu Gierka przy nich to była dziecinada.
Nawet Gierkówka była dobra zanim jej nie rozkopali.

bolek

Data: 2012-05-24 18:13:44
Autor: Bogdan Idzikowski
O curwa ale kyrk

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fbe5b7c$0$26684$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:jplkps$bch$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jplirn$9ba$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-05-24 16:53, matador pisze:

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

matador.

Od razu na myśl przychodzi monstrualne działo, ściągnięte przez Niemców pod Sewastopol. Do jego obsługi potrzeba było 5000 żołnierzy, bardzo potrzebnych gdzie indziej.

Chodzi o takie "monstrum" :

http://www.volvoce.com/dealers/pl-pl/Volvo/products/pavers/AbgTracked/ABG7820B/Pages/featuresandbenefits.aspx


"...maszyna oferuje doskonałą jakość układania nawierzchni, maksymalną rezerwę mocy i wysoką wydajność..." czyli

maksymalną prędkość rozścielania asfaltu 20 m/min na szerokości 11 m, a więc można osiągnąć 12 km w ciągu 10 h przy dobrej organizacji dowozu asfaltu.


Anatol


Wszystko cacy. Tylko zależy na co się ten asfalt kładzie.
Widziałem stan zaawansowania robót.
Remont po Euro murowany. Albo raczej budowa od nowa.
Ale o tym już nie będzie mowy.
Propaganda sukcesu Gierka przy nich to była dziecinada.
Nawet Gierkówka była dobra zanim jej nie rozkopali.

A na co ten asfalt jest kładziony?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-05-24 10:55:35
Autor: Marek
O curwa ale kyrk
On May 24, 6:13 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "bolek" <bo...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:4fbe5b7c$0$26684$65785112news.neostrada.pl...











> Użytkownik "Anatol" <c...@usuntowp.pl> napisał w wiadomości
>news:jplkps$bch$1node1.news.atman.pl...

>> Użytkownik "WW" <wu...@vp.pl> napisał w wiadomości
>>news:jplirn$9ba$1node1.news.atman.pl...
>>>W dniu 2012-05-24 16:53, matador pisze:

>>>>http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstru....

>>>> matador.

>>> Od razu na myśl przychodzi monstrualne działo, ściągnięte przez Niemców pod
>>> Sewastopol. Do jego obsługi potrzeba było 5000 żołnierzy, bardzo potrzebnych
>>> gdzie indziej.

>> Chodzi o takie "monstrum" :

>>http://www.volvoce.com/dealers/pl-pl/Volvo/products/pavers/AbgTracked....

>> "...maszyna oferuje doskonałą jakość układania nawierzchni, maksymalną
>> rezerwę mocy i wysoką wydajność..." czyli

>> maksymalną prędkość rozścielania asfaltu 20 m/min na szerokości 11 m, a więc
>> można osiągnąć 12 km w ciągu 10 h przy dobrej organizacji dowozu asfaltu.

>> Anatol

> Wszystko cacy. Tylko zależy na co się ten asfalt kładzie.
> Widziałem stan zaawansowania robót.
> Remont po Euro murowany. Albo raczej budowa od nowa.
> Ale o tym już nie będzie mowy.
> Propaganda sukcesu Gierka przy nich to była dziecinada.
> Nawet Gierkówka była dobra zanim jej nie rozkopali.

A na co ten asfalt jest kładziony?



Na utwardzona proznosc  Tuska.

Data: 2012-05-25 19:27:48
Autor: pluton
O curwa ale kyrk

A na co ten asfalt jest kładziony?


Na autostrade.

--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2012-05-24 18:27:45
Autor: Anatol
O curwa ale kyrk

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fbe5b7c$0$26684$65785112news.neostrada.pl...

Wszystko cacy. Tylko zależy na co się ten asfalt kładzie.
Widziałem stan zaawansowania robót.

To już jest ostatnia, ścieralna warstwa asfaltu którą kładzie się na przygotowaną wcześniej warstwę wiążącą, tę zaś Czesi (którzy przejęli budowę po zbankrutowanym DSS)  na odcinku C zakończyli kłaść wczoraj. Nie ma powodzi, nawalnych opadów, rekordowych upałów czy mrozów a więc warunki do takich prac są idealne.


Remont po Euro murowany. Albo raczej budowa od nowa.

Po prostu zatrudnieni na odcinku C przez czeską firmę Czesi i Słowacy robią 7 dni w tygodniu (bez wględu na święta kwietniowe i majowe święta) i jak trzeba to i 24 h na dobę w systemie zmianowym - to może wyjść nawet 4 razy więcej wykonanych prac niż 8h dziennie  przez 5 dni w tygodniu.


Anatol

Data: 2012-05-24 19:34:38
Autor: bolek
O curwa ale kyrk

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:jplni4$e99$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fbe5b7c$0$26684$65785112news.neostrada.pl...

Wszystko cacy. Tylko zależy na co się ten asfalt kładzie.
Widziałem stan zaawansowania robót.

To już jest ostatnia, ścieralna warstwa asfaltu którą kładzie się na przygotowaną wcześniej warstwę wiążącą, tę zaś Czesi (którzy przejęli budowę po zbankrutowanym DSS)  na odcinku C zakończyli kłaść wczoraj. Nie ma powodzi, nawalnych opadów, rekordowych upałów czy mrozów a więc warunki do takich prac są idealne.


Remont po Euro murowany. Albo raczej budowa od nowa.

Po prostu zatrudnieni na odcinku C przez czeską firmę Czesi i Słowacy robią 7 dni w tygodniu (bez wględu na święta kwietniowe i majowe święta) i jak trzeba to i 24 h na dobę w systemie zmianowym - to może wyjść nawet 4 razy więcej wykonanych prac niż 8h dziennie  przez 5 dni w tygodniu.


Anatol
Można robić 24 h na dobę, ale czasu się nie przeskoczy.
Beton wylany musi mieć czas żeby stężeć.
A swoją drogą to komiczne. Całe lata grzebali w ziemi bez efektu,
a teraz załatwili to w tydzień. To nie można było  tak od razu.
Co za durnie !

bolek

Data: 2012-05-24 19:59:04
Autor: Bogdan Idzikowski
O curwa ale kyrk

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fbe712e$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:jplni4$e99$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fbe5b7c$0$26684$65785112news.neostrada.pl...

Wszystko cacy. Tylko zależy na co się ten asfalt kładzie.
Widziałem stan zaawansowania robót.

To już jest ostatnia, ścieralna warstwa asfaltu którą kładzie się na przygotowaną wcześniej warstwę wiążącą, tę zaś Czesi (którzy przejęli budowę po zbankrutowanym DSS)  na odcinku C zakończyli kłaść wczoraj. Nie ma powodzi, nawalnych opadów, rekordowych upałów czy mrozów a więc warunki do takich prac są idealne.


Remont po Euro murowany. Albo raczej budowa od nowa.

Po prostu zatrudnieni na odcinku C przez czeską firmę Czesi i Słowacy robią 7 dni w tygodniu (bez wględu na święta kwietniowe i majowe święta) i jak trzeba to i 24 h na dobę w systemie zmianowym - to może wyjść nawet 4 razy więcej wykonanych prac niż 8h dziennie  przez 5 dni w tygodniu.


Anatol
Można robić 24 h na dobę, ale czasu się nie przeskoczy.
Beton wylany musi mieć czas żeby stężeć.
A swoją drogą to komiczne. Całe lata grzebali w ziemi bez efektu,
a teraz załatwili to w tydzień. To nie można było  tak od razu.
Co za durnie !

Ty lepiej z Anatolem nie dyskutuj, bo zasypie cię rzeczowymi informacjami, o których nie masz pojęcia.
Nie masz pojęcia z czego zbudowana jest warstwa wiążąca, a rżniesz fachowca od budowy dróg i autostrad. Także nie masz pojęcia co to jest beton asfaltowy.

Reasumując:
1. czytaj,
2. nie pisz,
3 jeśli jednak chcesz pisać patrz punkt 1.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-05-24 23:43:51
Autor: Anatol
O curwa ale kyrk

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fbe712e$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

Remont po Euro murowany. Albo raczej budowa od nowa.

Po prostu zatrudnieni na odcinku C przez czeską firmę Czesi i Słowacy robią 7 dni w tygodniu (bez wględu na święta kwietniowe i majowe święta) i jak trzeba to i 24 h na dobę w systemie zmianowym - to może wyjść nawet 4 razy więcej wykonanych prac niż 8h dziennie  przez 5 dni w tygodniu.


Można robić 24 h na dobę, ale czasu się nie przeskoczy.

To będzie tylko przejezdność na Euro. Całość robót na odcinku C ma być zakończona zgodnie z umową do października (drogi serwisowe, punkty obsługi podróżnych, dojazdy do wszystkich wiaduktów i węzłów, ekrany dźwiękochłonne, punkty obsługi podróżnych, punkty poboru opłat, infstruktura telefoniczne, ogrodzenie itp).

Beton wylany musi mieć czas żeby stężeć.

Ale tu jest nawierzchnia asfaltowa.


A swoją drogą to komiczne. Całe lata grzebali w ziemi bez efektu,

No właśnie taki jest efekt że zorganizowano zaplecze, zgromadzono materiał sprzęt i ludzi, zakończono prace ziemne, zagęszczanie gruntów oraz budowy obiektów inżynierskich a teraz jest finał czyli widowiskowe położenie warstw asfaltu i wykończenie.


a teraz załatwili to w tydzień. To nie można było  tak od razu.

Najpierw kłaść asfalt, a poźniej wykonywać prace ziemne i budować obiekty inzynierskie ?


Trzeba też przyznać że wykonawca jest pod olbrzymią presją :

w górze latają śmigłowce z kamerami :

http://www.youtube.com/watch?v=uri7zNIfRmk&feature=player_embedded

po rowach chowają się internauci z aparatami :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=91719690&postcount=14322

a po budowie kręci się masa osób z nadzoru budowy, GDDKiA i rządu.


Anatol

Data: 2012-05-25 07:26:44
Autor: stevep
O curwa ale kyrk
Dnia 24-05-2012 o 16:53:07 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

#
Resort transportu staje na uszach, by uratować się od kompromitacji.
Właśnie dlatego na autostradę A2 zdecydowano się sprowadzić
urządzenie, które dokona drogowego cudu.
#

Trzy razy przeczytajcie...
Zanim zrozumiecie jak was w ch..a robią pr-owcy "rządu".
Curwa ale kyrk.

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

matador.

Ale z ciebie kurwa.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-05-25 08:26:13
Autor: Bogdan Idzikowski
O curwa ale kyrk

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.weumquti50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 24-05-2012 o 16:53:07 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

#
Resort transportu staje na uszach, by uratować się od kompromitacji.
Właśnie dlatego na autostradę A2 zdecydowano się sprowadzić
urządzenie, które dokona drogowego cudu.
#

Trzy razy przeczytajcie...
Zanim zrozumiecie jak was w ch..a robią pr-owcy "rządu".
Curwa ale kyrk.

http://auto.dziennik.pl/drogi/galeria/391761,2,zobacz-drogowe-monstrum-ktore-ratuje-plan-rzadu-galeria-zdjec.html

matador.

Ale z ciebie kurwa.

==============================================

On jak Jaruś. Życzy Polsce jak najgorzej. Im gorzej tym lepiej. Czeka, jak Jaruś, by w Warszawie był Budapeszt. Aby Polska była Grecją. To taka pisowska menda.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-05-25 19:29:57
Autor: pluton
O curwa ale kyrk
> matador.

Ale z ciebie kurwa.


Z matadora to najwyzej cyrk.

--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2012-05-26 08:30:26
Autor: stevep
O curwa ale kyrk
Dnia 25-05-2012 o 19:29:57 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> matador.

Ale z ciebie kurwa.


Z matadora to najwyzej cyrk.


Jeżeli już to małpa z cyrku.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

O curwa ale kyrk

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona