[Piątkowo] O części do golfa to napraw dę łatwo:)

Data: 2010-07-02 09:43:19
Autor: Arek (G)
[Piątkowo] O części do golfa to napraw dę łatwo:)
Data: 2010-07-02 09:51:08
Autor: Grejon
[Piątkowo] O części do golfa to naprawdę łatwo:)
W dniu 2010-07-02 09:43, Arek (G) pisze:
Wydaje mi się, że nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=QGpDaz2yRq8&feature=player_embedded#!

No to koleś ma pecha. Numer auta i jego mordę widać jak na dłoni :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-07-02 10:16:23
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-07-02 09:51, Grejon pisze:
W dniu 2010-07-02 09:43, Arek (G) pisze:
Wydaje mi się, że nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=QGpDaz2yRq8&feature=player_embedded#!

No to koleś ma pecha. Numer auta i jego mordę widać jak na dłoni :)

Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.

A.

Data: 2010-07-02 10:34:42
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.

A.

Zapewne zrobi, chyba że wyślę linka na maila to nawet się za to nie wezmą bo musi być osoba zgłaszająca.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-02 10:36:17
Autor: MM
Dnia 02-07-2010 o 10:16:23 Arek (G) <aaa@bbb.pl> napisał(a):

[...]

No i wartość zderzaka >250zł

Data: 2010-07-02 10:48:53
Autor: krzysiek82
MM pisze:
  > No i wartość zderzaka >250zł

to chyba polakierowanego, takie zderzaki nówki są sporo tańsze niż 250zł

--
krzysiek82

Data: 2010-07-02 13:43:33
Autor: Arek
krzysiek82 wrote:

MM pisze:
  > No i wartość zderzaka >250zł

to chyba polakierowanego, takie zderzaki nówki są sporo tańsze niż 250zł

Tylko czy w przepisie nie jest o kwocie poniesionych strat? Straty w tym przypadku to kwota będąca sumą zakupu, montażu, może naprawy jakichś zaczepów. Pojechać do ASO i > 250zł na 100% będzie.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-07-02 13:46:53
Autor: Agent

Użytkownik "Arek" <a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości news:i0kjd5$oii$1news.onet.pl...
krzysiek82 wrote:

MM pisze:
> [...]

przypadku to kwota będąca sumą zakupu, montażu, może naprawy jakichś
zaczepów. Pojechać do ASO i > 250zł na 100% będzie.

To napewno. Samo podłączenie pod kompa 100 zł :)

Data: 2010-07-02 23:51:35
Autor: J.F.
[Pištkowo] O częœci do golfa to naprawdę łatwo:)
On Fri, 02 Jul 2010 13:43:33 +0200,  Arek wrote:
krzysiek82 wrote:
MM pisze:
> [...]

Tylko czy w przepisie nie jest o kwocie poniesionych strat? Straty w tym przypadku to kwota będąca sumą zakupu, montażu, może naprawy jakichś zaczepów. Pojechać do ASO i > 250zł na 100% będzie.

za jedna roboczominute ? Nieuzasadnienie zawyzone, oskarzyc o
skladanie falszywych zeznan :-)

J.

Data: 2010-07-02 13:46:03
Autor: Agent

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c2da80e$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
MM pisze:
 > No i wartość zderzaka >250zł

to chyba polakierowanego, takie zderzaki nówki są sporo tańsze niż 250zł

I to jest właśnie chore. Kiedys zostałem oszukany na allegro. Kwota poniżej 200 zł. Oprócz mnie co najmniej kilkadziesiat osób sadząc po negatywnych komentarzach. I nic nie można mu było zrobić, przynajmmniej z osobna a pozew zbiorowy biorąc pod uwagę ogólnopolski zasięg kupujących w praktyce niemożliwy do realizacji. Czyli w Polsce można kogoś "wydymać" i jeszcze się z tego śmiać.

Data: 2010-07-02 14:32:32
Autor: G.K.
Agent pisze:

[...]

I tu się kolega myli. Ja zostałem oszukany na 30 zł i gość dostał wyrok w zawieszeniu. Kolega pomylił pojęcia i przestępstwa, kradzież do 250 owszem, jest inaczej traktowana, ale oszustwo, czyli niekorzystne rozporządzenie mieniem, jest ścigane na wniosek pokrzywdzonego i nie jest ważne na jaką kwotę oszukano. Może to być 10000 zł a może to być 1 zł.
Radzę poczytać na forach lub w KK i nie wprowadzać ludzi w błąd.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2010-07-02 14:40:22
Autor: Agent
[...]

Przyznam że nie zbadałem sprawy dokłanie ale zgłosiłem do allegro i przypuszczam że nie ja sam. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Konto gościa zostało zablokowane i na tym koniec. Być może dlatego że nikt się nie chciał szarpać do sądach o taką kwotę i dlatego się mu upiekło. Ja wiem że niby sami jesteśmy sobie winni ale każdy lub prawie każdy wie jak działają nasze sądy. Sprawa ciągnaca sie kilka lat i byc może jeszcze dojeźdżanie gdzies do Warszawy.

Data: 2010-07-02 15:12:05
Autor: G.K.
Agent pisze:

[...]

U mnie sprawca był z okolic odległych jakieś 150 km, a wcale nie musiałem jechać tam na przesłuchanie tylko do najbliższego komisariatu. Prowadzący sprawę przekazują zlecenia spisania zeznań właśnie do miejsca zamieszkania pokrzywdzonego. Najfajniejsze jest to, że człowiek dostał zawiasy, ale za to musiał naprawić szkodę, innymi słowy dostałem z powrotem całą kasę jaką mu wpłaciłem.
Pozdrawiam,
Grzegorz

ps.
Od tamtego czasu wszystkie oszustwa zgłaszam na policję. Sprawa kolejnego delikwenta już jest w sądzie. Oszukiwał ludzi na 10 zł, 20 zł za zdjęcie simlocka, mnie na jakieś 50 czy 60 zł - miał mi coś przysłać. Oszukał wiele osób, ale każdy machał ręką na niewielką kwotę. I był tak bezczelny, że wprost na gg mi napisał, że mnie oszukał i że towaru nie przyśle. No to się doigrał...

Data: 2010-07-02 15:39:04
Autor: Szymon Łuczak
G.K. pisze:
Agent pisze:

[...]

I bardzo dobrze Pan zrobił takich kreatur więcej chodzi na tym świecie a byc może teraz będzie o jedną mniej.

Data: 2010-07-02 14:40:33
Autor: krzysiek82
G.K. pisze:
[...]

Dokładnie :)

--
krzysiek82

Data: 2010-07-02 10:37:27
Autor: DoQ
Arek (G) pisze:

No to koleś ma pecha. Numer auta i jego mordę widać jak na dłoni :)
Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.

E tam, przeciez on tylko usprawnia recykling ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-03 00:02:24
Autor: Piter
na  ** p.m.s **  DoQ pisze tak:

Mam nadzieję, że właściciel zrobi z tego odpowiedni użytek.

E tam, przeciez on tylko usprawnia recykling ;-)

przecież wąskie zderzaki są fajniejsze :)
co za burak i do tego nie umie zderzaka odpinać

--
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

Data: 2010-07-02 16:23:43
Autor: Pszemol

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:i0k78p$fpe$1inews.gazeta.pl...
[...]

A skąd właściciel będzie wiedział o tym filmie?
Ktoś wie co to za miejscowość, adres?

Data: 2010-07-03 11:30:00
Autor: pwz
W dniu 2010-07-02 10:16, Arek (G) pisze:
[...]

Tak tylko BTW: osoba, która nakręciła ten film, powinna była zgłosić sprawę policji. Niezgłąszając przestępstwa popełnia się przestępstwo.
pwz

Data: 2010-07-03 11:57:20
Autor: J.F.
On Sat, 03 Jul 2010 11:30:00 +0200,  pwz wrote:
[...]

Ale ona nie wie czy przestepstwo - moze delikwent zdemontowal sobie
zderzak od swojego golfa i powiozl do lakiernika :-)

Wiec co najwyzej _prawdopodobne_ przestepstwo.

J.

Data: 2010-07-02 16:19:38
Autor: Pszemol

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> wrote in message news:i0k5ao$7bl$1inews.gazeta.pl...
Wydaje mi się, że nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=QGpDaz2yRq8&feature=player_embedded#!

Zawsze jak widzę takie coś to wydaje mi się że arabskie prawo karne
polegające na ucinaniu ręki złodziejowi mogłoby mieć w Polsce zastosowanie.
Mocno by się jeden ch*j z drugim takim zastanowili czy warto komuś zderzak...

[Piątkowo] O części do golfa to napraw dę łatwo:)