O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Data: 2009-07-27 16:47:01
Autor: greg
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film? Jestem bardzo ciekaw
twojej szczerej opinii. ( Film dokumentalny/paradokument.) Czy polski
dokument w dzisiejszych czasach ma rację bytu? Kto ma wykładać
pieniądze na ważne polskie dokumenty jeśli nikt (prawie) nie chce ich
kupować, (emitować)

Może źle zadałem pytanie. Film wyprodukowany w Polsce oczywiście nie
musi mieć naszego narodowego charakteru, tematyka może być
kosmopolityczna czy jak ją tam zwał, nieważne ;)
Pzdr

Data: 2009-07-28 08:19:43
Autor: Tiber
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Silly, silly greg nabazgrału:

Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

--
tbr

Data: 2009-07-28 12:01:10
Autor: Ensitherum
Tiber pisze:
Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

np do mnie. po ch. pajacujesz?

Data: 2009-07-28 12:35:33
Autor: Welon
Ensitherum wrote:
Tiber pisze:
Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

np do mnie. po ch. pajacujesz?

To ja bym chcial zobaczyc paradokument o ustawkach dyskutantow z roznych   for...

--
Krzysztof
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-07-28 15:22:35
Autor: Ensitherum
Welon pisze:
To ja bym chcial zobaczyc paradokument o ustawkach dyskutantow z roznych  for...

jak już to forów.

Data: 2009-07-28 16:25:04
Autor: Tiber
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Silly, silly Ensitherum nabazgrału:

Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

np do mnie.

Jak do ciebie to luzik.

po ch. pajacujesz?

A ty?

--
tbr

Data: 2009-07-28 13:35:25
Autor: Kapsel
Tue, 28 Jul 2009 08:19:43 +0200, Tiber napisał(a):

Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

Pewnie robi badanie rynku :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-28 06:09:01
Autor: greg
On 28 Lip, 13:35, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

> Do kogo mówisz?

Pewnie robi badanie rynku :P

--
Kapsel
 http://kapselek.net

Przepraszam, mówiłem "ogólnie" ;)
Faktycznie robię filmy i byłem ciekaw jak szacowne grono się w temacie
wypowie.
Pzdr.

Data: 2009-07-29 12:12:21
Autor: Kapsel
Tue, 28 Jul 2009 06:09:01 -0700 (PDT), greg napisał(a):

[...]

To ja bym chciał może tak strzelając dokument o studentach z uczelni
Rydzyka, czytałem jakiś tekst ostatnio i ponoć ciekawe rzeczy tam się
dzieją.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-30 17:38:51
Autor: Quentin

Użytkownik "greg" <grzegorz.radziejewski@gmail.com> napisał:
Faktycznie robię filmy i byłem ciekaw jak szacowne grono się w temacie wypowie.

Powiedz, jakie zrobiłeś, to Ci powiemy, czego nie chcieliśmy w nich oglądać :)

Data: 2009-07-30 18:33:32
Autor: Robson
Quentin pisze:

Faktycznie robię filmy i byłem ciekaw jak szacowne grono się w temacie wypowie.
Powiedz, jakie zrobiłeś, to Ci powiemy, czego nie chcieliśmy w nich oglądać :)

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom nie kłaniali ;) ;) ;)

--
==R==

Data: 2009-07-30 18:47:21
Autor: Tiber
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Silly, silly Robson nabazgrału:

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom
nie kłaniali ;) ;) ;)

Hardkor 44?

--
tbr

Data: 2009-07-30 19:02:07
Autor: Robson
Tiber pisze:

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom
nie kłaniali ;) ;) ;)
Hardkor 44?

Szczerze - to rzeczywiście, czekam na ten obraz z zainteresowaniem :)

--
==R==

Data: 2009-07-31 13:52:32
Autor: Ghost

Użytkownik "Robson" <r0bs0n@b0cznica.0rg> napisał w wiadomości news:h4sjm9$94v$1inews.gazeta.pl...
Tiber pisze:

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom
nie kłaniali ;) ;) ;)
Hardkor 44?

Szczerze - to rzeczywiście, czekam na ten obraz z zainteresowaniem :)

Hmm... znaczy sie SPARTAAAAAAAA!!!! w polskiej wersji.

Data: 2009-07-28 12:56:39
Autor: Atlantis
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Od dawna chciałbym zobaczyć jedną, jedyną polską produkcję.
Ekranizację "Xavrasa Wyżryna" Dukaja. ;)

Data: 2009-07-28 18:41:11
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 28.07.2009, o godzinie 12.56.39, na pl.rec.film, Atlantis napisał(a):

Od dawna chciałbym zobaczyć jedną, jedyną polską produkcję.
Ekranizację "Xavrasa Wyżryna" Dukaja. ;)

Ja bym się nawet zadowoliły banalnym Krzyśkiem Kotowskim byle nakręconym w
stylu amerykańskich sensacji, a nie polskich Ekstradycji (choć do tej serii
poza realizacją specjalnie nic nie mam).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-07-29 11:31:09
Autor: Atlantis
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Jeszcze wracając do Xavrasa, to ja jednak na tą produkcję nie liczę.
Problem nie leży wcale w kosztach, bo lasów u nas dostatek i renderować
ich nie trzeba. :) Oczywiście trochę trzeba by wyłożyć na pirotechników
i animatorów (zwłaszcza ostatnie sceny) ale bez przesady - dużo droższe
produkcje nasza rodzima kinematografia znosiła. ;)

Obawiam się, że już na poziomie scenariusza film zostałby odrzucony
dzieląc los "Westerplatte". Tam sam plan pokazania żołnierzy II RP jako
zwykłych ludzi (a nie rycerzy bez skazy w lśniących zbrojach) sprawił,
że głos zabrali państwowi oficjele stawiając pod znakiem zapytania
dalsze losy produkcji. Niskobudżetowy "Jutro idziemy do kina" został
zmieszany z błotem przez prasę katolicką za to, że przedstawiciele
pokolenia Kolumbów uprawiali tam przedślubny seks (bynajmniej nie w
wydaniu American Pie a wchodzenia w dorosłe życie i poznawania uczuć,
brutalnie przerwanych przez wojnę) co jak wiadomo nie mogło być miejsca
w II RP będącej ostoją katolickich wartości (statystyki urodzeń dzieci
nieślubnych są zapewne sfałszowane :P).

Co dopiero mówić o filmie w którym:
a) Wzięto pod uwagę, że Polska w ogóle mogła przegrać wojnę z
Bolszewikami. Przecież wszyscy wiedzą, że pod Warszawą wygrał nie
Piłsudski, ale Matka Boska. :>
b) Zatarto kompletnie granice między dobrem a złem a polscy partyzanci
są sadystycznymi typami ukształtowanymi przed trwającą od dziesięcioleci
wojnę. Przecież wiadomo, że Polski partyzant to zawsze bohater bez skazy
walczący za wolność "naszą i waszą". ;)

Data: 2009-07-28 23:44:45
Autor: looker
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
O czym chciałbyś zobaczyć polski film? Jestem bardzo ciekaw

Limes Inferior
Dobre dzienniki Ijona Tychego

Ale to sa rzeczy , ktore musialby robic ktos z Francji  na przyklad czy USA, bo Wajda nie podola.

Dzienniki Gwiazdowe sa super materialem na serial albo dobry film z jajem i zacieciem komediowym, Ewan McGregor moglby byc Ijonem albo Brad Pitt :-)

A moze Linda?

Data: 2009-07-28 18:56:28
Autor: rs
O czym chciałby? zo baczyć polski film?
On Tue, 28 Jul 2009 23:44:45 +0200, "looker" <looker@lok.pl> wrote:

[...]

a ja nieustajaco "zly" tyrmanda. w miare tanim kosztem. jakiegos
kolesia, z klatki, w glownej roli obsadzic. hit murowany.  <rs>

Data: 2009-07-29 11:19:42
Autor: Atlantis
looker pisze:

Dzienniki Gwiazdowe sa super materialem na serial albo dobry film z jajem i zacieciem komediowym, Ewan McGregor moglby byc Ijonem albo Brad Pitt :-)

A mi ostatnio do głowy wpadł głupi pomysł. Zważywszy na to, że Polacy od
lat czerpią pomysły na seriale z zachodu (praktycznie wszystkie żałosne
sitcomy są "na licencji") a ostatnio najdalej z tym poszli z taką
"Brzydulą" (Amerykanie zrobili własną wersję latynoamerykańskiego
tasiemca, więc Polacy gorsi być nie mogą) pomyślałem sobie, że chętnie
zobaczyłbym polski remake... "Doctor Who". ;)

W założeniach jak najbardziej do zrobienia - oryginał przecież nigdy nie
opierał się na efektach i kasie, a raczej na ciekawych pomysłach i
humorze. TARDIS lądujący gdzieś na dworze Mieszka I albo Stanisława
Augusta? Jak dla mnie jak najbardziej. :P

Oczywiście zaraz uświadomiłem sobie, jak mogłoby wyglądać wykonanie i
może lepiej jednak nie chciałbym tego zobaczyć. :)

Data: 2009-07-29 12:04:02
Autor: Jo'Asia
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Atlantis wystukał:

[...]

Już nawet były pierwsze przymiarki…

http://ula.hell.pl/2008/06/18/dr-who-w-polskiej-wersji/

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2009-07-29 23:29:26
Autor: Atlantis
Jo'Asia pisze:

Już nawet były pierwsze przymiarki…

http://ula.hell.pl/2008/06/18/dr-who-w-polskiej-wersji/

No tak, ja też nieraz już miewałem podobne skojarzenia idąc polską
ulicą. ;) I obawiam się, że u nas niebieska budka kojarzyłaby się dość
jednoznacznie. I co tutaj poradzić? Zablokować maskowanie na innym
ustawieniu? Tylko co by to mogło być? :)
Nie... TARDIS to TARDIS i inny być zwyczajnie nie może...

Data: 2009-08-03 19:56:06
Autor: Maveriq
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Może o metodach działania współczesnych korporacji. Coś a la ten o Amwayu (bodajże "Witajcie w ciężkich czasach" Henryka Dederki). Tyle że bardziej uwspółcześnione. kapitalizm w Polsce jest już chyba na tyle dojrzały, że możnaby nakręcić coś takiego. A chyba nie było. Może poza "Szowbiznesem po polsku". Taka "Brzydula" tylko bardziej "hardcore`owa.

Pozdrawiam, M.

BTW: Latkowski albo łoziński by to fajnie nakręcili.

Data: 2009-08-05 11:21:41
Autor:
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
greg <grzegorz.radziejewski@gmail.com> napisał(a):
Cze=B6=E6! O czym chcia=B3by=B6 zobaczy=E6 polski film? Jestem bardzo cieka=
twojej szczerej opinii. ( Film dokumentalny/paradokument.)

Np. o polskich żołnierzach na misjach zagranicznych. Albo przynajmniej o
przygotowaniach do wyjazdu - codzienna służba w jednostce w Polsce, powoli
dojżewająca decyzja o wyjeździe, tło osobiste - rodzina itp., przygotowania,
szkolenia i wyjazd. Jak się da, to jeszcze potem konfrontacja tego, co się
myślało, do czego sią przygotowywało z rzeczywistością na miejscu. Ale na to
armia już zgody raczej nie da. Zresztą nie wiem.

Czy polski
dokument w dzisiejszych czasach ma racj=EA bytu? Kto ma wyk=B3ada=E6
pieni=B1dze na wa=BFne polskie dokumenty je=B6li nikt (prawie) nie chce ich

Nie rozumiem pytania.
Na dobry dokument pieniądze się znajdą.

--

O czym chciałbyś zobaczyć polski film?