O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Data: 2009-07-28 08:19:43
Autor: Tiber
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Silly, silly greg nabazgrału:

Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

--
tbr

Data: 2009-07-28 12:01:10
Autor: Ensitherum
Tiber pisze:
Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

np do mnie. po ch. pajacujesz?

Data: 2009-07-28 12:35:33
Autor: Welon
Ensitherum wrote:
Tiber pisze:
Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

np do mnie. po ch. pajacujesz?

To ja bym chcial zobaczyc paradokument o ustawkach dyskutantow z roznych   for...

--
Krzysztof
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-07-28 15:22:35
Autor: Ensitherum
Welon pisze:
To ja bym chcial zobaczyc paradokument o ustawkach dyskutantow z roznych  for...

jak już to forów.

Data: 2009-07-28 16:25:04
Autor: Tiber
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Silly, silly Ensitherum nabazgrału:

Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

np do mnie.

Jak do ciebie to luzik.

po ch. pajacujesz?

A ty?

--
tbr

Data: 2009-07-28 13:35:25
Autor: Kapsel
Tue, 28 Jul 2009 08:19:43 +0200, Tiber napisał(a):

Cześć! O czym chciałbyś zobaczyć polski film?

Do kogo mówisz?

Pewnie robi badanie rynku :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-28 06:09:01
Autor: greg
On 28 Lip, 13:35, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

> Do kogo mówisz?

Pewnie robi badanie rynku :P

--
Kapsel
 http://kapselek.net

Przepraszam, mówiłem "ogólnie" ;)
Faktycznie robię filmy i byłem ciekaw jak szacowne grono się w temacie
wypowie.
Pzdr.

Data: 2009-07-29 12:12:21
Autor: Kapsel
Tue, 28 Jul 2009 06:09:01 -0700 (PDT), greg napisał(a):

[...]

To ja bym chciał może tak strzelając dokument o studentach z uczelni
Rydzyka, czytałem jakiś tekst ostatnio i ponoć ciekawe rzeczy tam się
dzieją.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-30 17:38:51
Autor: Quentin

Użytkownik "greg" <grzegorz.radziejewski@gmail.com> napisał:
Faktycznie robię filmy i byłem ciekaw jak szacowne grono się w temacie wypowie.

Powiedz, jakie zrobiłeś, to Ci powiemy, czego nie chcieliśmy w nich oglądać :)

Data: 2009-07-30 18:33:32
Autor: Robson
Quentin pisze:

Faktycznie robię filmy i byłem ciekaw jak szacowne grono się w temacie wypowie.
Powiedz, jakie zrobiłeś, to Ci powiemy, czego nie chcieliśmy w nich oglądać :)

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom nie kłaniali ;) ;) ;)

--
==R==

Data: 2009-07-30 18:47:21
Autor: Tiber
O czym chciałbyś zobaczyć polski film?
Silly, silly Robson nabazgrału:

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom
nie kłaniali ;) ;) ;)

Hardkor 44?

--
tbr

Data: 2009-07-30 19:02:07
Autor: Robson
Tiber pisze:

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom
nie kłaniali ;) ;) ;)
Hardkor 44?

Szczerze - to rzeczywiście, czekam na ten obraz z zainteresowaniem :)

--
==R==

Data: 2009-07-31 13:52:32
Autor: Ghost

Użytkownik "Robson" <r0bs0n@b0cznica.0rg> napisał w wiadomości news:h4sjm9$94v$1inews.gazeta.pl...
Tiber pisze:

Ja to bym chętnie zobaczył film o prawdziwych Polakach co się kulom
nie kłaniali ;) ;) ;)
Hardkor 44?

Szczerze - to rzeczywiście, czekam na ten obraz z zainteresowaniem :)

Hmm... znaczy sie SPARTAAAAAAAA!!!! w polskiej wersji.

O czym chciałbyś zobaczyć polski film?