O drogach;)

Data: 2017-04-06 08:33:30
Autor: przemek.jedrzejczak
O drogach;)
Umowy są podpisywane na utrzymanie lub od sztuki ale w żadnym wypadku nie opłaca się dziury naprawić dobrze tzn na zawsze :-)

Data: 2017-04-06 17:58:03
Autor: J.F.
O drogach;)
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości
Umowy są podpisywane na utrzymanie lub od sztuki ale w żadnym wypadku nie opłaca się dziury naprawić dobrze tzn na zawsze :-)

Ale niekoniecznie z tych powodow, co sugerujesz :-)

https://www.youtube.com/watch?v=rDcep9mLxZg

Niestety - po niemiecku.
Polska wersja to trzeba czatowac na Galileo.

J.

Data: 2017-04-06 09:59:53
Autor: przemek.jedrzejczak
O drogach;)
zaklejenie takiej dziury byle czym to koszt 5-35 ojro szacowana trwałość około 3 miesiące. Alternatywa ? Owszem kompletny remont drogi czyli miliony więc nawet bogaci Niemcy lepią :-)

Data: 2017-04-06 17:00:47
Autor: Budzik
O drogach;)

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=VEKbj9RwWu8
Widział ktos zeby tak naprawiali?
Nasypią, pogrzeją miejscowo i juz.
Ale chyba coś w tym jest ze skoro technologią polega na grabieniu i układaniu wartwy o 2-3 cm wyzszej niz pozostała czesc jezdni to to nie moze być tak równe jak cała, nowo połozona jezdnia.
Gorzej jak nowo położona jest nierówna juz od startu...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2017-04-06 23:21:13
Autor: sczygiel
O drogach;)
W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 19:00:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]

Gorzej jak nowo położona jest nierówna juz od startu...

Ja widzialem mnóstwo dobrze zalepionych dziur.
Ale do tego trzeba piłę, wyciąć, wydłubać stary asfalt. Pociapać smołą, nasypać asfaltu, poubijać, dosypać do równego, poubijać, brzegi zaciapać smołą.

Technologie mamy opanowana. Ponoć z zagranicy przyjeżdzają oglądac i sie uczyć.

I jak widzę niektóre łaty to juz pare lat mają i sie nie kruszą...
A rozmiary różne. Od łatki w okolicy kartki A3 aż do placków wielkości samochodu lub długości 10-15m.

Tylko taka łatka troche wiecej kosztuje niz zasypanie (na zimno) asfaltem z worka, uklepaniem za pomocą koła żuka i poczekaniem aż słońce całość stopi i uszczelni...

Data: 2017-04-07 13:03:04
Autor: J.F.
O drogach;)
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA74FBCB12C855budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Potem sie ubija tym walcem.
A potem ubijaja samochody.

J.

Data: 2017-04-07 14:00:31
Autor: Budzik
O drogach;)

[...]

Nie rób ze mnie idioty...
No przeciez rozumiem, ze się ubija ale skoro wartswe do ubicia układa sie na oko to efekt tez nie ma prawa być idealnie równy, nawet jak to sie pod siłą walca troche rozejdzie i wyrówna.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2017-04-07 16:38:07
Autor: J.F.
O drogach;)
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA7509EC95FD1Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Samo ubijanie tez chyba nie jest precyzyjnie, wiec nie mozna powiedziec ze trzeba nadlozyc 23mm.
Zreszta jak to tak precyzyjnie wyznaczyc - i na krzywej jezdni, i na ziarnistej masie.

Wiec sie konczy tak, ze jest roznica.

J.

Data: 2017-04-07 15:00:45
Autor: Budzik
O drogach;)

[...]

Jak kłada od nowa to jakos się udaje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

O drogach;)