O dwóch betonach...

Data: 2013-02-04 01:44:37
Autor: error
O dwóch betonach...
W AP generałowie "rzadz±", a jak jest u towariszcza AP w betonowej konstrukcji statutu z czasów PRL?

http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/677914,mucha_chce_zmian_w_polskim_zwiazku_wedkarskim_wedlug_wedkarzy_chodzi_o_ich_pieniadze_niemale.html,1,2

"By u¶wiadomić sobie, o co toczy się gra, trzeba poznać nieco kulisy działania PZW, które wielu jego członkom kojarzy się z najgorszym - betonem PZPN. Na czele wędkarzy od ponad 20 lat stoi Eugeniusz Grabowski, generał milicji w stanie spoczynku. Jak pisali¶my w DGP, w latach 80. był zastępc± szefa służby polityczno-wychowawczej MSW (dbała o kręgosłup moralny milicjantów) oraz redaktorem naczelnym "W służbie narodu", tuby propagandowej MO i SB. Z kolei rzecznikiem prasowym jest Antoni Kustusz, który w stanie wojennym został kierownikiem wydziału propagandy i agitacji Komitetu Wojewódzkiego PZPR w Słupsku."

Data: 2013-02-04 11:16:13
Autor: sebcio
O dwĂłch betonach...
W dniu 2013-02-04 10:44, error@legal.com.pl pisze:
W AP generałowie "rzadzą", a jak jest u towariszcza AP w betonowej konstrukcji statutu z czasów PRL?

http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/677914,mucha_chce_zmian_w_polskim_zwiazku_wedkarskim_wedlug_wedkarzy_chodzi_o_ich_pieniadze_niemale.html,1,2

"By uświadomić sobie, o co toczy się gra, trzeba poznać nieco kulisy działania PZW, które wielu jego członkom kojarzy się z najgorszym - betonem PZPN. Na czele wędkarzy od ponad 20 lat stoi Eugeniusz Grabowski, generał milicji w stanie spoczynku. Jak pisaliśmy w DGP, w latach 80. był zastępcą szefa służby polityczno-wychowawczej MSW (dbała o kręgosłup moralny milicjantów) oraz redaktorem naczelnym "W służbie narodu", tuby propagandowej MO i SB. Z kolei rzecznikiem prasowym jest Antoni Kustusz, który w stanie wojennym został kierownikiem wydziału propagandy i agitacji Komitetu Wojewódzkiego PZPR w Słupsku."

No dobra, ale oni na tych wędkach jak na miotłach latają???

Data: 2013-02-04 12:48:30
Autor: Michal W.
O dwóch betonach...

sebcio wrote:

> [...]
> W AP generałowie "rzadzą", a jak jest u towariszcza AP w betonowej konstrukcji statutu z czasów PRL?

Ktos jeszcze jest gotow napisac, ze moderacja to zle rozwiazanie ?

Michal W.

Data: 2013-02-04 04:15:43
Autor: error
O dwóch betonach...
Data: 2013-02-04 13:41:11
Autor: pIOTER
O dwóch betonach...
W dniu 2013-02-04 12:48, Michal W. pisze:

sebcio wrote:

[...]

bez moderacji grupa tak czy owak przetrwa, musi miec kolega na tyle siln± wolę aby zamiast się wkurzać na OT posmiać się z tego. A co zrobiła moderacja z psh to pewnie dużo osob wie.

Data: 2013-02-04 13:56:30
Autor: Michal W.
O dwóch betonach...
pIOTER wrote:

> [...]
siln± wolę aby zamiast się wkurzać na OT posmiać się z tego. A co
zrobiła moderacja z psh to pewnie dużo osob wie.

Ja wszystko rozumiem, ale na boga newsy wedkarskie na grupie (teoretycznie) lotniczej ?

Michal W.

Data: 2013-02-04 14:11:24
Autor: pIOTER
O dwóch betonach...
W dniu 2013-02-04 13:56, Michal W. pisze:
pIOTER wrote:

[...]

No bo ktos zapewne miał "odlota" ;P

Data: 2013-02-04 05:47:09
Autor: error
O dwóch betonach...

No bo ktos zapewne miał "odlota" ;P

Nawet wiem kto ma ten odlot - Prezes Skalik:)

Podobno lotniska aeroklubowe maj± zostać zarybiane - st±d umowa AP z PZW;)

http://www.aeroklub-polski.com.pl/aktualnosci/aktualnosci/spotkanie_z_wladzami_polskiego_zwiazku_wedkarskiego/

Data: 2013-02-04 15:10:33
Autor: pIOTER
O dwóch betonach...
W dniu 2013-02-04 14:47, error@legal.com.pl pisze:

[...]

hmmm czyżby mieli hodować lataj±ce ryby? :)

Data: 2013-02-04 18:56:34
Autor: Paweł Kasztelan
O dwóch betonach...
W dniu 2013-02-04 13:56, Michal W. pisze:

Ja wszystko rozumiem, ale na boga newsy wedkarskie na grupie
(teoretycznie) lotniczej ?

Po prostu pomyłka. Wklejone nie tam gdzie miało być :)
Ja jak kiedy¶ przy okazji dyskusji o łatwo¶ci znalezienia w sieci
przepisów na mat. wyb. wkleiłem to co nie miało i¶ć na grupę to
miałem w domu wizytę policji o 6-tej rano :)
I jeszcze nasłali ich amerykanie :)
Dobrze że sami nie przylecieli :)

Pozdr. PK.

Data: 2013-02-04 19:50:10
Autor: /dev/SU45
O dwóch betonach...
Ja wszystko rozumiem, ale na boga newsy wedkarskie na grupie
(teoretycznie) lotniczej ?

Tu potrzeba drobnego wyja¶nienia. Fraglesik prowadzi walkę z wiatrakami, niestety zamknięto ava.* więc st±d zapewne tak zacny go¶ć tu przybył. Sprawa ma może jaki¶ tam minimalny sens ale taki osobnik nic nie załatwi, tylko muczy. Chodzi o stowarzyszenia sportowe, Aeroklub jako federację stowarzyszeń, ponoć podobne problemy ma zwi±zek moczykijów.

Od czasu do czasu Fragles "wypowiada się w sprawie Smoleńska" (niech uważa na siebie!)

Data: 2013-02-04 11:27:45
Autor: error
O dwóch betonach...

Od czasu do czasu Fragles "wypowiada si� w sprawie Smole�ska" (niech uwa�a na siebie!)

Klamiesz kolego od jakis dwuch lat nie napisalem nic o Smolensku - po tym jak z raportu wynikalo ze wcineli odchodzenie na automacie i ten automat nie zadzialal - i zanim sie zorjetowali to bylo za pozna na reczne odejscie - od i cala tajemnica. Potem wyszlo w eksperymencie ze w tej drugiej tutce tez nie dziala auto przy takim podejsciu wiec o czym wiecej pisac bylo?

O dwóch betonach...