O dziwo..

Data: 2011-06-06 18:54:52
Autor: jadrys
O dziwo..

Nie stwierdzono u podejrzanego przynależności do subkultury stadionowej..,

http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Atak-nozownika-w-Gdansku-polala-sie-krew,wid,13478668,wiadomosc.html?ticaid=5c702

Data: 2011-06-07 18:21:02
Autor: he®sk
O dziwo..
On Mon, 06 Jun 2011 18:54:52 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Nie stwierdzono u podejrzanego przynale¿no¶ci do subkultury stadionowej..,

http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Atak-nozownika-w-Gdansku-polala-sie-krew,wid,13478668,wiadomosc.html?ticaid=5c702

 tolerancja zachowan kiboli prowadzi do tego, ze  bandyta siega po noz. brawo PiS! brawo prezes!

 --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-07 21:54:01
Autor: jadrys
O dziwo..
W dniu 2011-06-07 18:21, he®sk pisze:
[...]

A więc mimo wszystko winni jednak kibice... ?

Data: 2011-06-08 18:05:17
Autor: he®sk
O dziwo..
On Tue, 07 Jun 2011 21:54:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   tolerancja zachowan kiboli prowadzi do tego, ze
>   bandyta siega po noz. brawo PiS! brawo prezes!

A wiêc mimo wszystko winni jednak kibice... ?

 nie kibice, a KIBOLE! rozwydrzone, zdziczali badnyci!

Data: 2011-06-15 16:23:49
Autor: jadrys
O dziwo..
W dniu 2011-06-08 18:05, he®sk pisze:
[...]

Ale zechciej Å‚askawie zauważyć że Prezes nie w obronie takich "kibiców" staje. I zresztÄ… nikt inny także nie popiera chuligaÅ„stwa na stadionach.  Prezes (podobnie jak i ja) protestuje tylko przeciw wprowadzaniu odpowiedzialnoÅ›ci zbiorowej.

Data: 2011-06-15 17:31:43
Autor: cirrus
O dziwo..
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itaf72$864$1news.onet.pl...
[...]
Ale zechciej łaskawie zauważyć że Prezes nie w obronie takich "kibiców" staje. I zresztą nikt inny także nie popiera chuligaństwa na stadionach. Prezes (podobnie jak i ja) protestuje tylko przeciw wprowadzaniu odpowiedzialności zbiorowej.

Serio, czytajÄ…c ciebie to raczej poierasz stadionowych bandytow.

--
stevep

O dziwo..