O fałszowaniu rzeczywistości przez rzad PO

Data: 2010-10-04 04:48:08
Autor: muto2100
O fałszowaniu rzeczywistości przez rzad PO
Data: 2010-10-04 14:07:16
Autor: Bogdan Idzikowski
O falszowaniu rzeczywistosci przez rzad PO

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9b6c6e03-9fce-4f1e-adbf-40ce19d6f6d5a36g2000yqc.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/19423,543243-O-falszowaniu-rzeczywistosci-- .html

Przeczytalem i widze demagogie. Chocby w tym:
"Inna próba falszowania rzeczywistosci to porównanie ze srednia unijna. Na moje zarzuty, ze w ciagu pieciu lat liczba etatów w administracji publicznej wzrosla o 100 tys. (tyle co Polska armia), slysze, ze to jest poziom sredniej unijnej, liczac liczbe urzedników na 1000 mieszkanców.

Jak w Polsce dochód na glowe bedzie na poziomie sredniej unijnej, innowacyjnosc na poziomie sredniej unijnej, jakosc prawa i poziom efektywnosci administracji blisko sredniej unijnej, to wtedy bedzie sobie mozna pozwolic na srednia unijna liczbe urzedników. Na razie nas po prostu nie stac na tylu urzedników."

Ale przeciez urzednicy tez nie dostaja sredniej unijnej pensji!

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-10-04 16:03:52
Autor: awe
O falszowaniu rzeczywistosci przez rzad PO

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:4ca9c359$0$27033$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ale efektywnosc administracji jest dupowata, poza tym urzednicy w PL wcale tak zle nie zarabiaja
awe

O fałszowaniu rzeczywistości przez rzad PO