O firmie Paker s³owa dwa

Data: 2011-10-12 23:52:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O firmie Paker s³owa dwa
Witam!
Bodaj 4 lata temu kupi³em palnik GoSystemu - Flexifuel (w momencie zakupu
kosztowa³ dok³adnie 399z³). Mêczy³em siê z nim trochê, bo nie by³ ³askaw
spaliæ niczego, co by³o ciek³e. Ale ¿e nie by³o mi to potrzebne, to
odk³ada³em wys³anie palnika do serwisu. W koñcu gwarancja siê skoñczy³a,
znajomy chcia³ ów palnik po¿yczyæ z zastrze¿eniem: "benzyna!" bo wybiera³
siê do Maroko, gdzie pocz±tkowo by³a gro¼ba, ¿e nie bêdzie mo¿liwo¶ci
kupienia gazu. No to zebra³em siê w sobie i w maju wys³a³em palnik do firmy
Paker, która zajmuje siê tym serwisowaniem. D³ugo to trwa³o, w tym czasie
siê wkurza³em niesamowicie (kiedy¶ zadzwoni³em zapytaæ co s³ychaæ u mojej
kuchenki i us³ysza³em, ¿e kuchenkê gdzie¶ posiali, ale znajd±...), ale
koniec koñców dzisiaj, przesz³o 5 miesiêcy od wys³ania kuchenki zadzwoni³
do mnie pracownik Pakera (pozdrawiam!), rozmowa wygl±da³a mniej-wiêcej tak:
-panie Marku, mamy pana kuchenkê, trafi³a na warsztat. Przepraszam, ¿e tyle
to trwa³o. Niestety, okaza³o siê, ¿e wada jest nie do naprawienia. Wy¶lemy
panu now± kuchenkê.
-eeee...
-proszê podaæ swój adres
-eeee... Nie rozumiem.
-No... Wy¶lemy panu now± kuchenkê.
-a ile to bêdzie kosztowaæ?
-jakie¶ 20z³.
-eeee...
-no, tylko za logistykê pan zap³aci.

Szczêka mi opad³a do samej pod³ogi, szczególnie, ¿e kuchenka jest dwa lata
po gwarancji. Podejrzewam, ¿e wykryli wadê fabryczn± (od nowo¶ci kuchenka
nie pali³a paliw p³ynnych, w maju zacz±³ siê ulatniaæ gaz w miejscu
po³±czenia rurki z palnikiem).
W miêdzyczasie Paker wys³a³ do mnie niewielkie wiaderko czê¶ci zamiennych
(dysze, p³atki na paliwo do rozpalania, filtry do paliwa, co¶-tam jeszcze)
i nie wzi±³ za to ani grosza. Jestem bardzo pozytywnie zaszokowany postaw±
firmy i polecam wszystkim wspó³pracê z Pakerem. Momentami wymaga
cierpliwo¶ci (vide: czas od wys³ania do dzisiaj), ale to jednak porz±dna
firma! Mam nadziejê, ¿e to samo bêdê móg³ w koñcu powiedzieæ o palniku ;-)

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-10-13 11:44:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O firmie Paker s³owa dwa
Marek 'marcus075' Karweta, Wed, 12 Oct 2011 23:52:02 +0200, pl.rec.gory:
Jestem bardzo pozytywnie zaszokowany postaw±
firmy i polecam wszystkim wspó³pracê z Pakerem.

I sta³o siê - dzisiaj z ³ó¿ka wyci±gn±³ mnie kurier, który przywióz³
kuchenkê. Chcia³ za ni± nieco ponad 20z³. :-)

Data: 2011-10-17 20:11:21
Autor: Dziobak
O firmie Paker s³owa dwa

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"  napisa³

Jestem bardzo pozytywnie zaszokowany postaw±
firmy i polecam wszystkim wspó³pracê z Pakerem.

Uwaga tekst zawiera lokowanie produktu ;)

Ja juz parê lat wspó³pracuje i bardzo sobiê chwalê  :)
Bo tam normalni ludzie pracuj±.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-10-18 17:44:39
Autor: Titus Atomicus
O firmie Paker s³owa dwa
In article <4e9c6fc1$1@news.home.net.pl>, "Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

> [...]

> firmy i polecam wszystkim wspó³pracê z Pakerem.

Uwaga tekst zawiera lokowanie produktu ;)

Ja juz parê lat wspó³pracuje i bardzo sobiê chwalê  :)

Phi, ja z nimi wspolpracowalem cwierc wieku temu (kiedy byli m.in. BWKTG) :-)
Pozdrav
TA

Data: 2011-10-19 08:23:57
Autor: Dziobak
O firmie Paker s³owa dwa

U¿ytkownik <Titus_Atomicus napisa³

Phi, ja z nimi wspolpracowalem cwierc wieku temu (kiedy byli m.in.
BWKTG) :-)

Biuro Wycieczkowe Komisji Turystyki Górskiej ??  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-10-19 15:37:44
Autor: Titus Atomicus
O firmie Paker s³owa dwa
In article <4e9e6cf2$1@news.home.net.pl>, "Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

U¿ytkownik <Titus_Atomicus napisa³

> Phi, ja z nimi wspolpracowalem cwierc wieku temu (kiedy byli m.in.
> BWKTG) :-)

Biuro Wycieczkowe Komisji Turystyki Górskiej ??  ;)

Eeeee.
Biuro Wysokokwalifikowanej Turytystyki Gorskiej.
Tak sie to nazywalo.

TA

Data: 2011-10-21 00:40:33
Autor: Dziobak
O firmie Paker s³owa dwa

U¿ytkownik <Titus_Atomicusnapisa³

Biuro Wysokokwalifikowanej Turytystyki Gorskiej.
Tak sie to nazywalo.

A , teraz rozumiem; znaczy nie nosiliscie 40% napojów tylko spirytu , bo te 60% wody to nie do¶æ ,ze rozrzutno¶c to jeszcze zaszkodziæ mog³o   ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-10-26 22:55:16
Autor: Tomasz Konik
O firmie Paker s³owa dwa
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³(a):
[...]

W moim, zanabytym w 2006 r., w 2007 r., pod Elbrusem (jak najbardziej by³
potrzebny) - objawy to¿same. By³y telefony do Przyjaciela (Przyjaciel-In¿ynier
na grupie, to wie) z Prijuta, by³y naprawy w t(³)oku... I ch... W pier¶ siê
bijê cherlaw±, ¿e chcia³em zaoszczêdziæ (analogiczny Primus kosztowa³ prawie
2x tyle). I, ¿e nie sprawdzi³em przed wyjazdem... Ale niesmak pozosta³...

Data: 2011-10-27 10:33:36
Autor: Zbynek Ltd.
O firmie Paker s³owa dwa
Elo

To ja te¿ o firmie Paker. Dystrybutor bubli Therm-A-Rest. Moja mata
po 5 nocach w warunkach niekolczastych zaczê³a puszczaæ powietrze w
kilku miejscach na bokach(!). Sklep PolarSport, jak ka¿da bezczelnie
³ami±ca prawo i nieuczciwa firma, zignorowa³ odpowied¼ na wys³ane
zg³oszenie reklamacyjne (wraz z materacem). Jak siê przypomnia³em po
2 miesi±cach, to przys³ali mi odpowied¼ Pakera, ¿e nie wymieni±, ani
nie naprawi± bo nie.
Paker to kolejna z tych cwaniaczkuj±cych nieuczciwych firm, która
¿eruje na innych.

Opinia, jak± mo¿na wydaæ o firmie Paker czy PolarSport jest chyba
jednoznaczna - nieuczciwa firma nie powinna mieæ racji bytu
wykorzystuj±c monopolistyczn± pozycjê. Tak, mo¿na i¶æ do s±du. Dla
w³asnej satysfakcji. To hobby. Drogie. Straci siê na tym sporo czasu
i pieniêdzy. Nie do odzyskania. I tacy szubrawcy z Pakera czy
PolarSportu o tym wiedz±.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2011-10-27 11:06:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O firmie Paker s³owa dwa
Zbynek Ltd., Thu, 27 Oct 2011 10:33:36 +0200, pl.rec.gory:
Paker to kolejna z tych cwaniaczkuj±cych nieuczciwych firm, która
¿eruje na innych.

Komu¶ musieli nie naprawiæ i nie daæ nowego sprzêtu, ¿ebym ja móg³ dostaæ,
sorry... :-P\