O firmie Paker s³owa dwa

Data: 2011-10-27 10:33:36
Autor: Zbynek Ltd.
O firmie Paker s³owa dwa
Elo

To ja te¿ o firmie Paker. Dystrybutor bubli Therm-A-Rest. Moja mata
po 5 nocach w warunkach niekolczastych zaczê³a puszczaæ powietrze w
kilku miejscach na bokach(!). Sklep PolarSport, jak ka¿da bezczelnie
³ami±ca prawo i nieuczciwa firma, zignorowa³ odpowied¼ na wys³ane
zg³oszenie reklamacyjne (wraz z materacem). Jak siê przypomnia³em po
2 miesi±cach, to przys³ali mi odpowied¼ Pakera, ¿e nie wymieni±, ani
nie naprawi± bo nie.
Paker to kolejna z tych cwaniaczkuj±cych nieuczciwych firm, która
¿eruje na innych.

Opinia, jak± mo¿na wydaæ o firmie Paker czy PolarSport jest chyba
jednoznaczna - nieuczciwa firma nie powinna mieæ racji bytu
wykorzystuj±c monopolistyczn± pozycjê. Tak, mo¿na i¶æ do s±du. Dla
w³asnej satysfakcji. To hobby. Drogie. Straci siê na tym sporo czasu
i pieniêdzy. Nie do odzyskania. I tacy szubrawcy z Pakera czy
PolarSportu o tym wiedz±.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2011-10-27 11:06:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O firmie Paker s³owa dwa
Zbynek Ltd., Thu, 27 Oct 2011 10:33:36 +0200, pl.rec.gory:
Paker to kolejna z tych cwaniaczkuj±cych nieuczciwych firm, która
¿eruje na innych.

Komu¶ musieli nie naprawiæ i nie daæ nowego sprzêtu, ¿ebym ja móg³ dostaæ,
sorry... :-P\

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

O firmie Paker s³owa dwa