[PRESS] O fotoradarach i miejskich / gminnych strażach

Data: 2011-05-03 09:45:34
Autor: J_K_K
[PRESS] O fotoradarach i miejskich / gminnych strażach
Data: 2011-05-03 10:22:31
Autor: megrims
[PRESS] O fotoradarach i miejskich / gminnych strażach
W dniu 2011-05-03 09:45, J_K_K pisze:
http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,9526938,Fotoradary_w_prokuraturze__W_mandatach_blad_na_bledzie.html

Pzdr

JKK

Co ludzie robią dla pieniędzy. To takie "Polactwo".
W tym kraju nigdy nie będzie dobrze.

Data: 2011-05-03 11:24:13
Autor: MariuszM
W dniu 3-05-2011 09:45, J_K_K pisze:
http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,9526938,Fotoradary_w_prokuraturze__W_mandatach_blad_na_bledzie.html

Zawsze  mówiłem (pisałem) - nie płacić SM.

M.

[PRESS] O fotoradarach i miejskich / gminnych strażach