O głobalnym ocipieniu- rozsądnie

Data: 2009-03-02 06:43:18
Autor: KatonStarszy
O głobalnym ocipieniu- rozsądnie
mrdevilyn@gmail.com pisze:
Warto posluchać wywiadu z panem Wacławem Klause, Prezydentem Republiki
Czeskiej który na klimatologii wcale się nie zna i głośno się do tego
przyznaje. A mimo to mówi na temat ocipienia (a raczej
"ocipieniowców") sporo ciekawych rzeczy.
http://globalneocieplenie.pl/
J-23

Krowa ( klaus) rozwaza o teorii wzgledności . Ta sama spiewka: lewica ostrzega to be , to przed cZym ostrzega MUSI byc bzdura bo to lewica. A rzeczy samej takie podejście dowodzi tylko tego ze prawica to idioci ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-02 14:02:58
Autor: Karol
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie
KatonStarszy <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisa³(a):
Krowa ( klaus) rozwaza o teorii wzglednoÅ&#65533;ci . Ta sama spiewka: lewica ostrzega to be , to przed cZym ostrzega MUSI byc bzdura bo to lewica. A rzeczy samej takie podejÅ&#65533;cie dowodzi tylko tego ze prawica to idioci ;-)

same inwektywy i tupanie nozkami. Ale rozumiem, jestes ekologiem, wiec czujesz
sie zagrozony:)
Klaus to jeden z madrzejszych ludzi w Europie, ale aby to docenic trzeba umiec dyskutowac merytorycznie.

Data: 2009-03-02 16:01:08
Autor: KatonStarszy
  Karol pisze:

[...]

Klaus to madry polityk , ale ekologiczny dyletant.

Data: 2009-03-02 15:29:06
Autor: Karol
  Karol pisze:

> [...]
c > dyskutowac merytorycznie.

Klaus to madry polityk , ale ekologiczny dyletant.

a co myslisz o tym:

http://scienceandpublicpolicy.org/monckton/goreerrors.html Wez pod uwage fakt, ze ja nie jestem zawzietym anty-ekologiem, ale jak
slusznie ktos na tej grupie zauwazyl (moze Hans Kloss, a moze  Nazgul -
nawiasem mowiac to jedne z nielicznych na tej grupie osob rozsadnych i
myslacych:)- ciekawe dlaczego tym problemem zajmuja sie akurat politycy
lewicy, a nie naukowcy, ktorzy maja jednak rozne opinie na ten temat?

Data: 2009-03-03 00:29:49
Autor: KatonStarszy
  Karol pisze:

[...]
  bo politycy chcÄ… zaistnieć. A nasza rzeczÄ… jest badać. Wiec bardzo proszÄ™ to rozróżniać co i kto mówi. JeÅ‚si 5 000 uczonych Panelu Klimatycznego jest juz pewna , na 95% istnienia ocieplenia globalnego to ma to swoja wagÄ™ chyba? A to nie sa żadni aktywisci , tylko najlepsi eksperci od klimatu na Ziemi. byle kogo tam nie zapraszano.
Oczywiście gdybym napisał ze wiemy wszystko o zjawisku to bym potężnie nakłamał. Ale co do tego że zachodzi, i ze jest antropogenie , to juz w tej chwili większość uczonych jest przekonana. tak powtaje nauka: Co wiekszośc uzna za bardziej wiarygodne to obowiazuje , chyba ze ktos udowodni ze wiekszośc to idioci.
;-)
Tego satelity co nie doleciał własnie bardzo szkoda, bo on miał szczegółowo rozpracowac obieg CO2 w przyrodzie. A teraz poczekamy na nowego...