O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie

Data: 2009-03-01 14:19:15
Autor: mrdevilyn
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie
Warto posluchaæ wywiadu z panem Wac³awem Klause, Prezydentem Republiki
Czeskiej który na klimatologii wcale siê nie zna i g³o¶no siê do tego
przyznaje. A mimo to mówi na temat ocipienia (a raczej
"ocipieniowców") sporo ciekawych rzeczy.
http://globalneocieplenie.pl/
J-23

Data: 2009-03-01 23:41:07
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Dlaczego prawicowe oszo³omy (do których nale¿ysz Hans, sam siê wpraszaj±c do tego towarzystwa ) zawsze musz± cytowaæ, nawet durnia który ma pojêcie o klimacie na poziomie przedszkolaka??
Czy wy ju¿ nie potraficie sami my¶leæ? Widzia³e¶ Hans ¿eby na grupie kto¶ o lewicowych pogl±dach, kogo¶ kiedykolwiek cytowa³???

--
Linuks to system dla my¶l±cych u¿ytkowników..    Ja

Data: 2009-03-01 15:32:30
Autor: mrdevilyn
On 1 Mar, 23:41, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Dlaczego prawicowe oszo³omy (do których nale¿ysz Hans, sam siê
wpraszaj±c do tego towarzystwa ) zawsze musz± cytowaæ, nawet durnia
który ma pojêcie o klimacie na poziomie przedszkolaka??

A widzisz, mam wielk± ochote zacytowaæ ci w tym momencie s³ownik
jêzyka polskiego, a konkretnie definicjê s³owa "cytowaæ"

Czy wy ju¿ nie potraficie sami my¶leæ? Widzia³e¶ Hans ¿eby na grupie
kto¶ o lewicowych pogl±dach, kogo¶ kiedykolwiek cytowa³???

Hmmm.. "wolno¶æ to uswiadomiona konieczno¶æ", "walka klasowa zaostrza
siê" "socjalizm albo smieræ" "no pasaran" "widmo kr±¿y po
Europie....". Znam tego wiecej, niestety same bzdury. A ¿e nie cytuj±-
podejrzewam ¿e po prostu nie znaj± ;).
J-23

Data: 2009-03-02 11:52:21
Autor: Piotr
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie
Dnia Sun, 1 Mar 2009 15:32:30 -0800 (PST), mrdevilyn@gmail.com
napisa³(a):

A ¿e nie cytuj±-
podejrzewam ¿e po prostu nie znaj± ;).

Znaj±, znaj±, od A, do Z...
Tylko to teraz niemodne znaæ siê na marksistwie i lenistwie. :-)
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-02 14:00:23
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Cytowanie, linkowanie= brak swojej opinii..

[...]

Has³a to nie cytaty.. A swoj± drog±, jakby brzmia³y has³a wyzyskiwaczy: Zedrzyj ostatni± koszulê biedakowi, bez pracy na pana nie ma placka z rodzynkami..

J-23

--
Linuks to system dla my¶l±cych u¿ytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Równie¿ ja

Data: 2009-03-02 05:20:22
Autor: mrdevilyn
On 2 Mar, 14:00, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Cytowanie, linkowanie= brak swojej opinii..

To nieprawda. W ka¿dej publikacji naukowej znajdziesz co najmniej
kilka (czasem nawet kilkaset) cytowañ róznych autorów, przywo³ywanych
po to ¿eby nie powielaæ raz juz wyra¿onych opinii. Linkuje sie po to
zeby unikn±c powielania tre¶ci które sa juz w inecie obecne. Otóz moja
opinia nt wypowiedzi pana Klausa jest taka ¿e mowi rozsadnie (co
zaznaczy³em juz w tytule) a w dodatku nie daje sie wpuszczac w maliny
indagujacemu go zurnaliscie. A do samej wypowiedzi podaje LINKA a nie
bezmyslnie (i bezsensownie) przepisuje ja na grupe...to chyba
oczywiste?

Has³a to nie cytaty..
LoL, tylko ¿e te "has³a" to sa cytaty w³asnie, dos³owne cytaty z
"dzie³" róznych niezmiernie "uczonych" komuchów- marksa, engelsa
lenina itditp
J-23

Data: 2009-03-02 00:08:58
Autor: zeusx
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie

U¿ytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gof2u3$5e2$1news.task.gda.pl...
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Bo na lewicy ka¿dy ,to geniusz.
zx

Data: 2009-03-02 08:39:16
Autor: konserwator
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy p³ace dla bud¿etówki, zwiêkszymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesn± sieæ autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezp³atny dostêp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Upro¶cimy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulg± prorodzinn±,
zlikwidujemy 200 op³at urzêdowych.
6. Przy¶pieszymy budowê stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, ¿e Polacy z emigracji bêd± chcieli wracaæ do domu i inwestowaæ w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywist± walkê z korupcj±.
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

ja widzialem takie cytaty. Komunisci bardzo chwalili np. stalinowski bielomorcanal!

rym

Data: 2009-03-02 08:41:49
Autor: WW
jadrys pisze:
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Czy kolega s³ysza³ o Apelu Heidelberskim?
To te¿ oszo³omy bo twierdza to samo co p. Klaus?

Pozdrawiam
  WW
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej,
  ich s±siedzi powinni zacz±æ siê baæ. "

Data: 2009-03-02 14:09:12
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

A Marks, Lenin, Stalin, Che Guevara i inni komunistyczni ludobojcy?

Coraz grubszego kalibru u¿ywasz Stefan.. Marks ludobójc±, no, no.. Guevara zgoda, o ile ludobójcami nazwiesz równie¿ naszych i nie tylko naszych ¿o³nierzy..

Data: 2009-03-02 14:33:43
Autor: cirrus
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gogm6f$pjb$1news.onet.pl...
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

"Dyplomatycznie" pomin±³e¶ Stalina, to te¿ nie ludobojca?

--
stevep

Data: 2009-03-02 14:59:32
Autor: jadrys
cirrus pisze:

"Dyplomatycznie" pomin±³e¶ Stalina, to te¿ nie ludobojca?

¯adna dyplomacja.. Po prostu nie uwa¿am go za cz³owieka bez winy, nie wszystkie jego bezeceñstwa mo¿na usprawiedliwiæ wy¿sz± konieczno¶ci±..

Data: 2009-03-02 15:10:22
Autor: cirrus
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gogoqa$285$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
"Dyplomatycznie" pomin±³e¶ Stalina, to te¿ nie ludobojca?
¯adna dyplomacja.. Po prostu nie uwa¿am go za cz³owieka bez winy, nie wszystkie jego bezeceñstwa mo¿na usprawiedliwiæ wy¿sz± konieczno¶ci±..

Tzn prawie wszystkie to czolowe osi±gniêcia komunizmu, no tylko te drobne wypaczenia. :)

--
stevep

Data: 2009-03-02 06:43:18
Autor: KatonStarszy
O głobalnym ocipieniu- rozsądnie
mrdevilyn@gmail.com pisze:
Warto posluchać wywiadu z panem Wacławem Klause, Prezydentem Republiki
Czeskiej który na klimatologii wcale się nie zna i głośno się do tego
przyznaje. A mimo to mówi na temat ocipienia (a raczej
"ocipieniowców") sporo ciekawych rzeczy.
http://globalneocieplenie.pl/
J-23

Krowa ( klaus) rozwaza o teorii wzgledności . Ta sama spiewka: lewica ostrzega to be , to przed cZym ostrzega MUSI byc bzdura bo to lewica. A rzeczy samej takie podejście dowodzi tylko tego ze prawica to idioci ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-02 14:02:58
Autor: Karol
O g³obalnym ocipieniu- rozs±dnie
KatonStarszy <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisa³(a):
Krowa ( klaus) rozwaza o teorii wzglednoÅ&#65533;ci . Ta sama spiewka: lewica ostrzega to be , to przed cZym ostrzega MUSI byc bzdura bo to lewica. A rzeczy samej takie podejÅ&#65533;cie dowodzi tylko tego ze prawica to idioci ;-)

same inwektywy i tupanie nozkami. Ale rozumiem, jestes ekologiem, wiec czujesz
sie zagrozony:)
Klaus to jeden z madrzejszych ludzi w Europie, ale aby to docenic trzeba umiec dyskutowac merytorycznie.

Data: 2009-03-02 16:01:08
Autor: KatonStarszy
  Karol pisze:

[...]

Klaus to madry polityk , ale ekologiczny dyletant.

Data: 2009-03-02 15:29:06
Autor: Karol
  Karol pisze:

> [...]
c > dyskutowac merytorycznie.

Klaus to madry polityk , ale ekologiczny dyletant.

a co myslisz o tym:

http://scienceandpublicpolicy.org/monckton/goreerrors.html Wez pod uwage fakt, ze ja nie jestem zawzietym anty-ekologiem, ale jak
slusznie ktos na tej grupie zauwazyl (moze Hans Kloss, a moze  Nazgul -
nawiasem mowiac to jedne z nielicznych na tej grupie osob rozsadnych i
myslacych:)- ciekawe dlaczego tym problemem zajmuja sie akurat politycy
lewicy, a nie naukowcy, ktorzy maja jednak rozne opinie na ten temat?

Data: 2009-03-03 00:29:49
Autor: KatonStarszy
  Karol pisze:

[...]
  bo politycy chcÄ… zaistnieć. A nasza rzeczÄ… jest badać. Wiec bardzo proszÄ™ to rozróżniać co i kto mówi. JeÅ‚si 5 000 uczonych Panelu Klimatycznego jest juz pewna , na 95% istnienia ocieplenia globalnego to ma to swoja wagÄ™ chyba? A to nie sa żadni aktywisci , tylko najlepsi eksperci od klimatu na Ziemi. byle kogo tam nie zapraszano.
Oczywiście gdybym napisał ze wiemy wszystko o zjawisku to bym potężnie nakłamał. Ale co do tego że zachodzi, i ze jest antropogenie , to juz w tej chwili większość uczonych jest przekonana. tak powtaje nauka: Co wiekszośc uzna za bardziej wiarygodne to obowiazuje , chyba ze ktos udowodni ze wiekszośc to idioci.
;-)
Tego satelity co nie doleciał własnie bardzo szkoda, bo on miał szczegółowo rozpracowac obieg CO2 w przyrodzie. A teraz poczekamy na nowego...