O hodowcach długów w Pekao SA i bazie śmieci BIK

Data: 2009-11-24 18:15:53
Autor: mi
O hodowcach długów w Pekao SA i bazie śmieci BIK
Właśnie wróciłem z tego skansenu zwanego Pekao SA. Dno i pięć metrów mułu.

Chciałem na wszelki wypadek złożyć pisemne wypowiedzenie wszelkich umów oraz
prośbę o pisemne przedstawienie roszczeń banku jeśli takowe istnieją. Wyobraźcie
sobie, że baba ds. zlewania klientów odmówiła przyjęcia i potwiedzenia kopii.
Kazała wrzuć do jakiejś tam skrzyneczki. Równie dobrze mogę wysłać na Berdyczów.

Kliencie, jeśli chcesz być przykładnie wyr*any to zapraszamy do Pekao SA. Za nic
nie odpowiadamy, mamy was w nosie. Naliczymy opłaty, wpiszemy do BIK i
udowadniaj żeś nie wielbłąd.

mi

--

O hodowcach długów w Pekao SA i bazie śmieci BIK