O ile podrożały chleb, ziemniaki i jabłka za rządów Tuska ?

Data: 2011-01-25 20:47:14
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
O ile podrożały chleb, ziemniaki i jabłka za rządów Tuska ?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3f282b$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
... ktoś wie ?

Ja wiem rze waluta EUR w Polsce skoczyla z 2,98 PLN do 4,56 PLN w 3 miesionce za rzonduf poejbuf z PiS kurwa kaczora co go w bloto wgniotlo w Smolensku i tego drugiego blizniaka chuja co pierdoli teraz z ambony jak zlamny chuj
A mialo byc w Polsce EUR w 2009 ze Slovakia
Tfu!
Pleva

O ile podrożały chleb, ziemniaki i jabłka za rządów Tuska ?