O ile podrożały chleb, ziemniaki i jabłka za rządów Tuska ?

Data: 2011-01-25 21:00:40
Autor: abc
O ile podrożały chleb, ziemniaki i jabłka za rządów Tuska ?
Dla młodych, wykształconych, z dużych miast, to nie jest istotne, bo ich
żywią rodzice.

Data: 2011-01-25 21:02:39
Autor: u2
W dniu 2011-01-25 21:00, abc pisze:
Dla młodych, wykształconych, z dużych miast, to nie jest istotne, bo ich
żywią rodzice.

3 lata temu wracałem z warzywniaka wydawszy mniej niż 10 zł. Teraz
wydaję dwa razy więcej.

Data: 2011-01-25 21:05:14
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3f2c63$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A pensja ta sama bo CHUJE z PiS nie wprowadzili EUR waluty w 2009 po 3 PLN jak obiecali
w blocie w Smolensku u Moskali skonczyli !!!
CHUJ IM W DUPY W ZASWIATACH!!!

Data: 2011-01-25 21:29:52
Autor: zinek

Użytkownik "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009" <obiecanki@cacanki.pl> napisał w wiadomości news:ihnaej$dcj$1speranza.aioe.org...
[...]

nudny juz jestes zmien plyte

Data: 2011-01-25 21:33:41
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ihnc8b$f9c$1mx1.internetia.pl...
nudny juz jestes zmien plyte

Zmieniem gdy te konkretne chuje zmieniom wlaute w Polsce z PLN na EUR i to po 2 PLN za 1 EUR
capisci ?
or fucking DIE!

Data: 2011-01-26 11:12:35
Autor: Krzysztof
O ile podrożały chleb, ziemniaki i jabłka za rządów Tuska ?

3 lata temu wracałem z warzywniaka wydawszy mniej niż 10 zł. Teraz
wydaję dwa razy więcej.
I za rok zapewnie 10zł też wystarczy. A jeżeli nie znasz przyczyn wzrostu cen warzyw i owoców to musisz być nieźle odjechany od rzeczywistości. Powódź i kiepska mokra wiosna spowodowały słabe zbiory - ot i przyczyna wzrostu cen.
Ale szkoda dyskutować wg ciebie Tusk sprowadził powódź , aby podnieść ceny :D

K.

Data: 2011-01-26 16:48:11
Autor: u2
W dniu 2011-01-26 11:12, Krzysztof pisze:
3 lata temu wracałem z warzywniaka wydawszy mniej niż 10 zł. Teraz
wydaję dwa razy więcej.
I za rok zapewnie 10zł też wystarczy.

Za rok to zabraknie piasku na Saharze, bo wyślą tam doradców z PO.

Data: 2011-01-26 16:50:25
Autor: White Power
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):

> [...]
Ale szkoda dyskutować wg ciebie Tusk sprowadził powódź , aby podnieść ceny :D

Tusku ma zawsze wytłumaczenie, jak coś nie jest winą pisu to kryzys albo powódź albo pogoda na wiosnę albo śnieg w zimie albo coś co nigdy nie jest ich winą.
A kiedy się wezmą do roboty?

--

O ile podrożały chleb, ziemniaki i jabłka za rządów Tuska ?