O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?

Data: 2011-10-03 14:22:44
Autor: MZ
O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?
W dniu 2011-10-03 13:37, GR001 pisze:
Witam
własnie muszę opłacić ko lejny rok OC i okazuje się, że moja składka poszła w górę o ok. 17%,
niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...

Fraza-klucz "zniżka marketingowa". Często po pareset złotych. Niestety
żeby dostać dobrą ofertę trzeba co roku zmieniać ubezpieczyciela. Bez
sensu? Owszem, ale tak to realnie działa.

--
MZ
OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

Data: 2011-10-03 15:08:30
Autor: neoniusz
W dniu 03.10.2011 14:22, MZ pisze:
[...]

Nie trzeba zmieniac. Trzeba dobrze trafic z kupieniem polisy. Ja w lipcu kupilem w Allianz Direct (kontynuacja) w momencie jak byla znizka 51zl za zloto polskich zuzlowcow. Dodatkowo 10% za kontynuacje i wyszlo 219zl za OC, kilkadziesiat zlotych mniej niz rok wczesniej. Mozna kupic bodajze 60 dni wczesniej.

O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?