O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?

Data: 2011-10-03 14:19:19
Autor: Karolek
O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?
W dniu 2011-10-03 13:37, GR001 pisze:
Witam
własnie muszę opłacić ko lejny rok OC i okazuje się, że moja składka poszła
w górę o ok. 17%,
niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...

Mi co roku podwyzszaja o ok. 12%, tez przy 60% znizkach.
Tez mi sie to nie podoba, ale i tak nigdzie taniej znalezc nie moge.

--
Karolek

O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?