O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?

Data: 2011-10-04 09:26:30
Autor: tor
O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?
własnie muszę opłacić ko lejny rok OC i okazuje się, że moja składka poszła w górę o ok. 17%,
niby mam zniżki 60%, ale wzrost, aż o tyle mnie sie nie podoba.
Dlatego pozwalam się zadać pytanie jak w temacie...

U mnie podobnie. Byłem w Alianz. Mimo, że zniżka jest 60% i tak przyszło do zapłaty więcej o prawie 100zł a z NW chyba ze 150zł. Uciekłem do AXA Direct i mimo, że była drobna stłuczka to i tak jestem do przodu ponad 100zł . Gdyby nie było stłuczki to byłoby 390zł na rok. Alianz już sie chyba nachapał, bo ostro idzie w górę. Ojciec też od nich uciekł, bo nawet w glupim PZU wyszło 80zł mniej. W przyszłym roku też sobie sprawdzę wcześniej i najwyżej uciekne do innej firmy. W końcu to tylko OC a 100-150zł piechotą nie chodzi.

Pozdrawiam
Rad

O ile zdożało wam OC w ciągu ostatniego roku?