O ja pierd...

Data: 2010-07-15 10:19:48
Autor: zbig
O ja pierd...
Data: 2010-07-15 21:27:04
Autor: mkałrwan jest debilem
O ja pierd...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza_spod_Palacu__Stalin_tez_wybijal_swoich.html

Odstawic ich od rydzykowego szkolenia, to żadne z nich nie potrafiłoby slecic jednego zdania.

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 00:59:04
Autor: zbig
chamidło kałecki
 Głąbie, proszę cię łaskawie o nie zmienianie tytułów moich wątków.

Data: 2010-07-16 13:47:12
Autor: Grzegorz Z.
O ja pierd...
Żydzie mkarwan, nie zmieniajcie tematów nie swoich wątków!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 16:29:47
Autor: Bartek
O ja pierd...
W dniu 2010-07-16 13:47, Grzegorz Z. pisze:
Żydzie mkarwan, nie zmieniajcie tematów nie swoich wątków!

Dobrze, ze piszesz nick z kwantyfikatorem ('Zydzie mkarwan'), bo ja tez go mam w sitku, i wiem o co chodzi ;->

Data: 2010-07-15 22:07:38
Autor: PaPi
O ja pierd...
Data: 2010-07-15 22:10:56
Autor: u2
O ja pierd...
W dniu 2010-07-15 22:07, PaPi pisze:

To Antenka ta blondynka ?
Masakra zupelna.

Stalin nie wybijał swoich, tylko 'wrogów' ludu.

Data: 2010-07-15 22:50:17
Autor: Tomy M.
O ja pierd...
  W dniu 2010-07-15 19:19, zbig pisze:
Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza_spod_Palacu__Stalin_tez_wybijal_swoich.html

Hehe ... nie widziałem zdjęć na podenej wyżej stronie.

Już wiem dlaczego!

Polski główny filtr Adblock ma teraz domyślnie wlączone wycinanie
połowy treści z GWna :-)  Hehehehe !!!

I tak trzymać !!!

Tomy M.

Data: 2010-07-15 22:54:35
Autor: PaPi
O ja pierd...
Hehe ... nie widziałem zdjęć na podenej wyżej stronie.

Przeciez tu nie o zdjecia chodzi lecz filmy.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/12,93131,8141973,_Pilnujemy_krzyza___Mamy_calonocne_warty_.html

Data: 2010-07-15 22:57:20
Autor: u2
O ja pierd...
W dniu 2010-07-15 22:54, PaPi pisze:
Hehe ... nie widziałem zdjęć na podenej wyżej stronie.

Przeciez tu nie o zdjecia chodzi lecz filmy.

Filmy również wycina, jeśli masz odpowiednio ustawione zabezpieczenia,
ale taki zbok jak ty ich nie używa :)

Data: 2010-07-15 23:11:07
Autor: marek czaplicki
O ja pierd...
zbig napisał na pl.soc.polityka:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza_spod_Palacu__Stalin_tez_wybijal_swoich.html
| - Uważam, że nie powinna rządzić jedna partia, bo to będzie dyktatura i
anarchia - mówi jedna z kobiet sprzed Pałacu Prezydenckiego. Na pytanie,
czym się ta sytuacja różniła, od lat 2005-2007, gdy PiS miało swój rząd i
prezydenta, odpowiedziała: - To są dwie różne partie. Z mojego punktu
widzenia PO reprezentuje ludzi biznesu i prywatnych ludzi. Natomiast PiS
reprezentuje ludzi.
`-- --
albo dyktatura, albo anarchia. nie może być, dwa w jednym. :-)

O ja pierd...