O ja pierd...

Data: 2010-07-15 10:20:00
Autor: zbig
O ja pierd...
Data: 2010-07-15 10:26:13
Autor: DJ MC Donald Musk
O ja pierd...
On 15 Lip, 19:20, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza...

dobre!
a ten lysy reporter z Gazety Wyborczej to jakis skin z POskiej bojowki
sturmfuhrer?

Data: 2010-07-15 19:27:14
Autor: abc
O ja pierd...
Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

Obejrzałem. I żadnego powodu do wykrzykników nie widzę.

Data: 2010-07-15 10:30:45
Autor: zbig
O ja pierd...
On 15 Lip, 19:27, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

Obejrzałem. I żadnego powodu do wykrzykników nie widzę.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To twoi kumple?
Gratuluję!

Data: 2010-07-15 19:46:05
Autor: abc
O ja pierd...
To twoi kumple?
Gratuluję!

Dziękuję. To nie są moi kumple. To są zwyczajni ludzie i nie widzę żadnego powodu do głupawych wykrzykników.

Data: 2010-07-15 10:56:03
Autor: zbig
O ja pierd...
On 15 Lip, 19:46, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

powodu do głupawych wykrzykników.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To są jakieś zajebane matoły. Jeżeli tak postrzegasz "zwyczajnych"
ludzi", to znaczy, że w środowisku takich normalnych się obracasz.
Ta pierwsza to niewątpliwie upośledzona umysłowo, nie wie więc co
czyni. Ta reszta to zwykłe przygłupy.
Zwykli ludzie, którzy są w moim otoczeniu wygladają i wypowiadaja sie
inaczej.

Data: 2010-07-15 20:14:14
Autor: abc
O ja pierd...
Dziękuję. To nie są moi kumple. To są zwyczajni ludzie i nie widzę żadnego
powodu do głupawych wykrzykników.

To są jakieś zajebane matoły.

Zbyt pochopnie posądzasz ludzi, to nie jest oznaka dobrego wychowania.

Data: 2010-07-15 11:20:17
Autor: zbig
O ja pierd...
On 15 Lip, 20:14, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Zbyt pochopnie posądzasz ludzi, to nie jest oznaka dobrego wychowania.

Tuman jest tumanem, choćbyś nie wiem jakie szpilki mi tu wkladał.

Data: 2010-07-15 19:29:12
Autor: Grzegorz Z.
O ja pierd...
Dnia Thu, 15 Jul 2010 10:20:00 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza_spod_Palacu__Stalin_tez_wybijal_swoich.html

O kurwa!

Toż to jakiś turnus urlopowanych z powodu upałów kuracjuszy z
Tworek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 19:46:32
Autor: Bartek
O ja pierd...
W dniu 2010-07-15 19:20, zbig pisze:
Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza_spod_Palacu__Stalin_tez_wybijal_swoich.html

Oto Polska wlasnie! Biedni ludzie! Co te harcerzyki narobily!

Data: 2010-07-15 22:52:45
Autor: PesTYcyD
O ja pierd...
W dniu 2010-07-15 19:20, zbig pisze:
Obejrzyjcie sobie obrońcow krzyża.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza_spod_Palacu__Stalin_tez_wybijal_swoich.html

Co za pojeby, z wiekiem chyba ludziom mózg wyżera. Tragedią narodową jest posiadanie prawa wyborczego przez takie miernoty intelektualne jest zbrodnią przeciwko narodowi.
Kurwa zrównując dyktaturę z anarchią jest zaiste wspięciem się na wyżyny intelektualne. Tacy ludzie właśnie zajmowali się kiedyś rozkułaczaniem, bogatszego chłopstwa. Im ktoś jest większym tempolem tym łatwiej nim sterować.

O ja pierd...