O ja pierd...

Data: 2010-07-15 23:11:07
Autor: marek czaplicki
O ja pierd...
zbig napisał na pl.soc.polityka:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8142908,Obroncy_krzyza_spod_Palacu__Stalin_tez_wybijal_swoich.html
,-- -- [  ]
| - Uważam, że nie powinna rządzić jedna partia, bo to będzie dyktatura i
anarchia - mówi jedna z kobiet sprzed Pałacu Prezydenckiego. Na pytanie,
czym się ta sytuacja różniła, od lat 2005-2007, gdy PiS miało swój rząd i
prezydenta, odpowiedziała: - To są dwie różne partie. Z mojego punktu
widzenia PO reprezentuje ludzi biznesu i prywatnych ludzi. Natomiast PiS
reprezentuje ludzi.
`-- --
albo dyktatura, albo anarchia. nie może być, dwa w jednym. :-)

O ja pierd...