O ja pierdolę, uchachałem się do łez.. :}

Data: 2009-05-24 08:49:56
Autor: Tzva Adonai
O ja pierdolę, uchachałem się do łez.. :}
Zderzenie kultur po polsku: http://www.youtube.com/watch?v=Np_mOww3_Xc&feature=channel_page

Repatriantka z Syberii naucza młode Norweżki, że sodomia jest złem... :}

"It ys wery wery not gud"... A spod parasoli Żywca słychać głosy młodych polskich mężczyzn: "Stul mordę
stara pizdo"... :}

Data: 2009-05-24 11:00:19
Autor: Tzva Adonai
O ja pierdolę, uchachałemsię do łez.. :}
Zderzenie kultur po polsku:

Niesamowity jest ten Sendecki, oby więcej było takich inicjatyw narodowych... :}

--

O ja pierdolę, uchachałem się do łez.. :}