O jeździe w kanionie - z Kalifornii D ŁUGIE

Data: 2011-11-08 20:47:40
Autor: Songoku
O jeździe w kanionie - z Kalifornii D ŁUGIE
W dniu 2011-11-08 14:13, Nikanor pisze:
Słyszałem niemało „mrożących krew w żyłach opowieści motocyklistów” z
kanionów: (...), że otworzyli
mu drzwi przed nosem, specjalnie czy niechcący (co najmniej jeden
przypadek potwierdzony)

Ten ze Żwirek może? ;)
--
_______
Songoku

Data: 2011-11-09 11:38:24
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-11-08 20:47, Songoku pisze:
[...]

To są dwa i mój przypadek :)

Pozdrawiam
Rafał

O jeździe w kanionie - z Kalifornii D ŁUGIE