O jezuise chrystusie , matko boska częstochowska albo z innego ko¶ciła ! Co te osły bredza ??!

Data: 2011-06-30 05:00:21
Autor: robertbig
O jezuise chrystusie , matko boska częstochowska albo z innego ko¶ciła ! Co te osły bredza ??!
 Kontrolerzy lotu systematycznie podawali fałszywe informacje dotycz±ce lotu (...) piloci byli zapewniani, że wszystko jest w porz±dku - ocienił Macierewicz. Jego zdaniem "kontroler lotu jest człowiekiem najwyższego zaufania dla pilota. To s± jego oczy i uszy, to jest kto¶ kto sprowadza go za rękę w trudnych warunkach. Tej ręce każdy pilot ufa bezgranicznie. Tutaj byli okłamywani". Tylko ostatniej wody idioci moga sie nabrac na takie bzdury i 100%-towe  kłamstwa!
 LOL!

Data: 2011-06-30 18:32:03
Autor:
O jezuise chrystusie , matko boska częstochowska albo z innego ko¶ciła ! Co te osły bredza ??!
On Thu, 30 Jun 2011 05:00:21 -0700 (PDT), robertbig <robertbig@wp.pl>
wrote:

[...]

 kto z was chcialby posluchac jak to dziala zapraszam  na pasmo 128 MHz.proponowalbym by macierewicz tez sobie
 posluchal na czym to polega zanim  kolejny raz wysmazy
 gniota made in kaczynski.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-30 17:30:40
Autor: Hans Kloss
<he?sk> <pis&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 wysmazy   gniota made in kaczynski.
 O twoim poziomie umysłowym najlepiej ¶wiadczy fakt że nie masz jak widać
bladego pojęcia co oznacza w języku angielskim zwrot "made in".
No ale gdyby¶ nie był matołem to by¶ nie mógł być  platfonskim przydupasem, to
całkiem oczywiste.
J-23

Data: 2011-06-30 18:36:02
Autor: jadrys
O jezuise chrystusie , matko boska częstochows ka albo z innego kościła ! Co te osły bredza ??!
W dniu 2011-06-30 14:00, robertbig pisze:

Kontrolerzy lotu systematycznie podawali fałszywe informacje dotyczące lotu (...) piloci byli zapewniani, że wszystko jest w porządku - ocienił Macierewicz. Jego zdaniem "kontroler lotu jest człowiekiem najwyższego zaufania dla pilota. To są jego oczy i uszy, to jest ktoś kto sprowadza go za rękę w trudnych warunkach. Tej ręce każdy pilot ufa bezgranicznie. Tutaj byli okłamywani".

No i akurat w tym twierdzeniu Macierewicz może mieć rację.

Data: 2011-06-30 18:48:15
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 18:36, jadrys pisze:
Tej ręce każdy pilot ufa bezgranicznie. Tutaj byli okłamywani".

No i akurat w tym twierdzeniu Macierewicz może mieć rację.

Widac, ze Polacy, bo ufali bezgranicznie. Ruski dawno by wyczul podstep
na kilometr.

Data: 2011-06-30 21:26:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-30 18:48, u2 pisze:
[...]

Cała współpraca w ruchu lotniczym się opiera na zaufaniu. Nie ma to nic wspólnego z narodowościami.

Data: 2011-07-03 14:50:37
Autor: pluton
O jezuise chrystusie , matko boska częstochowska albo z innego ko¶ciła ! Co te osły bredza ??!
Cała współpraca w ruchu lotniczym się opiera na zaufaniu. Nie ma to nic
wspólnego z narodowo¶ciami.

Czyli rosyjscy kontrolerzy sa godni zaufania.
Poprawnie obsluzyli ladowanie premiera, poprawnie obsluzyli ladowanie
Miedwiediewa.

Zatem kto zawalil sprawe w przypadku szambonura ?

Nullification

Data: 2011-07-03 15:32:16
Autor: Leprechuan
O jezuise chrystusie , matko boska częstochowska albo z innego ko¶ciła ! Co te osły bredza ??!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iupoov$d97$1inews.gazeta.pl...

Który¶ z generałów?

BomBel

Data: 2011-07-03 20:42:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-03 14:50, pluton pisze:
[...]

Jak wszyscy  inni - to oni, kontrolerzy  w 90ciu %ach decydujÄ… o losach samolotĂłw.

A kto mówi o jakimś zawaleniu sprawy? Zamach się powiódł w całej rozciągłości.

Data: 2011-07-03 16:14:55
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 21:26, jadrys pisze:
Widac, ze Polacy, bo ufali bezgranicznie. Ruski dawno by wyczul podstep
na kilometr.

Cała współpraca w ruchu lotniczym się opiera na zaufaniu. Nie ma to nic
wspólnego z narodowo¶ciami.

Trzeba bylo kilku elementow, aby zmylic polskich pilotow. Podejrzewam,
ze ruskich stac bylo na zlikwidowanie znienawidzonego przez nich
polskiego Prezydenta. Kilka razy czytalem na ruskich forach zyczenia
smierci pod Jego adresem.

Zauwaz ze kacap plutek wyraza sie o Kaczynskim per szambonur, to jest
wlasnie kacapskie podejscie do tematu.

Data: 2011-07-03 16:40:00
Autor: u2
W dniu 2011-07-03 16:14, u2 pisze:
Zauwaz ze kacap plutek wyraza sie o Kaczynskim per szambonur, to jest
wlasnie kacapskie podejscie do tematu.

POdejscie kacapsko - szwabskie, aby byc dokladniejszym.

Data: 2011-07-03 20:04:24
Autor: pluton
> [...]
> wlasnie kacapskie podejscie do tematu.

POdejscie kacapsko - szwabskie, aby byc dokladniejszym.

to tylko zakamuflowana opcja torunska.

Nullification

Data: 2011-07-03 20:42:16
Autor: jadrys
[...]

Tak, no i niestety - ja myślę że bez nacisków pasażerów TU-154 na pilotów zamach w takiej formie by się nie powiódł. Po prostu piloci mieliby gdzieś to zapewnianie ruskich że mogą spokojnie lądować gdyby ktoś z tych pokładowych VIPów na nich nie naciskał.

Teraz dopiero się dowiedziałem że ów "szambonur" to były prezydent... Nie ma się czym przejmować - takie przezwiska świadczą źle tylko i wyłącznie o ich autorze.

Data: 2011-06-30 20:04:56
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iui97f$g7q$1news.onet.pl...
[...]

Przeczytaj całe zdanie, wszystkie zdanie, w którym zdaniu ma rację? Jakim błaznem musi być pilot, który wymaga od kontrolera lotów prowadzenia cały czas za rączkę?

boukun

Data: 2011-06-30 21:26:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-30 20:04, boukun pisze:

[...]

W każdym z wyżej wymienionych zdań ma/moze miweć rację. Jest wielce prawdopodobne że tak właśnie było.

Po to na lotniskach właśnie są wieże kontrolne, - żeby prowadzić lądujące samoloty za rączkę.

Data: 2011-06-30 22:11:36
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuij4g$qoo$2news.onet.pl...
[...]

Co było? że mieliśmy durnia za prezydenta i durni pilotów...

boukun

Data: 2011-06-30 22:23:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-30 22:11, boukun pisze:

[...]

No, pilotów jakoś bym usprawiedliwił.. - Za dużo nacisków z dołu i z "góry".

Data: 2011-07-01 09:22:39
Autor: HaMMeR
On 30 Cze, 14:00, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
[...]

Duzo was.., ruskie pacholki, nadspodziewanie duzo...

Data: 2011-07-01 21:58:49
Autor: pluton
[...]

No antek, jezeli ruski kontroler jest dla ciebie kims godnym zaufania,
to czas kupic mlotek i jebnac sie w nogi.

Nullification

Data: 2011-07-03 15:24:22
Autor: Hans Kloss
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No antek, jezeli ruski kontroler jest dla ciebie
Że¶ głupi jak cielęce nogi to wiadomo od dawna, ale ze nawet literek w słowa
poskładać nie potrafisz to aż dziwne... przecież stoi jak wół napisane "DLA
PILOTA" a nie dla "Antka".
J-23

Data: 2011-07-03 20:06:25
Autor: pluton
> [...]
słowa
poskładać nie potrafisz to aż dziwne... przecież stoi jak wół napisane

No ale skad ruski kontroler ma wiedziec, czy za sterami siedzi pilot czy
antek-policmajster ?

Nullification

O jezuise chrystusie , matko boska częstochowska albo z innego ko¶ciła ! Co te osły bredza ??!