O kaskach - dowód naukowy

Data: 2009-03-26 21:40:10
Autor: TomaszB
O kaskach - dowód naukowy
Data: 2009-03-27 01:12:07
Autor: akara0
O kaskach - dowód naukowy
Użytkownik "TomaszB" napisał
O tu: http://beta.bash.org.pl/507317/

serwis bash.org.pl zamknięty
Z przyczyn od nas niezależnych zmuszeni zostaliśmy zamknąć serwis.

Dziękujemy wiernym czytelnikom za bycie z nami przez prawie pięć lat.

Data: 2009-03-27 07:48:54
Autor: TomaszB
O kaskach - dowód naukowy
akara0 pisze:
[...]

No dobra, przesłanie było mniej więcej takie, że czapka zimowa jest lepsza od kasku rowerowego ponieważ kask wyrzucony z 9 piętra się połamie a czapka to wytrzyma

Data: 2009-03-27 08:12:11
Autor: ikov
O kaskach - dowód naukowy
No dobra, przesłanie było mniej więcej takie, że czapka zimowa jest lepsza od kasku rowerowego ponieważ kask wyrzucony z 9 piętra się połamie a czapka to wytrzyma
Bash już działa. Ja podejrzewam, jak to słusznie zauważył ktoś w komentarzach na bashu, że tekst jest prawdopodobnie właśnie z precla, a dokładniej z 2009.03.03 17:43, a autorem jest niejaki ikov, który usłyszał tekst od ojca swego, który zna go niewiadomoskąd :)

--
http://ikov.bikestats.pl

Data: 2009-03-28 14:01:47
Autor: Marek Witbrot
O kaskach - dowód naukowy
ikov pisze:

dokładniej z 2009.03.03 17:43, a autorem jest niejaki ikov, który usłyszał tekst od ojca swego, który zna go niewiadomoskąd :)

To matka ikova ich sobie nie przedstawiła? No ładnie! Później ojciec zna syna /niewiadomoskąd/.

--
Marek Witbrot

www.playmobile.pl/marula

Data: 2009-03-27 08:55:55
Autor: reme.k
O kaskach - dowód naukowy
> [...]
> No dobra, przesłanie było mniej więcej takie, że czapka zimowa jest lepsza od kasku rowerowego ponieważ kask wyrzucony z 9 piętra się połamie a czapka to wytrzyma

Ale do czapki lepsze jest nic.
Bo jak się zruci nic z 9 pietra to nic się nie stanie a czapka może upaść np. na
psią kupę :)

Data: 2009-03-27 09:15:08
Autor: Przemek M
O kaskach - dowód naukowy

Użytkownik <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości news:77d4.00000077.49cc868bnewsgate.onet.pl...
> [...]

Ale do czapki lepsze jest nic.
Bo jak się zruci nic z 9 pietra to nic się nie stanie a czapka może upaść np. na

Nic tez moze upasc na psia kupe, nic moze sie nawet bardziej uszkodzic niz kask tylko nic nie bedzie widac :)

Data: 2009-03-27 10:29:52
Autor: Coaster
O kaskach - dowód naukowy
TomaszB wrote:
akara0 pisze:
[...]

Przypadek analogiczny i prawdziwy - pijany robotnik spadl z czwartego pietra na budowie - byl tak zalany, ze jego 'wiotkosc' uratowala go - doslownie nic mu sie nie stalo! Wyobraz sobie co by sie stalo z trzezwym czlowiekiem, ktory spadl by z tej wysokosci (spadajac usztywnil by prawdopodobnie wszystkie swoje miesnie i by sie podrugotal).
;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-03-27 10:43:06
Autor: click
O kaskach - dowód naukowy
Coaster pisze:
TomaszB wrote:
akara0 pisze:
[...]

widzialem takiego live - usilowal sie dostac do mieszkania na 2 pietrze
podobnie rzecz sie ma w wypadkach drogowych, pijani sprawcy zazwyczaj "o wlasnych silach" opuszczaja pojazd (o ile potrafia ustac na nogach)
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-03-27 10:54:23
Autor: bans
O kaskach - dowód naukowy
Coaster pisze:

Przypadek analogiczny i prawdziwy - pijany robotnik spadl z czwartego
[ciach]
prawdopodobnie wszystkie swoje miesnie i by sie podrugotal).

Majster oprowadza grupę uczniów budowlanki po budowie, opowiada różne historie, m.in:

"Widzicie, zawsze należy nosić kask! Bo miałem kiedyś kolegę, który nie nosił kasku, cegła spadła mu na głowę i zabiła go na miejscu! A drugi mój kolega, który nosił zawsze kask, tez dostał cegłą w głowę, po czym tylko potrząsnął głową i się uśmiechnął..."

Tu przerywa mu jeden z uczniów:

"Wiem, ja tez go znam, od do tej pory trzęsie głową i głupio się uśmiecha..."

--
bans

O kaskach - dowód naukowy