O kasku :D

Data: 2012-07-23 13:49:19
Autor: Arbiter
O kasku :D
przeglądam różne fora, i trafiłem na smieszny opis :D

"A co do Tigera to gorszego szmelcu nie widziałem  Jadąc kiedyś skuterem przy maksymalnej prędkości coś koło 75km/h zaliczyłem szlifa na żwirze (wyniosło mnie z łuku) leciałem głową po aswalcie z 20m (wybita rzepka w kolanie zwichnięty bark) - pozatym z kasku nic nie zostało szybki przy upadku się rozleciała a na głowie praktycznie miałem resztki styropianu z kasku cały się starł jak plastik  - nie polecam chyba że na komarka"GIF89a

Data: 2012-07-23 15:44:58
Autor: Ivam
O kasku :D
Użytkownik "Arbiter"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jujdnv$dg0$1@inews.gazeta.pl...
przeglądam różne fora, i trafiłem na smieszny opis :D

Widac po zalacznikach - tego sie tu nie daje.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

O kasku :D