O kurwa

Data: 2014-09-26 09:27:51
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
To wy jeszcze zyjecie? :D

Data: 2014-09-26 13:04:13
Autor: Marek
O kurwa
W dniu piątek, 26 września 2014 18:27:51 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
To wy jeszcze zyjecie? :D

Jak tam Tzwelo, posuwasz jeszcze te Pakistanke, czy masz cos nowego z Panstwa Islamskiego ?
Tylko nie odwiedzaj tesciow, bo ci glowke oderzna.

Data: 2014-09-26 13:25:04
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
On Friday, September 26, 2014 10:04:13 PM UTC+2, Marek wrote:

Jak tam Tzwelo, posuwasz jeszcze te Pakistanke, czy masz cos nowego z Panstwa Islamskiego ?
Tylko nie odwiedzaj tesciow, bo ci glowke oderzna.

Jestem Zyd wieczny tulacz - ostatnio sporo podrozuje, poznaje nowe kultury, nowych ludzi... Szkoda mi marnowac czasu w jednym miejscu, cholera wie ile jeszcze ten swiat pociagnie, warto go zobaczyc poki jeszcze istnieje

Data: 2014-09-26 13:31:46
Autor: szklanynocnik
O kurwa
[...]

Roznorodnosc w naturze jest porzadana.

Data: 2014-09-26 22:34:58
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:31, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Roznorodnosc w naturze jest porzadana.

nie pierdol cwelu:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-26 14:33:27
Autor: Marek
O kurwa
W dniu piątek, 26 września 2014 22:25:04 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
> [...]

Jestem Zyd wieczny tulacz - ostatnio sporo podrozuje, poznaje nowe kultury, nowych ludzi... Szkoda mi marnowac czasu w jednym miejscu, cholera wie ile jeszcze ten swiat pociagnie, warto go zobaczyc poki jeszcze istnieje

To nigdzie nie chca cie na stale ?
A pisales, ze taka robisz kariere i co ? Dupa ?

Data: 2014-09-26 22:29:12
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:25, cwel ano daj pisze:
Jestem Zyd wieczny tulacz

pierdolisz niemiecki cieciu:)

Data: 2014-09-26 13:53:37
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
Jak widze po komentarzach, tam u was w Polsce nic sie nie zmienilo na lepsze? Ciagle frustracja, gniew, antysemityzm, chamstwo... Oj czarno widze przyszlosc tego pieknego nadwislanskiego przybytku :D

Data: 2014-09-27 01:01:24
Autor: szklanynocnik
O kurwa
użytkownik Tzva Adonai napisał:
Oj czarno widze przyszlosc tego pieknego nadwislanskiego przybytku :D

No, wiesz jest 200.000/rok przejec nieruchomosci, ludzie zadluzeni, z czego sie cieszyc, bida Panie.

Data: 2014-09-27 08:55:12
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:53, cwel ano daj pisze:
Jak widze po komentarzach, tam u was w Polsce nic sie nie zmienilo na lepsze? Ciagle frustracja, gniew, antysemityzm, chamstwo... Oj czarno widze przyszlosc tego pieknego nadwislanskiego przybytku

to wyjedz cwelik, moze do korei polnocnej, tam w koncu zostaniesz na zawsze:)

Data: 2014-09-26 18:37:42
Autor: Marek Czaplicki
O kurwa
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 26 września 2014 18:27:

To wy jeszcze zyjecie? :D

A juści. Co Cię sprowadza? :-D

Data: 2014-09-26 09:41:27
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
A ju�ci. Co Ci� sprowadza? :-D

Czysta ciekawosc. Przez moment przypominalem sobie o waszym istnieniu i oto efekt

Data: 2014-09-26 18:49:03
Autor: Marek Czaplicki
O kurwa
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 26 września 2014 18:41:

A ju�ci. Co Ci� sprowadza? :-D

Czysta ciekawosc. Przez moment przypominalem sobie o waszym istnieniu i
oto efekt

Jak to "naszym"/ Też się udzielałeś na grupie.

Data: 2014-09-26 09:53:49
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
On Friday, September 26, 2014 6:49:03 PM UTC+2, Marek Czaplicki wrote:
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu pi�tek, 26 wrze�nia 2014 18:41:

> oto efekt

Jak to "naszym"/ Te� si� udziela�e� na grupie.

Ale to bylo cholernie dawno temu, jakies 5 lat albo i lepiej - o ile dobrze pamietam. Niemniej widze ze stara gwardia ciagle w tym samym skladzie. Boukun zydzi od rana do wieczora, u2 nagania dla wodza kaczoresku, mkarwan edukuje pospolstwo w kwestiach zydowskich... Niektorzy ludzie nie zmieniaja sie do smierci

Data: 2014-09-26 11:23:24
Autor: szklanynocnik
O kurwa
[...]

A ty jestes moze beznapletem? Znaczy jakiemu stronnictwu kibicujesz, usa, izrael, niemcy,, anglia, rosja, polska? No i co sadzisz o publikacji
 H.Forda z 1921r?

Data: 2014-09-26 12:51:25
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
On Friday, September 26, 2014 8:23:24 PM UTC+2, szklan...@gmail.com wrote:

A ty jestes moze beznapletem? Znaczy jakiemu stronnictwu kibicujesz, usa, izrael, niemcy,, anglia, rosja, polska?

To trzeba byc zydem zeby kibicowac wymionionym przez ciebie krajom? Jestem wielkim fanem Korei Poludniowej, spedzilem tam ostatnio kilka miesiecy...

No i co sadzisz o publikacji H.Forda z 1921r?

Nie czytalem. Cos o samochodach?

Data: 2014-09-26 13:30:00
Autor: szklanynocnik
O kurwa
użytkownik Tzva Adonai napisał:

To trzeba byc zydem zeby kibicowac wymionionym przez ciebie krajom? Jestem wielkim fanem Korei Poludniowej, spedzilem tam ostatnio kilka miesiecy...

Podziel sie tym co zobaczyles, maja srakczke na koreanczykow z polnocy? Boja sie ich? Jak stopa zyciowa przecietniaka i elity jesli takie sa?
Kto tam inwestuche? Sa samodzielni? Z tego co widze e elektronice
sa coraz lepsi?

> No i co sadzisz o publikacji H.Forda z 1921r?

Nie czytalem. Cos o samochodach?

Nie, o historii i udziale zydow.

Data: 2014-09-26 13:39:03
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
On Friday, September 26, 2014 10:30:00 PM UTC+2, szklan...@gmail.com wrote:

[...]

Srednia pensja po oplaceniu podatkow netto tam to okolo 2,5 mln won, cos okolo 1900 euro, wynajecie mieszkania 1-pokojowego w miescie kosztuje miedzy 0,5 mln - 1 mln, calkiem przyzwoity obiad w restauacji mozna miec juz za 5000 wonow... miesiecznie za ogrzewanie, wode, smieci, elektrycznosc itd w mieszkaniu o powierzchni 50m2 trzeba zaplacic cos okolo 100 tysiecy won. Tak wiec jak masz srednia pensje, to sie zyje fajnie. W ogole to zajebiscie zorganizowany kraj, moim zdaniem pod wieloma wzgledami przeskoczyl juz japonie

Data: 2014-09-26 19:36:55
Autor: Stachu Chebel
O kurwa
W dniu piątek, 26 września 2014 22:39:03 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:

Srednia pensja po oplaceniu podatkow netto tam to okolo 2,5 mln won, cos okolo 1900 euro, wynajecie mieszkania 1-pokojowego w miescie kosztuje miedzy 0,5 mln - 1 mln, calkiem przyzwoity obiad w restauacji mozna miec juz za 5000 wonow... miesiecznie za ogrzewanie, wode, smieci, elektrycznosc itd w mieszkaniu o powierzchni 50m2 trzeba zaplacic cos okolo 100 tysiecy won. Tak wiec jak masz srednia pensje, to sie zyje fajnie. W ogole to zajebiscie zorganizowany kraj, moim zdaniem pod wieloma wzgledami przeskoczyl juz japonie

Do dupy żarcie mają. A do tego chleją jak potrzaskani.

Data: 2014-09-26 22:55:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
O kurwa
Tzva Adonai wrote:

[...]

Wolałbym jednak do Japonii, mniej tam chrześcijan. W Korei jest zdecydowanie za dużo tego jak na kraj azjatycki.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-09-27 08:53:46
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
Wolałbym jednak do Japonii, mniej tam chrześcijan. W Korei jest zdecydowanie
za dużo tego jak na kraj azjatycki.

to na co czekasz klewciu ?:)

Data: 2014-09-27 11:08:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
O kurwa
u2 wrote:

W dniu 2014-09-26 o 22:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
Wolałbym jednak do Japonii, mniej tam chrześcijan. W Korei jest
zdecydowanie za duĹźo tego jak na kraj azjatycki.

to na co czekasz klewciu ?:)

Na wygraną w totka jak uBolka ;)

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-09-27 06:33:07
Autor: Marek
O kurwa

Srednia pensja po oplaceniu podatkow netto tam to okolo 2,5 mln won, cos okolo 1900 euro, wynajecie mieszkania 1-pokojowego w miescie kosztuje miedzy 0,5 mln - 1 mln, calkiem przyzwoity obiad w restauacji mozna miec juz za 5000 wonow... miesiecznie za ogrzewanie, wode, smieci, elektrycznosc itd w mieszkaniu o powierzchni 50m2 trzeba zaplacic cos okolo 100 tysiecy won. Tak wiec jak masz srednia pensje, to sie zyje fajnie. W ogole to zajebiscie zorganizowany kraj, moim zdaniem pod wieloma wzgledami przeskoczyl juz japonie

To zarabiasz srednia pensje ?
I co, jakos wiazesz koniec z koncem ?
Jest tam wiecej pedziow aktywnych, czy pasywnych ?
Kiedys pisales, jak sie puszczales, to pewnie nie jest ci to obojetne...

Data: 2014-09-26 22:31:33
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:30, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Nie czytalem. Cos o samochodach?
Nie, o historii i udziale zydow.

sciemniasz zydku:)

Data: 2014-09-26 21:54:21
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 21:51, cwel ano daj pisze:
No i co sadzisz o publikacji H.Forda z 1921r?
Nie czytalem. Cos o samochodach?

nie, o cyklistach:)

Data: 2014-09-26 20:24:58
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 20:23, szklanynocnik@gmail.com pisze:
A ty jestes moze beznapletem? Znaczy jakiemu stronnictwu kibicujesz, usa, izrael, niemcy,, anglia, rosja, polska? No i co sadzisz o publikacji
  H.Forda z 1921r?

cwel ano daj jest takim samym beznapletem jak mac qrwin:)

Data: 2014-09-26 11:33:12
Autor: szklanynocnik
O kurwa
użytkownik u2 napisał:

>   H.Forda z 1921r?

cwel ano daj jest takim samym beznapletem jak mac qrwin:)

Jam goj. Beznapletki napisali w "metro" ze w internecie narasta
mowa nienawisci, zwrocili szczegolnom uwage na homofobie,
antysemityzm, brak poszanowania dla jezyka itd.

U2 zawstydzi "metro" i bedzie politycznie poprawny:)

Data: 2014-09-26 20:35:22
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 20:33, szklanynocnik@gmail.com pisze:
U2 zawstydzi "metro" i bedzie politycznie poprawny

co beznapletkowcu, wstydzisz sie swojego pochodzenia ? moze i slusznie, pacz moja sygnaturka:)

Data: 2014-09-26 20:50:30
Autor: boukun
O kurwa
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:e897940b-8b66-44e9-af1e-28ef86d5b634googlegroups.com...
[...]

Cwel tro żyd..., wyjątkowo wrogi...

boukun

Data: 2014-09-26 13:30:32
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
On Friday, September 26, 2014 8:50:30 PM UTC+2, boukun wrote:

Cwel tro żyd..., wyjątkowo wrogi...

Czesc boukun!
Co tam u ciebie nowego? Zona ciagle w rozjazdach?

Data: 2014-09-26 22:33:37
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:30, cwel ano daj pisze:
On Friday, September 26, 2014 8:50:30 PM UTC+2, boukun wrote:

Cwel tro żyd..., wyjątkowo wrogi...

Czesc boukun!
Co tam u ciebie nowego? Zona ciagle w rozjazdach?

nie no cwel, srakun to nie alfonso tak jak ty cwelik:)

Data: 2014-09-26 20:56:04
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 20:50, srakun pisze:
Cwel tro żyd..., wyjątkowo wrogi...

podobnie jak ty srakun:)

Data: 2014-09-26 21:05:57
Autor: boukun
O kurwa
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5425b6c4$0$16905$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-26 o 20:50, srakun pisze:
Cwel tro żyd..., wyjątkowo wrogi...

podobnie jak ty srakun:)

Dokładnie jak ty tłuku...

boukun

Data: 2014-09-26 21:08:48
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 21:05, srakun pisze:
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2014-09-26 o 20:50, srakun pisze:
Cwel tro żyd..., wyjątkowo wrogi...

podobnie jak ty srakun:)

Dokładnie jak ty tłuku...

to ty niemiecki tłuk srakun ?:)

Data: 2014-09-26 21:12:38
Autor: boukun
O kurwa
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5425b9c1$0$18095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

srakun, srakun, tłuku, jak w przedszkolu...Tfu!

boukun

Data: 2014-09-26 21:20:26
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 21:12, srakun pisze:
to ty niemiecki tłuk srakun ?:)

srakun, srakun, tłuku, jak w przedszkolu...Tfu!

czyli ty srakun tłuk:)

Data: 2014-09-26 21:27:20
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 21:23, srakun pisze:
czyli ty srakun tłuk:)

Co za tłuk...

ano srakun:)

Data: 2014-09-26 21:29:04
Autor: boukun
O kurwa
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5425be19$0$18094$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-26 o 21:23, srakun pisze:
czyli ty srakun tłuk:)

Co za tłuk...

ano srakun:)

Spierdalaj przygłupie...

boukun

Data: 2014-09-26 21:33:14
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 21:29, srakun pisze:
ano srakun:)

Spierdalaj przygłupie...

zaraz zaraz srakun, nie boisz sie o swoje wypierdziane zydoniemieckie dzieciaki i o swoja wypierdziana zydoniemiecka rodzinke srakun ?:)

Data: 2014-09-26 21:38:30
Autor: boukun
O kurwa
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5425bf7b$0$18094$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spierdalaj przygłupie... wredny antypolski żydziaku ...

boukun

Data: 2014-09-26 21:40:05
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 21:38, srakun pisze:
zaraz zaraz srakun, nie boisz sie o swoje wypierdziane zydoniemieckie
dzieciaki i o swoja wypierdziana zydoniemiecka rodzinke srakun ?:)

Spierdalaj przygłupie... wredny antypolski żydziaku ...

zaraz zaraz srakun, to ty jestes zydoniemieckim antypolskiem smieciem:)

Data: 2014-09-26 21:43:57
Autor: boukun
O kurwa
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5425c115$0$18089$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie przyrównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny...

boukun

Data: 2014-09-26 21:47:04
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 21:43, srakun pisze:
Nie przyrównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny...

ty do mnie nijak niepodobny zydoniemiecki lysiejacy siwawy pierdolcu:)

Data: 2014-09-27 10:59:08
Autor: rewers
O kurwa
W dniu 26.09.2014 o 18:27, Tzva Adonai pisze:
To wy jeszcze zyjecie? :D

https://www.google.pl/maps/@54.3485898,18.6157187,3a,20.9y,291.41h,76.69t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGiyO-_YhftUYkJdUwPNtIg!2e0

O kurwa