O kurwa

Data: 2014-09-26 13:04:13
Autor: Marek
O kurwa
W dniu piątek, 26 września 2014 18:27:51 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
To wy jeszcze zyjecie? :D

Jak tam Tzwelo, posuwasz jeszcze te Pakistanke, czy masz cos nowego z Panstwa Islamskiego ?
Tylko nie odwiedzaj tesciow, bo ci glowke oderzna.

Data: 2014-09-26 13:25:04
Autor: Tzva Adonai
O kurwa
On Friday, September 26, 2014 10:04:13 PM UTC+2, Marek wrote:

Jak tam Tzwelo, posuwasz jeszcze te Pakistanke, czy masz cos nowego z Panstwa Islamskiego ?
Tylko nie odwiedzaj tesciow, bo ci glowke oderzna.

Jestem Zyd wieczny tulacz - ostatnio sporo podrozuje, poznaje nowe kultury, nowych ludzi... Szkoda mi marnowac czasu w jednym miejscu, cholera wie ile jeszcze ten swiat pociagnie, warto go zobaczyc poki jeszcze istnieje

Data: 2014-09-26 13:31:46
Autor: szklanynocnik
O kurwa
[...]

Roznorodnosc w naturze jest porzadana.

Data: 2014-09-26 22:34:58
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:31, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Roznorodnosc w naturze jest porzadana.

nie pierdol cwelu:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-26 14:33:27
Autor: Marek
O kurwa
W dniu piątek, 26 września 2014 22:25:04 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
> [...]

Jestem Zyd wieczny tulacz - ostatnio sporo podrozuje, poznaje nowe kultury, nowych ludzi... Szkoda mi marnowac czasu w jednym miejscu, cholera wie ile jeszcze ten swiat pociagnie, warto go zobaczyc poki jeszcze istnieje

To nigdzie nie chca cie na stale ?
A pisales, ze taka robisz kariere i co ? Dupa ?

Data: 2014-09-26 22:29:12
Autor: u2
O kurwa
W dniu 2014-09-26 o 22:25, cwel ano daj pisze:
Jestem Zyd wieczny tulacz

pierdolisz niemiecki cieciu:)