O kwestii krzyża

Data: 2010-08-04 00:41:32
Autor: Pistacjusz
O kwestii krzyża
On 4 Sie, 09:39, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
Te "dwa kawałki drewna " są symbolem i świadectwem zbrodni Donusia i
Bronusia a także przypominają o arogancji władzy.
Dlatego, mimo że jestem niewierzący i krzyż ma dla mnie znaczenie
tylko takie jak krzyże przydrożnne czyli oznaczenie miejsca tragedii,
popieram tych ludzi i podziwiam ich determinację.

Wara klechom od tego symbolu bo to nie jest ich symbo!
Tak jak nie jest własnością kościoła sama śmierć człowieka.

Dodam jeszcze, że jako niewierzący nie życzę sobie umieszczania
pomnika Lecha Kaczyńskiego w żadnym kościele.
Ten człowiek nie był jakimś księdzem tylko Prezydentem.

Data: 2010-08-04 09:51:57
Autor: u2
O kwestii krzyża
W dniu 2010-08-04 09:41, Pistacjusz pisze:
Wara klechom od tego symbolu bo to nie jest ich symbo!
> Tak jak nie jest własnością kościoła sama śmierć człowieka.

Podobnie narodziny nie są udziałem Kościoła. Jednak warto zwrócić uwagę
na nauki Kościoła w tych sprawach.

Dodam jeszcze, że jako niewierzący nie życzę sobie umieszczania
pomnika Lecha Kaczyńskiego w żadnym kościele.
Ten człowiek nie był jakimś księdzem tylko Prezydentem.

Pomnik w kościele, to chyba już ś.p. Prezydent ma już na Wawelu. Pomnik
nagrobny.

O kwestii krzyża