O matołectwie Hansa Klossa

Data: 2010-02-12 06:01:40
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
Skoro hans rżnie głupa i liczy na to, że w natłoku wątków umknie komuś
przykład niewiarygodnej jego ignorancji, ku pamięci fragment naszej
dyskusji sprzed paru dni:

On 9 Lut, 16:06, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Bo bez kłamstw, zmyśleń, bredzeń, plecenia trzy po trzy,  palikocenia
itditp oszustw lewactwo  (podobnie jak każda inna kłamliwa doktryna)
NIE MA RACJI BYTU. Pewien wielki Polak zauważył zresztą celnie już
dawno temu że "prawda was wyzwoli".

Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Buhahahaahahahaha!!
To Jezus Chrystus też był Polakiem?
Ale z ciebie tuman!

Data: 2010-02-12 14:19:42
Autor: Hans Kloss
O debilizmie zbiga
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
To Jezus Chrystus tez byl Polakiem?

Sentencję "prawda was wyzwoli" albo "prawda nas wyzwoli" kilkukrotnie wplatał
w treść swoich homilii Papież Jan Paweł II, często w kontekście sytuacji
politycznej Polski zniewolonej pod komunistycznymi rządami.
Słowa te, durniu, MÓWIŁ DO POLAKÓW PAPIEŻ, a że był to cytat z Ewangelii
(bodaj Jana) lub jego PARAFRAZA to nie ma, durniu, bez zrozumu, NIC DO RZECZY!
J-23

Data: 2010-02-12 08:07:21
Autor: zbig
O debilizmie zbiga
On 12 Lut, 15:19, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

Sentencj "prawda was wyzwoli" albo "prawda nas wyzwoli" kilkukrotnie wplata
w tre swoich homilii Papie Jan Pawe II, cz sto w kontek cie sytuacji
politycznej Polski zniewolonej pod komunistycznymi rz dami.
S owa te, durniu, M WI DO POLAK W PAPIE , a e by to cytat z Ewangelii
(bodaj Jana) lub jego PARAFRAZA to nie ma, durniu, bez zrozumu, NIC DO RZECZY!

Taki z tego pozytek , ze sobie trochę poguglałes i znalazłeś to o czym
powinieneś wiedzieć mniej więcej od VI klasy szkoły podstawowej, Twoje
nieudolne tłumaczenia, że słów tych używał JPII nie zmienią faktu, że
zrobiłeś z siebie durnia. I nawet zmiana tytułu watku nic ci nie
pomoże.

Data: 2010-02-12 10:53:20
Autor: Hans Kloss
O debilizmie zbiga
zbig napisał(a):

Taki z tego pozytek , ze sobie trochę poguglałes
Zbysiu, kpisz czy o drogę pytasz? Ja te słowa JP II słyszałem NA
WŁASNE USZY w 83 i brałem czynny udział w aplauzie publiki który po
nich nastąpił.

że zrobiłeś z siebie durnia.
Zbysiu, jedyną osobą która zrobiła tu z siebie durnia jesteś ty.
Wydaje ci się że Amerykę odkryłeś dowiadując się że ten bon mot JPII
(podobnie jak większość innych jego bon motów )  to cytaty lub
parafrazy cytatów z Biblii? Mam dla ciebie smutną wiadomość- o tym
wiedzieli chyba wszyscy Polacy. Poza tobą...
J-23

Data: 2010-02-12 16:02:53
Autor: Edel
O debilizmie zbiga
[...]

Synku - powoluj sie na jakies ogolnie uznane autorytety, a nie obludnika w bialym deklu.

E.

Data: 2010-02-12 07:18:24
Autor: Hans Kloss
O debilizmie zbiga
Edel napisał(a):

Synku -
Synka  to ty sobie cioto  zamów u swojego męża, przy okazji zgarnąłbyś
od niejakiego Rockefellera milion dolarów nagrody ;).
J-23

Data: 2010-02-12 15:54:51
Autor: awe
O matołectwie Hansa Klossa

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6401b4e2-ebe8-4f28-9619-5777b1f5a0a6g28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
zbig ty i MH macie nature kapusiow. kogo to kurwa interesuje co ty sobie z szanownym hansem na boku pisujesz
awe

Data: 2010-02-12 08:08:09
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 15:54, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
!
-- -- -- -
zbig ty i MH macie nature kapusiow. kogo to kurwa interesuje co ty sobie z
szanownym hansem na boku pisujesz

Jeśli cie to nie interesuje, to co się odzywasz "wykluczony" miłośniku
SLD. Kibic siedzi z dala i się nie wpierdala.

Data: 2010-02-12 17:19:32
Autor: awe
O matołectwie Hansa Klossa

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:94b8a360-bfbf-40dc-a467-85ce299b4fd3r33g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
hej lala nie badz taki madrala... 17 a ty juz pijany? jaki wykluczony milosnik sld...ewidentnie ci sie cos popierdolilo...kibolu
awe

Data: 2010-02-12 08:34:10
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 17:19, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:94b8a360-bfbf-40dc-a467-85ce299b4fd3r33g2000yqb.googlegroups.com...

hej lala nie badz taki madrala... 17 a ty juz pijany? jaki wykluczony
milosnik sld...ewidentnie ci sie cos popierdolilo...kibolu
awe
Sam pisałes że głosowałeś na SLD. Pod przymusen?

Data: 2010-02-12 20:20:12
Autor: awe
O matołectwie Hansa Klossa

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d7de8847-3b10-4621-91ce-db641d30187cr24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

to bylo prawie 15-20 lat temu...ty widze dalej sie oszukujesz
awe

Data: 2010-02-12 21:33:22
Autor: Polok_prawdziwy
O matołectwie Hansa Klossa
awe wrote:

zbig ty i MH macie nature kapusiow. kogo to kurwa interesuje co ty sobie z
szanownym hansem na boku pisujesz

Napsykład mie, NENDZOżU...!!!

Data: 2010-02-12 19:58:31
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 15:01, zbig pisze:
Skoro hans rżnie głupa i liczy na to, że w natłoku wątków umknie komuś
przykład niewiarygodnej jego ignorancji, ku pamięci fragment naszej
dyskusji sprzed paru dni:

"Hans" jest dużo inteligentniejszy niż ty, zbysiu.

Data: 2010-02-12 13:28:50
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 19:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-02-12 15:01, zbig pisze:

"Hans" jest dużo inteligentniejszy niż ty, zbysiu.

Nie interesują mnie twoje wypociny półgłówku.
Nie znasz mnie i niczego mnie nie wiesz gamoniu.

Data: 2010-02-12 13:49:40
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 22:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie interesuj mnie twoje wypociny p g wku.
> Nie znasz mnie i niczego mnie nie wiesz gamoniu.

Wiem, a za wiele.

Gdybyś wiedział, tobyś nie pisał bzdur. Ponadto, nie dałeś tu żadnych
powodów, aby choć trochę wziąć pod uwagę to co piszesz.
Wierność PiSowi utożsamiasz z inteligencją, a jest akurat na odwrót.

Data: 2010-02-12 23:20:24
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 22:49, zbig pisze:

Gdybyś wiedział, tobyś nie pisał bzdur. Ponadto, nie dałeś tu żadnych
powodów, aby choć trochę wziąć pod uwagę to co piszesz.
Wierność PiSowi utożsamiasz z inteligencją, a jest akurat na odwrót.

Pis mi ani zwisa, ani powiewa, ale gdyby twoja głupota umiała mówić to
by latała :]

Data: 2010-02-12 14:27:49
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 23:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pis mi ani zwisa, ani powiewa, ale gdyby twoja głupota umiała mówić to
by latała :]

Boszszzz. Co za tuman! Nawet nie jesteś w stanie zacytować do rzeczy
fragmentu ze Szpitala na peryferiach.
Czy ktoś może wytłumaczyć jaki jest sens tego zdania "gdyby twoja
głupota umiała mówić to
by latała :]"?

Data: 2010-02-12 23:38:46
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 23:27, zbig pisze:
On 12 Lut, 23:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Niestety, to kawałek dla 'yntelygentów'

Data: 2010-02-12 23:50:57
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 23:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

'ynteligencję i elyty' wymyślił Lechu... Gdyby wówczas nie chorował to 'stokrotce' nie wysyłałby kwiatów z przeprosinami... :>
Po Akademii Pana Kleksa czujesz się 'ynteligentem'? ;-)

Data: 2010-02-13 00:00:03
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 23:50, Lorn pisze:

[...]

Pierdolisz, Porn vel Corn.

Data: 2010-02-13 00:17:43
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
u2 pisze:
[...]

Więdzę, że lubisz robić z siebie debila... :> Może Korn? :> Fajna kapela. :>

Data: 2010-02-14 01:35:33
Autor: awe
O matołectwie Hansa Klossa

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hl4luo$quc$3news.interia.pl...
u2 pisze:
[...]

-- -- --
a ty widze lorn ze kleisz sie jak to gowno
awe

Data: 2010-02-14 21:54:29
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
u2 pisze:
[...]

Korn to świetna kapela... :>

Data: 2010-02-15 05:26:52
Autor: awe
O matołectwie Hansa Klossa

u2 pisze:
[...]

mowia o tobie ze chodzisz po wsi i glupoty opowiadasz
awe

Data: 2010-02-20 02:30:15
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
u2 pisze:
[...]

Mylą mnie z tobą... :>

Data: 2010-02-13 09:25:46
Autor: cirrus
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 19:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-02-12 15:01, zbig pisze:
"Hans" jest dużo inteligentniejszy niż ty, zbysiu.
Nie interesują mnie twoje wypociny półgłówku.
Nie znasz mnie i niczego mnie nie wiesz gamoniu.
Wiem, aż za wiele.

Ale nie powiesz?

--
stevep

Data: 2010-02-13 09:25:17
Autor: cirrus
O matołectwie Hansa Klossa
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hl4920$hag$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zdecydowanie- jest inteligentny inaczej.

--
stevep

O matołectwie Hansa Klossa