O matołectwie Hansa Klossa

Data: 2010-02-12 19:58:31
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 15:01, zbig pisze:
Skoro hans rżnie głupa i liczy na to, że w natłoku wątków umknie komuś
przykład niewiarygodnej jego ignorancji, ku pamięci fragment naszej
dyskusji sprzed paru dni:

"Hans" jest dużo inteligentniejszy niż ty, zbysiu.

Data: 2010-02-12 13:28:50
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 19:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-02-12 15:01, zbig pisze:

"Hans" jest dużo inteligentniejszy niż ty, zbysiu.

Nie interesują mnie twoje wypociny półgłówku.
Nie znasz mnie i niczego mnie nie wiesz gamoniu.

Data: 2010-02-12 13:49:40
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 22:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie interesuj mnie twoje wypociny p g wku.
> Nie znasz mnie i niczego mnie nie wiesz gamoniu.

Wiem, a za wiele.

Gdybyś wiedział, tobyś nie pisał bzdur. Ponadto, nie dałeś tu żadnych
powodów, aby choć trochę wziąć pod uwagę to co piszesz.
Wierność PiSowi utożsamiasz z inteligencją, a jest akurat na odwrót.

Data: 2010-02-12 23:20:24
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 22:49, zbig pisze:

Gdybyś wiedział, tobyś nie pisał bzdur. Ponadto, nie dałeś tu żadnych
powodów, aby choć trochę wziąć pod uwagę to co piszesz.
Wierność PiSowi utożsamiasz z inteligencją, a jest akurat na odwrót.

Pis mi ani zwisa, ani powiewa, ale gdyby twoja głupota umiała mówić to
by latała :]

Data: 2010-02-12 14:27:49
Autor: zbig
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 23:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Pis mi ani zwisa, ani powiewa, ale gdyby twoja głupota umiała mówić to
by latała :]

Boszszzz. Co za tuman! Nawet nie jesteś w stanie zacytować do rzeczy
fragmentu ze Szpitala na peryferiach.
Czy ktoś może wytłumaczyć jaki jest sens tego zdania "gdyby twoja
głupota umiała mówić to
by latała :]"?

Data: 2010-02-12 23:38:46
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 23:27, zbig pisze:
On 12 Lut, 23:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Niestety, to kawałek dla 'yntelygentów'

Data: 2010-02-12 23:50:57
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 23:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

'ynteligencję i elyty' wymyślił Lechu... Gdyby wówczas nie chorował to 'stokrotce' nie wysyłałby kwiatów z przeprosinami... :>
Po Akademii Pana Kleksa czujesz się 'ynteligentem'? ;-)

Data: 2010-02-13 00:00:03
Autor: u2
O matołectwie Hansa Klossa
W dniu 2010-02-12 23:50, Lorn pisze:

[...]

Pierdolisz, Porn vel Corn.

Data: 2010-02-13 00:17:43
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
u2 pisze:
[...]

Więdzę, że lubisz robić z siebie debila... :> Może Korn? :> Fajna kapela. :>

Data: 2010-02-14 01:35:33
Autor: awe
O matołectwie Hansa Klossa

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hl4luo$quc$3news.interia.pl...
u2 pisze:
[...]

-- -- --
a ty widze lorn ze kleisz sie jak to gowno
awe

Data: 2010-02-14 21:54:29
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
u2 pisze:
[...]

Korn to świetna kapela... :>

Data: 2010-02-15 05:26:52
Autor: awe
O matołectwie Hansa Klossa

u2 pisze:
[...]

mowia o tobie ze chodzisz po wsi i glupoty opowiadasz
awe

Data: 2010-02-20 02:30:15
Autor: Lorn
O matołectwie Hansa Klossa
u2 pisze:
[...]

Mylą mnie z tobą... :>

Data: 2010-02-13 09:25:46
Autor: cirrus
O matołectwie Hansa Klossa
On 12 Lut, 19:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-02-12 15:01, zbig pisze:
"Hans" jest dużo inteligentniejszy niż ty, zbysiu.
Nie interesują mnie twoje wypociny półgłówku.
Nie znasz mnie i niczego mnie nie wiesz gamoniu.
Wiem, aż za wiele.

Ale nie powiesz?

--
stevep

Data: 2010-02-13 09:25:17
Autor: cirrus
O matołectwie Hansa Klossa
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hl4920$hag$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zdecydowanie- jest inteligentny inaczej.

--
stevep

O matołectwie Hansa Klossa