O miejscu kobiety w "kulturze islamu"

Data: 2009-10-24 17:22:31
Autor: Grzegorz Z.
O miejscu kobiety w "kulturze islamu"
http://www.rp.pl/artykul/157641,382422.html

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-24 17:24:33
Autor:
O miejscu kobiety w "kulturze islamu"
On Sat, 24 Oct 2009 17:22:31 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://www.rp.pl/artykul/157641,382422.html

 grzesiuz, zamist pitolic na psp wez tylek i jedz do jakiegokolwiek
 kraju gdzie obowiazuje islam. glos tam swoje rewelacje i obnos sie ze
swoja krzywda. wrocisz,powiesz jak bylo. jezeli uda ci sie wrocic.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-10-24 17:27:39
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Pojadę, ale pod warunkiem że wyrzucisz to "®".

Data: 2009-10-24 18:10:34
Autor:
O miejscu kobiety w "kulturze islamu"
On Sat, 24 Oct 2009 17:27:39 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Dnia Sat, 24 Oct 2009 17:24:33 +0200, <he´sk> napisa?(a):

>  kraju gdzie obowiazuje islam. glos tam swoje rewelacje i obnos sie ze
> swoja krzywda. wrocisz,powiesz jak bylo. jezeli uda ci sie wrocic.

Pojad?, ale pod warunkiem ?e wyrzucisz to "®".

 mam  to od zawsze i nie mam zamiaru wyrzucac.
 co to za warunki? jedziesz czy nie bohaterze?

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

Data: 2009-10-24 19:40:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 24 Oct 2009 18:10:34 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

On Sat, 24 Oct 2009 17:27:39 +0200, "Grzegorz Z."

Dnia Sat, 24 Oct 2009 17:24:33 +0200, <heŽsk> napisa?(a):

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Do tych mogÄ™?

(...) Napijesz się z nami wódki? Wiem, że to nielegalne w tym kraju,
ale to sprawia, że czujesz, że żyjesz! Nie, nie bój się, nie zamkną
cię w więzieniu (śmiech). Zamknę knajpę od środka i nikt nas nie
ruszy. Co o nas myślicie w Europie? Myślicie, że jesteśmy
terrorystami? Jesteśmy normalnymi ludźmi jak Wy. Chcemy normalnie żyć,
uczyć się, pracować, bawić. Połowa ludzi w tym kraju ma gdzieś
religię. Wiem, że to zaskakujące, ale rozejrzyj się wkoło! Gdyby nie
rządowy przymus to niewiele byśmy się różnili od innych krajów w
Europie. Ahmedineżad? Ludzie go nie lubią. Jest głupi jak małpa i
doprowadził kraj do ruiny. Wiesz, w Iranie krąży bardzo popularna
plotka o nim. Głosi, że w czasach Islamskiej Rewolucji on osobiście
dokonał egzekucji jednego ze zwolenników byłego reżimu. Popytaj ludzi,
zobaczysz, że wiele osób o tym mówi. Śmierć Ameryce i Izraelowi?
Żartujesz sobie chyba? To rządowa propaganda. Normalni Irańczycy nie
mają nic do tych krajów! (...)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Tu-maz-moze-bezkarnie-zabic-zone,wid,11364894,wiadomosc.html

Data: 2009-10-24 19:00:29
Autor:
O miejscu kobiety w "kulturze islamu"
On Sat, 24 Oct 2009 18:34:32 +0200, "Roger Perejro"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

> grzesiuz, zamist pitolic na psp wez tylek i jedz do jakiegokolwiek
> kraju gdzie obowiazuje islam. glos tam swoje rewelacje i obnos sie ze
> swoja krzywda. wrocisz,powiesz jak bylo. jezeli uda ci sie wrocic.

Widzê, ¿e jak zwykle nie szczêdzisz rad, co nale¿y w danej sytuacji zrobic.

 to nie sa rady. to propozycje. grzesiuz chce walczyc  z niesprawiedliwoscia ? wiec niech ruszy tylek i walczy
 z calym arabskim swiatem. za to co tu grzesiuz glosi tam
 nie przezylby 15 minut.
W stosunku do mnie zreszt±, te¿."Poradnictwo" ciê zawodzi w przypadkach, gdy opisana jest sprawa zboczonego ksiêdza, lub innych wybryków sutannowych.

 od zboczkow sa sady. bicie przez was piany niczego nie zmienia.
 wiem, ze szukanie przez wasza pare ;o) hakow na sukienkowych
 jest sensem waszego zycia. mnie to po prostu smieszy. spalacie sie
 chlopaki i nic z waszej wojenki nie wychodzi. pitolicie na psp
 od lat i co? znajdziecie njakiegos jednego kleche na kilkanascie
 tysiecy co to potrzymal ministranta za siusiaka i robicie z tego
 el ninjo.ministran jak sie okazuje sam pokazywal klesze jakiego
 ma ptaka ale o tym to juz przemilczacie. ;o)

Wtedy twoja "rada"ogranicza siê do "no i co podnieci³e¶ siê", lub co¶ podobnego.

 a nie rajcuje to was ? ;o)))

Da³by¶ sobie spokój z wysy³aniem ludzi tam, gdzie opisywana przez nich sytuacja ma miejsce.

 latwo byc bohaterem zza mamusi spodnicy.
Id±c tym tokiem my¶lenia, nieby³oby mo¿na powiedziec siê na temat wydarzeñ,
które maj± miejsce gdzie¶ na ¶wiecie,

 alez wy sie wypowiadacie, sledzicie ktory klecha pusil pierda i jak
 to sie ma do ilosci kasy na tace. malo mnie obchodzi jakis klecha
 z dzungi ktory obciaga parasol calej wiosce. to jego i ich problem.

bo he®sk zaraz da swoj± "cenn±" radê.

 nie rade a propozycje. latwo byc byc bohaterem kryjac sie za ip.
 takis bohater ? napisz list do rydzyka, powiedz co o nim myslisz,
 podaj prawdziwy adres zwrotny. wtedy twoja walka z klechami bedzie
 miala sens. jak dotad potrafisz tylko pluc na ekran ogladajac w tv
 wypasione buzki purpuratow, prawda ? ;o)))

Krytykujesz Kaczyñskich (bardzo s³usznie zreszt±),

 nie Kaczynskich a to co robia i ni obu tylko Jaroslawa.

to dlaczego w my¶l swoich rad nie pojedziesz do nich i nie zrobisz z nimi porz±dku?

 nie zione do nich taka nienawiscia jak wy do kazdego sukienkowego.