O mobbingu z innej perspektywy

Data: 2017-07-13 09:05:23
Autor: Stokrotka
O mobbingu z innej perspektywy

Osobniki A i B prowadzą dz. gosp. i oboje są "zatrudnieni" w firmie C. A i B pracują/są podwykonawcami w C i mają takie same prawa i obowiązki jak pracownicy etatowi w C - różnica jest tylko w rozliczeniach (typowa tzw. umowa b2b).

Nie całkiem rozumiem. b2b rozumiałam jako big to big, czyli duży robi interesy z dużym.
U ciebie A i B to jak rozumiem jednoosobowe działalności gospodarcze?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-07-13 10:23:40
Autor: Ktos i jeszcze cos

[...]