O moherach

Data: 2013-12-19 19:47:35
Autor: boukun
O moherach
Córka była z koleżanką w MPiKu w Świdnicy i podsłyszały pewną rozmowę starszych pań...

Jedna pani mówi ściszonym głosem do drugiej, same świeckie kartki, czy nie ma świeckich kartek, a druga moherka drze się na całą japę, ja nie szukam świeckich kartek, ba ja nie wstydzę się swojej wiary. Ta pierwsza odpowiada jej szeptem, no ja też nie wstydzę się swojej wiary. Córka z koleżanką odeszły i zaczęły się lać ze śmiechu do rozpuku...

boukun

Data: 2013-12-19 20:04:58
Autor: u2
O moherach
W dniu 2013-12-19 19:47, boukun pisze:
Córka z koleżanką odeszły i zaczęły się lać ze śmiechu do rozpuku...

czyli zsikaly sie siksy ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-12-19 20:14:24
Autor: Stokrotka
O moherach

Sformułaowanie "świeckie kartki" kojaży mi się nie z moherami a ze świadkami jehowy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

O moherach