O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?

Data: 2011-01-18 00:20:17
Autor: Wojtas
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
http://englishrussia.com/index.php/2011/01/15/crazy-bike-trip-on-baikal/

Przyznam, że jazda na zwykłych oponach po czymś takim to zwykłe dziwactwo. Bo chyba skoro tam dojechali, to stać ich na wydatek 2x150 PLN na komplet porządnych opon z kolcami?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-01-18 06:52:28
Autor: piecia aka dracorp
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
A może skoro tak daleko dojechali to nie są potrzebne? Zwykły marketing?

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-01-18 09:36:49
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wojtas pisze:
[...]

Nie słyszeli o kolcach, nie słyszeli chyba o wypasionych ciuchach rowerowych, kaskach. Po prostu prawdziwi rowerzyści, nie to co my ;-)

Seco

Data: 2011-01-18 02:23:55
Autor: Michał Wolff
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
On 18 Sty, 09:36, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

Nie słyszeli o kolcach, nie słyszeli chyba o wypasionych ciuchach
rowerowych, kaskach. Po prostu prawdziwi rowerzyści, nie to co my ;-)

Tylko warto się przyjrzeć mapce owej "wyprawy". W sumie to przejechali
może z 50-70km, z czego kawałek po lodzie omijali vanem (jak
zrozumiałem z opisu). Więc po samym lodzie to się wiele nie
najeździli, raczej tylko na użytek sesji foto.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-18 11:49:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
Michał Wolff, Tue, 18 Jan 2011 02:23:55 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
wrote:

[...]

No tak, skoro nie nawalili siedmiu tysięcy w ciągu miesiąca to się nie
liczy fakt, że się dobrze bawili.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-18 03:08:18
Autor: Michał Wolff
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
On 18 Sty, 11:49, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

No tak, skoro nie nawalili siedmiu tysięcy w ciągu miesiąca to się nie
liczy fakt, że się dobrze bawili.

Masz cokolwiek do napisania na temat moje dziecko? Bo przestają mnie
bawić Twoje chamskie zaczepki, nie zauważasz że zachowujesz się jak
gówniarz w przedszkolu?

Wątek dotyczył jazdy na lodzie, z samych zdjęć mogło się wydawać że
była to dłuższa wyprawa po Bajkale, więc byłoby rzeczywiście dziwne
gdyby nie mieli opon z kolcami. Ale ja przejrzałem mapkę, porównałem z
Google Maps ze skalą kilometrową i wyjaśniłem że po lodzie przejechali
jedynie bardzo krótki kawałek, w ogóle cały ten wyjazd był najpewniej
jednodniowy - jednym słowem wypowiedziałem się w temacie wątku, Ty
kolejny raz zachowujesz się jak szczeniak wstawiając atak na mnie nie
mający NIC wspólnego z tematem wątku.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-18 12:16:13
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

A może tak ignorować te zaczepki? W końcu mu się znudzi.

Seco

Data: 2011-01-18 13:07:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
Bartosz 'Seco' Suchecki, Tue, 18 Jan 2011 12:16:13 +0100, pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Robienie głupka z Michała? Nie, raczej mi się nie znudzi :-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-18 04:47:56
Autor: Michał Wolff
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
On 18 Sty, 13:07, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Robienie głupka z Michała? Nie, raczej mi się nie znudzi :-)

Mam dla Ciebie coś co Ci powinno pomóc:
http://cw-p.pl/smoczek-uspokajajacy-okragly-06m-nuby-p-487.html?osCsid=2e614d56f4ea84b0f90b74d0b6ea39ea
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-01-18 12:19:19
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
wrote:

[...]

Osobista wycieczka do Michała powinna chyba pójść na priva...

Seco

Data: 2011-01-18 12:25:51
Autor: mocniak
W dniu 2011-01-18 12:19, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
No tak, skoro nie nawalili siedmiu tysięcy w ciągu miesiąca to się nie
liczy fakt, że się dobrze bawili.

Osobista wycieczka do Michała powinna chyba pójść na priva...

Osobista wycieczka do marcusa powinna chyba pójść na priva...

--
Mocniak

Data: 2011-01-18 12:50:49
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
mocniak pisze:
[...]

Osobista wycieczka do Seco powinna chyba pójść na priva :->

Tyle że ja się do Marcusa nie przy... tylko grzecznie prosiłem, a to nie wyczerpuje znamion osobistej wycieczki :-)

Seco

Data: 2011-01-18 13:06:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?
Bartosz 'Seco' Suchecki, Tue, 18 Jan 2011 12:19:19 +0100, pl.rec.rowery:
wrote:

[...]

To nie jest osobista wycieczka do Michała, to jest zakamuflowane pytanie do
Wielkiego Mistrza Michała Z Wolffów: od ilu kilometrów dziennie zaczyna się
wyprawa rowerowa.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-01-18 12:35:50
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń

wrote:

[...]

swoja droga ciekawe to, byc nad bajkalem i przejechac tylko jakas ciesnine.
chyba ze mieli cos do zalatwienia a "relacja" powstala przy okazji. bo  biorac pod uwage malo profesjonalne przygotowanie to moglo tak byc.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-01-18 09:55:51
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Dnia 18-01-2011 o 09:36:49 Bartosz 'Seco' Suchecki  <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):

Wojtas pisze:
[...]

o sakwach tez nie slyszeli.
coprawda jadac na wprost i nie muszac ;) hamowac po lodzie da sie jechac  bez kolcow, o ile tenze jest gladziutki.

Data: 2011-01-18 10:04:11
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki

Wojtas pisze:
[...]

Właśnie zapomniałem o sakwach!

coprawda jadac na wprost i nie muszac ;) hamowac po lodzie da sie jechac bez kolcow, o ile tenze jest gladziutki.

Da się :-) Ale trudno nagle zmienić kierunek jazdy ;-)

Seco

Data: 2011-01-18 11:38:26
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Dnia 18-01-2011 o 10:04:11 Bartosz 'Seco' Suchecki  <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):

coprawda jadac na wprost i nie muszac ;) hamowac po lodzie da sie  jechac bez kolcow, o ile tenze jest gladziutki.

Da się :-) Ale trudno nagle zmienić kierunek jazdy ;-)

na szczescie jezioro jest spore, to mozna manewrowac jak bombowcem,  promien zawracania 20km ;]

Data: 2011-01-19 01:06:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

O przepraszam bardzo!
Ja kolorowych rowerowych fatałaszków nie używam, bo uważam to za lans.
:-P

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-19 11:09:37
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 19 Jan 2011 01:06:45 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

[...]

tym bardziej iż te stonowane sa zazwyczaj droższe :D

Data: 2011-01-19 12:40:07
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Też staram się używać możliwie stonowanych. A zalety zimowych windstopperów i letnich coolmaxów w porównaniu z kurtałami zwykłymi i np. bawełną są nie do przecenienia. Dlatego korzystam z rowerowych ciuchów i to wcale nie dla lansu :-)

Seco

Data: 2011-01-19 13:48:22
Autor: Tomek Banach
W dniu 2011-01-19 01:06, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

O przepraszam bardzo!
Ja kolorowych rowerowych fatałaszków nie używam, bo uważam to za lans.
:-P

lans na antylans

--
Tomek

Data: 2011-01-19 23:40:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

:)))

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

O oponach z kolcami słyszeli ci panowie?