O paleniu gałęzi

Data: 2013-07-30 13:38:12
Autor: Jarek Pudelko
O paleniu gałęzi
Troche nie na temat ale tak czytam ten watek i przypomina mi sie historia kolegi, ktory zapytal kiedys wlasciciela terenu, ktory dzierzawil czy moze sobie tam utwardzic droge GRUZEM.
Gruz byl czysty - ot troche polamanych cegiel/pustakow.
Niestety okazalo sie, ze gruz to smieci - natomiast jesli ten gruz (smieci) odda sie/odsprzeda firmie, ktora handluje kruszywem i nastepnie ta firma sprzed to jako kruszywo to mozna wysypac na droge bo smieciami juz nie jest...

--
Jarek

Data: 2013-07-30 15:11:22
Autor: hiki o!
O paleniu gałęzi
On 30.07.2013 13:38, Jarek Pudelko wrote:
[...]

zapamietać:

"czy moge utwardzić drogę kruszywem?" ;)

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

O paleniu gałęzi