O pewnym zdjęciu ze Smoleńska

Data: 2013-10-29 00:11:33
Autor: Mark Woydak
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska

Prosta prawda jest brutalna, czyli o pewnym zdjćciu ze Smoleńska, które
zabolaůo Grasia, Sikorskiego i Wielowieyskŕ. Kogo jeszcze?

Straszŕ, krzyczŕ, przeklinajŕ. Wyzywajŕ Karnowskich od najgorszych.
Zarzucajŕ podůoúă (minister Graú) i prowokowanie do przemocy (red.
Wielowieyska). Ba, zarzucajŕ nam nawet prowokowanie wojny z Rosjŕ (to
wymysů ministra Sikorskiego). Ale nikt powaýny i bezpoúrednio
zainteresowany sprawŕ nie mówi, ýe zdjćcie ujawnione na okůadce ĽwSieciĄ
jest nieprawdziwe. Dlaczego? Bo jest prawdziwe.

Skŕd zatem to ujadanie? Bo zabolaůo? Pewnie tak. Piszć to bez satysfakcji,
bo zabolaůo takýe mnie. Przypomniaůo mi coú, o czym w ferworze
posmoleńskiego sporu niewielu juý pamićta, a co byůo wůaúciwie praprzyczynŕ
tragedii. Wystarczy popatrzeă i od razu przypomina sić, w jakiej atmosferze
przyszůo Ľwspóůpracowa㥠prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu z premierem
Donaldem Tuskiem. Myúlć, ýe przypomniaů sobie to teý i Donald Tusk, i
ministrowie Graú i Sikorski, i redaktor Wielowiejska musi to pamićtaă. Ýe
Donald Tusk Lecha Kaczyńskiego nie cierpiaů, temu chyba nie zaprzeczy?
Úmiaů sić z niego na Westerplatte w towarzystwie Putina, prawiů mu
zůoúliwoúci oúmielajŕc mainstreamowe media do rozkrćcania przemysůu pogardy
wobec prezydenta. No i wreszcie ustaliů z Putinem rozdzielenie wizyt w
Katyniu w kwietniu 2010 roku.

To zdjćcie jest jak otrzeęwiajŕcy policzek. Przypomina, ýe przy pomocy
Millera i Laska udaůo sić sprowadziă dyskusjć o tragedii smoleńskiej do
punktu absolutnego zapćtlenia. Ýe jesteúmy na poziomie rozmawiania o tym,
dlaczego nie moýemy o tej sprawie rozmawiaă. A sedno sprawy juý dawno
zagrzebane jest w jakichú maůo istotnych szczegóůach. Zostaůo ubabrane w
emocjach, które czćsto kaýŕ odwracaă gůowć na samo hasůo ĽSmoleńskĄ. To sić
salonowi prawie udaůo. Prawie.

Prawda tego zdjćcia nie ulega niuansom, w jakie moýna wmanewrowaă ustalenia
najwybitniejszych nawet naukowców. Bo ze skomplikowanymi wykresami i
teoriami moýna dyskutowaă i w oczach laików nawet ůatwo jest je oúmieszyă i
zdyskredytowaă. A tu widaă to, co widaă. Prosta sprawa. Wůaúnie dlatego to
zdjćcie tak wkurza i Sikorskiego i Grasia i Wielowieyskŕ i caůy salon.

Trzy i póů roku cićýkiej dezinformacyjnej roboty poszůo w cholerć...

Data: 2013-10-29 05:39:04
Autor: Prinzlaff Herrlich
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska
Dnia Tue, 29 Oct 2013 00:11:33 -0500, Mark Woydak napisaů(a):

[...]

"Pamićtam tamte emocje, przeraýenie, smutek i ýal, ale nie przypominam
sobie ani takiego wyrazu twarzy premiera Tuska i premiera Putina, ani
takich gestów. Oczekujć, ýe poznamy autora tego zdjćcia oraz oryginaů, ýeby
móc stwierdziă czy jest prawdziwe - powiedziaů Graú w programie "Polityka
przy kawie" w TVP1."

"Podobno Paweů Graú chciaůby poznaă autora zdjćcia Tuska z Putinem z
10.04.2010 r., które zamieúciů tygodnik "WSieci". Samuel Pereira na
Twitterze zestawiů  dwa, prawdopodobnie duýo wyjaúniajŕce zdjćcia:

https://twitter.com/Samueljrp/status/394863516336676864/photo/1

Data: 2013-10-29 08:30:24
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 29 października 2013 11:39:04 UTC+1 użytkownik Prinzlaff Herrlich napisał:
Dnia Tue, 29 Oct 2013 00:11:33 -0500, Mark Woydak napisał(a):

> Prosta prawda jest brutalna, czyli o pewnym zdjęciu ze Smoleńska, które

> zabolało Grasia, Sikorskiego i Wielowieyską. Kogo jeszcze?

> Zarzucają podłość (minister Graś) i prowokowanie do przemocy (red.

> Wielowieyska). Ba, zarzucają nam nawet prowokowanie wojny z Rosją (to

> wymysł ministra Sikorskiego). Ale nikt poważny i bezpośrednio

> zainteresowany sprawą nie mówi, że zdjęcie ujawnione na okładce "wSieci"

> jest nieprawdziwe. Dlaczego? Bo jest prawdziwe.

"Pamiętam tamte emocje, przerażenie, smutek i żal, ale nie przypominam

sobie ani takiego wyrazu twarzy premiera Tuska i premiera Putina, ani

takich gestów. Oczekuję, że poznamy autora tego zdjęcia oraz oryginał, żeby

móc stwierdzić czy jest prawdziwe - powiedział Graś w programie "Polityka

przy kawie" w TVP1."

"Podobno Paweł Graś chciałby poznać autora zdjęcia Tuska z Putinem z

10.04.2010 r., które zamieścił tygodnik "WSieci". Samuel Pereira na

Twitterze zestawił  dwa, prawdopodobnie dużo wyjaśniające zdjęcia:

https://twitter.com/Samueljrp/status/394863516336676864/photo/1

http://wyborcza.pl/1,75248,14859908,Rzecznik_rzadu_do_redakcji__wSieci___pokazcie_zdjecie.html

Rzecznik rządu do redakcji "wSieci": pokażcie zdjęcie z ostatniej okładki. Karnowski: nie, to niebezpieczne  gaw

29.10.2013 , aktualizacja: 29.10.2013 13:35  Na okładce nowego numeru tygodnika Na okładce nowego numeru tygodnika "wSieci" zdjęcie Donalda Tuska i Władimira Putina tuż po smoleńskiej katastrofie (Fot. facebook.com/gazetawsieci)
..  - Nie wiem, czy to zdjęcie jest prawdziwe, czy to fotomontaż. Powinniśmy poznać autorów fotografii, a oryginał przekazać ekspertom do zbadania. Ja tam byłem i wiem, jakie uczucia nam towarzyszyły. Przerażenie, smutek, a nie radość - mówi rzecznik rządu Paweł Graś, komentując okładkę ostatniego wydania tygodnika "wSieci". - Nie ujawnimy autora ani teraz, ani w przyszłości. Ujawnianie tajemnic Smoleńska jest niebezpieczne - odpowiada Jacek Karnowski.
  Na okładce widać Donalda Tuska z zaciśniętymi pięściami i stojącego obok premiera Rosji Władimira Putina. Na twarzach obu można zobaczyć uśmiech. Zdjęcie na okładce podpisano: "Premier Donald Tusk. tuż po tragicznej śmierci prezydenta Lecha Kaczyńskiego i polskiej elity. Kiedy poznamy prawdę?".

- Ja takiej sytuacji nie pamiętam. Nie przypominam sobie ani takiego wyrazu twarzy premiera Tuska i Putina, ani takich gestów. Pamiętam przerażenie, smutek, żal. Na pewno nie było tam miejsca na radość i inne tego typu gesty - mówił we wtorek w TVP. rzecznik rządu Paweł Graś.

Zaapelował do redaktora naczelnego tygodnika, aby ujawnił, kto jest autorem zdjęcia i pokazał oryginał, aby eksperci mogli, zbadać, czy jest prawdziwy. - Dotarłem do zdjęcia fotografa PAP wykonanego w tym samym momencie. Widać na nim zupełnie inne emocje i wyraz. Eksperci powinni sprawdzić, czy zdjęcie "wSieci" jest prawdziwe - mówił rzecznik rządu.

-"wSieci" we wstępniaku pyta, jak to możliwe, że kilka godzin po katastrofie smoleńskiej na twarzy premiera widać oznakę triumfu i zadowolenia - zaznaczała dziennikarka TVP.

- To zdjęcie czy też fotomontaż ma sugerować, że premier polskiego rządu w obecności Władimira Putina cieszył się, że zginęło 96 Polaków, w tym jego przyjaciele. Ta insynuacja jest podła, obrzydliwa, niedopuszczalna - komentował Graś.

Karnowski: Ludzie boją się 'seryjnego samobójcy"

 "wSieci" nie zamierza spełnić prośby rzecznika rządu. Wyraźnie powiedział to podczas poniedziałkowego czatu na Facebooku redaktor naczelny tygodnika Jacek Kranowski. "Proszę nie oczekiwać, że kiedykolwiek ujawnimy takie szczegóły. Proszę pamiętać, że ujawnianie tajemnic Smoleńska to nie jest bezpieczne zajęcie. Nie udzielimy odpowiedzi na to pytanie. Ani teraz, ani w przyszłości" - pisał.

Karnowski "zapewniał, że zdjęcie nie wypłynęło ani z ośrodków rosyjskich, ani rządowych w Warszawie". "Gdybyśmy mieli jakiekolwiek wątpliwości, nie zdecydowalibyśmy się na publikacje. A dlaczego teraz? Bo teraz udało nam się do niego dotrzeć" - dodawał.

Brat redaktora naczelnego publicysta Michał Karnowski także tłumaczy decyzję strachem. - Z procesu pracy. nad tym tematem bardzo mocno doświadczyłem wielkiego strachu ludzi, którzy mają jakąś wiedzę czy materiały, takiego strachu przed wizytą samobójcy seryjnego. To pokazuje, że ta determinacja jest konieczna, że chcą nam powiedzieć - skończcie temat i nie grzebcie, bo wiedzą, że nawet w archiwach rządowych jest tyle, że sporo się dowiemy, że sama zmiana władzy da nam ogromny zasób wiedzy - mówił podczas spotkania w Klubie Ronina.

- Tam był Graś, tam był Arabski i oni dbali, żeby ten wizerunek, te "pikczery", ten obraz był taki, a nie inny, na tym się skupili. Dlatego Jarosław Kaczyński i bliscy ofiar dojechali później, byli spowalniani. Widzieliśmy nagranie wideo. z lotniska, to nie jest wyjęty jeden element - dodawał.

Drastyczne naruszenie przykazania: nie będziesz dawał fałszywego świadectwa

- Chciałbym usłyszeć od braci Karnowskich, że oni naprawdę uważają, że oto dwóch morderców cieszy się z wykonanego zadania. Bo zdaje się, że mają to na myśli - komentował w poniedziałek Radosław Sikorski w "Kropce nad i".

 Sikorski zaznaczył, że to on przekazał premierowi informację o katastrofie w Smoleńsku i odczytywał mu listę pasażerów. - Ja byłem tym, który usłyszał, jak premier się rozkleił, gdy usłyszał bodajże nazwisko posła [Sebastiana] Karpiniuka. Wiem, jak go to uderzyło, jakim to było ciosem dla wszystkich z nas - mówił.

Szef MSZ zaapelował do polskich duchownych o zabranie głosu w tej sprawie. - Uważam, że tu powinien wypowiedzieć się Kościół. Bo [bracia Karnowscy] to są ludzie, którzy epatują swoim katolicyzmem i przywiązaniem do tradycji chrześcijańskiej. Ja nie potrafię sobie wyobrazić bardziej drastycznego naruszenia ósmego przykazania: nie będziesz dawał fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. Sugerowanie, że premier wykonał zamach i się z tego cieszy z przywódcą obcego państwa jest czymś tak obleśnym, że ja nie znajduję słów - komentował. - Spodziewałbym się głosu wezwania do opamiętania tych, którzy chcą niszczyć instytucję państwa polskiego i zaufanie obywateli do rządu, do państwa polskiego - dodał.

 "Czy boi się Pan Boga, panie Karnowski?" - pytali redaktora naczelnej internauci na Facebooku.

 "Oczywiście! Człowiek bez bojaźni bożej zawsze schodzi na złą drogę" - odpowiedział Karnowski. Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75248,14859908,Rzecznik_rzadu_do_redakcji__wSieci___pokazcie_zdjecie.html#ixzz2j7pWYWe8

Data: 2013-10-29 11:12:05
Autor: leming.show
użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

Karnowski: Ludzie boją się 'seryjnego samobójcy"

 "wSieci" nie zamierza spełnić prośby rzecznika rządu.

I slusznie, i slusznie, bo: http://demotywatory.pl/3955641

Smolensk to goracy kartofel, jeszcze goracy. Sie pozniej dziwia ze specjalisci sie bojOM.

Data: 2013-10-29 11:30:24
Autor: Budzik
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska
Osobnik posiadający mail @aoio.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"Pamićtam

kodowanie!

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2013-10-29 12:40:10
Autor: Klin
W dniu 2013-10-29 12:30, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail @aoio.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"Pamićtam

kodowanie!

   Sam sobie ustaw kodowanie to ty masz problem!

Data: 2013-10-29 13:04:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526f9e9b$0$2185$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Budzik ma rację. Ty masz ustawione złe kodowanie.
ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-29 13:48:02
Autor: Klin
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska

kodowanie!

  Sam sobie ustaw kodowanie to ty masz problem!

Budzik ma rację. Ty masz ustawione złe kodowanie.
ubawiony

   Niestety u mnie wszystko w porządku, gdyby coś było
   nie tak to Twoje posty wyświetlały by się z krzakami
   jak i tych co do ktĂłrych Budzik ma obiekcje
   a u mnie wszystko w najlepszym porządku - korzysta
   z jakiegoś nietypowego czytnika grup dlatego ma
   problem.

Data: 2013-10-29 15:30:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526fae84$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo ja jestem fachowcem i potrafię tak skonfigurować program, że wszystko się doskonale wyświetla. Problem w tym, że ty masz UTF-8, a on iso-8859-2. Ale ty masz błędy inne. Uczył cię nie będę, bo niedouków uczyć nie chcę.

ubawiony ekspert (nie Macierewicza)

Data: 2013-10-29 16:25:40
Autor: dante
Dnia Tue, 29 Oct 2013 15:30:09 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

"On" ma iso-8859-13, koziołku.

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие

Data: 2013-10-29 16:37:40
Autor: A. Filip
ISO-8859-13 na grupach pl.* a "ekspert" Idzikowski.
dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

 Bo ja jestem fachowcem i potrafię tak skonfigurować program, Ĺźe wszystko się  doskonale wyświetla. Problem w tym, Ĺźe ty masz UTF-8, a on iso-8859-2. Ale  ty masz błędy inne. Uczył cię nie będę, bo niedoukĂłw uczyć nie chcę.   ubawiony ekspert (nie Macierewicza)

"On" ma iso-8859-13, koziołku.

No "on" poszerza zalecenia bo AFAIR obecnie na grupach pl.* powinien być stosowany ISO-8859-2 a dopuszczalny jest też UTF-8. [Ja obstawiam że kiedyś będzie na odwrót.]

Niby porządny czytnik i z ISO-8859-13 sobie poradzić powinien, ale pamiętam swoje boje gdy byłem opierdalany za UTF-8 :-)

--
A. Filip
Trzech rzeczy nie nasycisz trzema innymi: ognia – drzewem, ziemi – wodą,

Data: 2013-10-29 16:50:00
Autor: dante
Dnia Tue, 29 Oct 2013 16:37:40 +0100, A. Filip napisał(a):

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

No... i widzisz, Tańczący z Konopiami, za chwilę pojawi się Babcia Tina i...
cię zjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-10-29 17:14:18
Autor: Prinzlaff Herrlich

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

  Niestety u mnie wszystko w porządku, gdyby coś było nie tak   to Twoje posty wyświetlały by się z krzakami jak i tych co   do których Budzik ma obiekcje a u mnie wszystko w najlepszym   porządku - korzysta z jakiegoś nietypowego czytnika grup   dlatego ma problem.
[...]

Nic nie poszerzam, cały czas mam wybrane iso-8859-2. No ale głąby jak
Idzikowski, Budzik, Azor/dante mogą nie wiedzieć o tym, że czytniki takie
jak 40tude automatycznie dostosowują zestaw znaków do cytowanego tekstu i
nie ma to nic wspólnego z własnym ustawieniem.

Data: 2013-10-29 23:38:06
Autor: A. Filip
UĹźytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526fae84$0$2183$65785112news.neostrada.pl...
[...]
 No "on" poszerza zalecenia bo AFAIR obecnie na grupach pl.* powinien być stosowany ISO-8859-2 a dopuszczalny jest teĹź UTF-8. [Ja obstawiam Ĺźe kiedyś będzie na odwrĂłt.]   Niby porządny czytnik i z ISO-8859-13 sobie poradzić powinien, ale pamiętam swoje boje gdy byłem opierdalany za UTF-8 :-)

Nic nie poszerzam, cały czas mam wybrane iso-8859-2. No ale głąby jak Idzikowski, Budzik, Azor/dante mogą nie wiedzieć o tym, Ĺźe czytniki takie jak 40tude automatycznie dostosowują zestaw znakĂłw do cytowanego tekstu i nie ma to nic wspĂłlnego z własnym ustawieniem.

To ktoś się podszył? [część nagłówków wyciąłem]
W nagłówku Content-Type: stoi jak byk iso-8859-13.

From: Prinzlaff Herrlich <"schei�haus\""@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: O pewnym =?iso-8859-2?Q?zdj=EAciu_ze_Smole=F1ska?=
Date: Tue, 29 Oct 2013 05:39:04 -0500

--
A. Filip
Dzisiaj wino - jutro praca.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2013-10-29 17:43:34
Autor: Prinzlaff Herrlich

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

Nikt sie nie podszył, wystarczy że do tej odpowiedzi dodam kilka chińskich
trzcionek tak jak te: 汉语/漢語  i czytnik natychmiast zmienia zestaw znakĂłw na
utf-8

Data: 2013-10-29 17:48:25
Autor: Prinzlaff Herrlich

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

To samo ale bez chinskich liter jest automatycznie w wysylane w iso-8859-2:

Nikt sie nie podszył, wystarczy że do tej odpowiedzi dodam kilka chińskich
trzcionek tak jak te:  i czytnik natychmiast zmienia zestaw znaków na
utf-8

Data: 2013-10-29 18:12:20
Autor: Prinzlaff Herrlich

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

p.s. powinno być czcionka nie trzcionka

Data: 2013-10-30 00:28:30
Autor: A. Filip
dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]
 To ktoś się podszył? [część nagłówkĂłw wyciąłem] W nagłówku Content-Type: stoi jak byk iso-8859-13.

Nikt sie nie podszył, wystarczy Ĺźe do tej odpowiedzi dodam kilka chińskich trzcionek tak jak te: 汉语/漢語  i czytnik natychmiast zmienia zestaw znakĂłw na utf-8

No to sobie skonfiguruj żeby mieć "eskalacje" po linii:
ASCII -> ISO-8859-2 -> UTF-8 [Ja mam ASCII -> UTF-8 i inny czytnik]

--
A. Filip
Do płaczu teĹź potrzebne jest serce.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2013-10-29 18:35:41
Autor: Prinzlaff Herrlich

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

Nikt sie nie podszył, wystarczy że do tej odpowiedzi dodam kilka chińskich trzcionek tak jak te:  i czytnik natychmiast zmienia zestaw znaków na utf-8

No to sobie skonfiguruj żeby mieć "eskalacje" po linii:
ASCII -> ISO-8859-2 -> UTF-8 [Ja mam ASCII -> UTF-8 i inny czytnik]

Po co miałbym to robić, skoro czytnik doskonale dopasowuje zestaw znaków
do każdego rodzaju tekstu z którego w danej chwili korzystam i zupełnie nie
intereuje mnie co o tym sądzi jakiś azor czy budzik.

Data: 2013-10-30 08:53:21
Autor: Budzik
ISO-8859-13 na grupach pl.* a "ekspert" Idzikowski.
Użytkownik Prinzlaff Herrlich "scheißhaus\""@aoio.org ...

Po co miałbym to robić, skoro czytnik doskonale dopasowuje zestaw
znaków do każdego rodzaju tekstu z którego w danej chwili korzystam i
zupełnie nie intereuje mnie co o tym sądzi jakiś azor czy budzik.

I moze na tym skonczmy temat.
Juz po pisaniu nicku z małej litery mozna wywnioskować wiele...
wiec jeszcze tłumaczenie, aby pisac czytelnie dla innych wydaje sie nadmiarem oczekiwań...

Data: 2013-10-30 04:06:12
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Wed, 30 Oct 2013 08:53:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Doskonały pomysł. Dalsze uwagi na ten temat kieruj na adres szczyla
dante/Azor/Maurycy Poszepszyński/...itd.

Data: 2013-10-30 09:38:17
Autor: Budzik
ISO-8859-13 na grupach pl.* a "ekspert" Idzikowski.
Osobnik posiadający mail @aoio.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

adres szczyla

zenujące...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2013-10-30 10:18:03
Autor: dante
Dnia Wed, 30 Oct 2013 04:06:12 -0500, Prinzlaff Herrlich napisał(a):

Dnia Wed, 30 Oct 2013 08:53:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Użytkownik Prinzlaff Herrlich "scheißhaus\""@aoio.org ...

Po co miałbym to robić, skoro czytnik doskonale dopasowuje zestaw
znakĂłw do kaĹźdego rodzaju tekstu z ktĂłrego w danej chwili korzystam i
zupełnie nie intereuje mnie co o tym sądzi jakiś azor czy budzik.

I moze na tym skonczmy temat.

Doskonały pomysł. Dalsze uwagi na ten temat kieruj na adres szczyla
dante/Azor/Maurycy Poszepszyński/...itd.

Nie dość, że masz koziołku, jakieś urojenia
to na dodatek zaciąłeś się przy goleniu.

Data: 2013-10-30 08:53:21
Autor: Budzik
[...]

Po pierwsze, kolego, "gląb" to prosiłbym abys jednak zaniechał takiej niekulturalnej dyskusji.
Jak bardzo potrzebjesz jednak zwyzywac to moze do zony przy obiedzie raz czy drugi z głaba wystrzel zeby obnizyc poziom emocji :)

A po drugie problem stary jak swiat.
Kiedys robiło to nagminnie OE i co piątego uzytkownika uczyło sie, ze nalezy zaznaczyc opcje: odpowiadaj zawsze uzywając 8859-2

Pytanie, czy to ze twój czytnik smieci zamiast przekodować to jest jakies usprawiedliwienie? nie masz możliwości ustawienia aby kodowanie było zawsze ustawione tak jak ty chcesz a nie tak jak czytnik chce?

Data: 2013-10-30 08:59:43
Autor: dante

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

O 40tude Dialog, to musisz się, koziołku, jeszcze dużo nauczyć.

Data: 2013-10-30 03:45:33
Autor: Prinzlaff Herrlich

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

Spadaj durny szczylu.

Data: 2013-10-30 09:53:22
Autor: dante

dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

Ogól sobie worek i... do przedszkola, koziołku.

Data: 2013-10-30 09:01:47
Autor: Bogdan Idzikowski

napisał(a):

[...]

No to głąbie, dla twojej wiadomości: posługuję się od czasu możliwości korzystania z internetu (w Polsce od udostępnienia numeru przez TPSA 0202122) Outlock Ekspresem. Bardzo wiekowy program. I jakimś cudem bez problemów odczytuję wszystkie wasze teksty i nie widzę żadnych krzaczków.
To jest głąbie, kwestia znajomości programu.
Przy OE jest tylko jedna niedogodność: przy cytowaniu tekstów wysyłanych przez niektóre programy pocztowe brakuje znaczka > na początku wersa.

ubawiony ekspert (nie Macierewiczowski)

Data: 2013-10-29 22:49:56
Autor: Budzik
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska
Użytkownik dante dante@gmail.com ...

"On" ma iso-8859-13

Widocznie mproxy sobie z tym nie poradziło.
Tak czy siak - standardy kodowania sa jasno okreslone...

Data: 2013-10-30 00:30:41
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹźytkownik dante dante@gmail.com ...
"On" ma iso-8859-13

Widocznie mproxy sobie z tym nie poradziło.  Tak czy siak - standardy kodowania sa jasno okreslone...

Jasno? Czyli przez kogo, gdzie i na jakiej podstawie?
Kiedyś wszyscy jasno wiedzieli że Ziemia jest plaska ;-)

--
A. Filip
Wół jest powolny ale ziemia cierpliwa.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2013-10-30 08:53:22
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail anfi@xl.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

O kurcze, za stary chyba jestem, zeby wracac do dyskusji sprzed nastu lat, gdzie sie ludzi OE uczyło ustawiać.
Jeżeli nie ma standardów to spoko, przepraszam za zwrócenie uwagi.

Usenet umiera i niech kazdy pisze jak umie - napisałem ze kodowanie jest złe bo sie u mnie pojawiły krzaczki i tyle. :)

EOD.

Data: 2013-10-30 10:56:33
Autor: A. Filip
charset wars (iso-8859-13) [Was: O pewnym zdjęciu ze Smoleńska]
[...]
 Jasno? Czyli przez kogo, gdzie i na jakiej podstawie?  Kiedyś wszyscy jasno wiedzieli Ĺźe Ziemia jest plaska ;-)
O kurcze, za stary chyba jestem, zeby wracac do dyskusji sprzed nastu lat,  gdzie sie ludzi OE uczyło ustawiać.  JeĹźeli nie ma standardĂłw to spoko, przepraszam za zwrĂłcenie uwagi. Usenet umiera i niech kazdy pisze jak umie - napisałem ze kodowanie jest  złe bo sie u mnie pojawiły krzaczki i tyle. :)

Standardy są ale jak chce się naprawdę ostro opieprzać za ich nieprzestrzeganie to warto wskazać co się uznaje za definiujące standardy na grupach pl.*. Bo potem wyskakują ludzie z twierdzeniem że zmiana tematu w odpowiedzi to jedna z ciężkich zbrodni przeciw usenetowi (bo niektóre bramki WWW sobie z tym "słabo" radzą?).

Bałtyckie ISO (ISO-8859-13) o dziwo pokrywa pliterki (tak mi wyszło z
pobieżnego sprawdzenia) i porządne czytniki sobie z nim też poradzą.
Jak dla mnie jest zbędnym udziwnieniem na grupach pl.*.

--
A. Filip
Na Nowy Rok przybywa dnia na barani skok.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-10-30 10:11:23
Autor: Budzik
[...]

Zadnego ostrego opieprzania nie było.

A standardy - hmm, pisze tu od tylu lat, ze dzis zastanawianie sie nad standardami jest lekko dziwne.

A wątkuje to sie po refferences...
A zmieia sie temat, jak rzeczywiscie zmienił sie temat dyskusji i odnoga staje sie samodzielnym tematem... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2013-10-30 11:12:36
Autor: dante
Dnia Wed, 30 Oct 2013 10:56:33 +0100, A. Filip napisał(a):

[...]

Istnieje jeszcze takie "cóś" jak netykieta usenetu,
ale Prince Hajnriś jak to Prince... .

Używa [Ctrl+C] i [Ctrl+V] na polskim tekście (bez linka)
a potem się tłumaczy, że "tam były jakieś chińskie znaczki".

Koziołek i tyle.

Data: 2013-10-30 09:06:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:um51fchitfdat2.huge.strangled.net...
[...]

Bo jest płaska. Spójrz na swoje podeszwy. Gdyby ziemia była okrągła, to podeszwy wycierałyby się w środku, a nie na całej powierzchni.

ubawiony

Data: 2013-10-29 16:38:27
Autor: dante
Dnia Tue, 29 Oct 2013 05:39:04 -0500, Prinzlaff Herrlich napisał(a):

[...]

Twitterze zestawił  dwa, prawdopodobnie duĹźo wyjaśniające zdjęcia:

https://twitter.com/Samueljrp/status/394863516336676864/photo/1

Zestawić zestawił ale nie w odpowiedniej kolejności:
http://tinyurl.com/oykr8h3

Data: 2013-10-29 16:46:25
Autor: Mark Woydak
O pewnym zdjćciu ze Smoleńska
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjŕcy sić "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŮOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko
posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! Albo zamknŕă go do psychiatryka albo utylizacja!>

MW

--

Uýytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisaů w wiadomoúci news:1t1op9nvt3msy$.1gbsfauk8a2ga.dlg40tude.net...

Data: 2013-10-29 16:47:23
Autor: Mark Woydak
O pewnym zdjćciu ze Smoleńska
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjŕcy sić "Mark Woydak" lub  Prinzlaff Herrlich" piszacy z

Data: 2013-10-29 16:54:23
Autor: dante
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska
Dnia Tue, 29 Oct 2013 16:47:23 +0100, Mark Woydak napisał(a):

PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" lub  Prinzlaff Herrlich" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko
posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mĂłzgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! Albo zamknąć go do psychiatryka albo utylizacja!>

MW

A dlaczego z żalami podpinasz się pod "Princa Hajnrisia" ?

Data: 2013-10-29 17:00:26
Autor: dante
Dnia Tue, 29 Oct 2013 16:54:23 +0100, dante napisał(a):

[...]

A juĹź wiem.
Bo oboje są tak tępi, że używają: iso-8859-13, oraz nie potrafią wyciąć sygnaturki: @40tude.net

Faktycznie masz niezłą jazdę z jakimś debilem.

Data: 2013-10-29 06:00:23
Autor: Budzik
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wielowieyskŕ

Masz jakis problem z kodowaniem...

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2013-10-29 01:25:15
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 29 października 2013 07:00:23 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Wielowieyski

Prosta prawda jest brutalna, czyli o pewnym zdjęciu ze Smoleńska, które zabolało Grasia, Sikorskiego i Wielowieyską. Kogo jeszcze? Straszą, krzyczą, przeklinają. Wyzywają Karnowskich od najgorszych. Zarzucają podłość (minister Graś) i prowokowanie do przemocy (red.. Wielowieyska). Ba, zarzucają nam nawet prowokowanie wojny z Rosją (to wymysł ministra Sikorskiego). Ale nikt poważny i bezpośrednio zainteresowany sprawą nie mówi, że zdjęcie ujawnione na okładce "wSieci" jest nieprawdziwe. Dlaczego? Bo jest prawdziwe. Skąd zatem to ujadanie? Bo zabolało? Pewnie tak. Piszę to bez satysfakcji, bo zabolało także mnie. Przypomniało mi coś, o czym w ferworze posmoleńskiego sporu niewielu już pamięta, a co było właściwie praprzyczyną tragedii. Wystarczy popatrzeć i od razu przypomina się, w jakiej atmosferze przyszło "współpracować" prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu z premierem Donaldem Tuskiem. Myślę, że przypomniał sobie to też i Donald Tusk, i ministrowie Graś i Sikorski, i redaktor Wielowiejska musi to pamiętać.. Że Donald Tusk Lecha Kaczyńskiego nie cierpiał, temu chyba nie zaprzeczy? Śmiał się z niego na Westerplatte w towarzystwie Putina, prawił mu złośliwości ośmielając mainstreamowe media do rozkręcania przemysłu pogardy wobec prezydenta. No i wreszcie ustalił z Putinem rozdzielenie wizyt w Katyniu w kwietniu 2010 roku. To zdjęcie jest jak otrzeźwiający policzek. Przypomina, że przy pomocy Millera i Laska udało się sprowadzić dyskusję o tragedii smoleńskiej do punktu absolutnego zapętlenia. Że jesteśmy na poziomie rozmawiania o tym, dlaczego nie możemy o tej sprawie rozmawiać. A sedno sprawy już dawno zagrzebane jest w jakichś mało istotnych szczegółach. Zostało ubabrane w emocjach, które często każą odwracać głowę na samo hasło "Smoleńsk". To się salonowi prawie udało. Prawie. Prawda tego zdjęcia nie ulega niuansom, w jakie można wmanewrować ustalenia najwybitniejszych nawet naukowców. Bo ze skomplikowanymi wykresami i teoriami można dyskutować i w oczach laików nawet łatwo jest je ośmieszyć i zdyskredytować. A tu widać to, co widać. Prosta sprawa. Właśnie dlatego to zdjęcie tak wkurza i Sikorskiego i Grasia i Wielowieyską i cały salon.. Trzy i pół roku ciężkiej dezinformacyjnej roboty poszło w cholerę...

Masz jakis problem z kodowaniem...

Mnie tam się wyswietla POprawnie ;P

Data: 2013-10-29 16:46:51
Autor: Mark Woydak
O pewnym zdjęciu ze Smoleńska
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z
[...]

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:29102013.57B7BF56budzik61.poznan.pl...
[...]

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń
także "_")

Data: 2013-10-29 16:46:06
Autor: Mark Woydak

Uýytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisaů w wiadomoúci news:ocm0qc0pohhv$.yt9vcl8ae3zz$.dlg40tude.net...