O podpaleniu tęczy i Janie Zamojskim

Data: 2014-08-10 15:21:16
Autor: Patriota
O podpaleniu tęczy i Janie Zamojskim
W dniu 2014-08-09 18:59, abc pisze:
Straszne rzeczy dzieją się w Polsce. Oto w Warszawie ktoś podpalił tęczę
zboczeńców ustawioną na placu Zbawiciela i odnawianą za każdym razem z
fanatycznym uporem gdy znajdzie się paru śmiałków, którzy puszczą owo
cudo z
dymem.

Zboczeńców ktoś tam pisze a ty go cytujesz? To nie zboki postawili tą tęczę a wrogie im elementy. Elementy które mają władzę, ale w żadnym wypadku zbokom nie pozwolą (choć maja takie możliwości) na normalne życie, jak żyją normalni ludzie. On tylko robią na tych zboków zakamuflowane nagonki. Tak, taka tęcza w miejscu publicznym dała homkom tylko to że nawet ja przez jakiś czas poczułem do nich irracjonalną niechęć. I właśnie o to, a nic innego chodzi HGW i spółce.

O podpaleniu tęczy i Janie Zamojskim