O prowokacji 11 Listopada 2013

Data: 2013-11-07 17:22:30
Autor: u2
O prowokacji 11 Listopada 2013

http://naszeblogi.pl/42097-o-prowokacji-11-listopada-2013

Możliwa? Możliwa. A może już była? Poniżej ciekawy tekst dr Witolda Kaliznoskiego, szefa Klubu Myśli Pozytywnej na ten temat.

Witold Kalinowski
Obserwowałem wczorajszą (5 listopada) dyskusję w TVRepublika. Łukasz Warzecha i Bronisław Wildstein logicznie i rozsądnie przedstawili zagrożenie bezpieczeństwa manifestacji w dniu Święta Narodowego: wystarczy kilku przypadkowych bandziorów – tacy zawsze się przyplączą – a policja przystąpi do akcji na wielką skalę, przegoni precz tysiące spokojnych manifestantów i nie dopuści ich nawet do pomników, pod którymi chcieliby złozyć kwiaty (tak było !!! w zeszłym roku), i rozpocznie się wielka i dlugotrwała kampania medialna przeciwko FASZYSTOM; na to opozycja odpowie kontrkampanią przeciwko PROWOKATOROM.

    Tymczasem mało kto mówi, że do PROWOKACJI już doszło. Prowokacji zbrodniczej, perfidnie zorganizowanej przez rząd Tuska, za co i on i jego pomagierzy powinni stanąć przed sądem karnym, bo jest to, o ile pamiętam sformułowanie kodeksowe, sprowadzenie zagrożenia życia, zdrowia i mienia na skalę masową. Mam na myśli oczywiście samo zwołanie ''szczytu klimatycznego'' w Warszawie w okresie zwyczajowych i chyba nawet konstytucyjnych w tym czasie uroczystości patriotycznych, a tym samym jawne, oficjalne (bo państwowe) zaproszenie do stolicy Polski bojówek ekologów, globalistów i innych zboczeńców. Ma rację Warzecha, gdy ocenia na 5 procent prawdopodobieństwo awantury wywolanej przez zwykłego bandziora (czy nawet, powiedziałbym łagodniej, chuligana). Prawdopodobieństwo napaści na manifestantów takiej lewackiej bojówki, czy to rodzimego chowu, czy to przywiezionej na zaproszenie rządu RP z ''europy'', graniczy z PEWNOŚCIĄ.

    Zuchwałość i cynizm tej prowokacji nie mają chyba precedensu ani w ciągu ostatnich 24 lat, ani za komuny. Jedyne, co by się dało porównać, to prowokacja grudniowa w 1970 roku, kiedy to w środę wieczór władza zachęcała robotników, by nazajutrz przyszli do pracy,  a we czwartek rano strzelała do nich jak do kaczek. Prawda, że tym razem raczej nie będzie strzelania do manifestantów, ale osób zagrożonych napaścią bojówek i policji będzie może nawet więcej niż w pamietnym grudniu '70.

    Odpowiednikiem prowokacji, jakiej dopuścił się ostatnio Tusk (jeśli godzi się w tej sprawie snuć fantazje literackie) byłoby zaproszenie w 1981 roku przez Jaruzelskiego na uroczystości upamiętniające kampanię wrześniową zasłużonych kombatantów NKWD, w szczególności tych, którzy mordowali Polaków w Katyniu. Ale Jaruzelski, skądinąd jeden z głównych sprawców masakry grudniowej 1970, w 1981 na taką prowokację jednak nie poszedł. Nie był aż tak bezczelny.

W. Kalinowski, Klub Myśli Pozytywnej
Radio JUTRZENKA (Warszawa 99,5 fm)
tel. +48 501 514 786
skype:     witold.kalinowski
http://www.kalinowski.waw.pl
--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-07 18:40:06
Autor: Porucznik Ivan Rżewski

[...]

Jedynym prowokatorem są bojówki PiS które już szykują zadymę na 11 listopada. Odszczepieńscy ci za jedyny cel mają sianie zamętu i wzbudzanie strachu przed Tuskiem i Komorowskim. Ci debile nie wiedzą, że wiekszość normalnych ludzi to własnie ich uważa za zagrożenie dla siebie.

Data: 2013-11-07 18:56:16
Autor: niebieski
W dniu 07.11.2013 18:40, Porucznik Ivan Rżewski pisze:

[...]

Obywatel porucznik,  najwyraźniej otrzymał błędne informacje. Marszu 11 listopada nie organizuje PIS.

--
niebieski

Data: 2013-11-07 19:07:38
Autor: u2
W dniu 2013-11-07 18:56, niebieski pisze:
[...]

a przybrany nick wskazuje na jakiegos starego psp-owego przyglupa ...-;)

Data: 2013-11-08 15:37:40
Autor: stevep
O prowokacji 11 Listopada 2013
Dnia 07-11-2013 o 19:07:38 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

W dniu 2013-11-07 18:56, niebieski pisze:
W dniu 07.11.2013 18:40, Porucznik Ivan Rewski pisze:

Jedynym prowokatorem s bojwki PiS ktre ju szykuj zadym na 11
listopada. Odszczepiescy ci za jedyny cel maj sianie zamtu i
wzbudzanie strachu przed Tuskiem i Komorowskim. Ci debile nie wiedz,  e
wiekszo normalnych ludzi to wasnie ich uwaa za zagroenie dla  siebie.

Obywatel porucznik,  najwyraniej otrzyma bdne informacje. Marszu 11
listopada nie organizuje PIS.

a przybrany nick wskazuje na jakiegos starego psp-owego przyglupa ...-;)

Serio, kto moe ci w gupocie przebi?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-11-08 10:39:45
Autor: mcmlxxi.xi.xi
O prowokacji 11 Listopada 2013
W dniu pitek, 8 listopada 2013 15:37:40 UTC+1 uytkownik stevep napisa:

....guPOcie? ;P

Data: 2013-11-09 18:46:42
Autor: stevep
O prowokacji 11 Listopada 2013
Dnia 08-11-2013 o 19:39:45 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisa(a):

> [...]

>>> siebie.

> a przybrany nick wskazuje na jakiegos starego psp-owego przyglupa  ...-;)

...guPOcie? ;P

Ale tylko w PiS-dzie.

Data: 2013-11-09 18:58:47
Autor: u2
O prowokacji 11 Listopada 2013
W dniu 2013-11-09 18:46, stevep pisze:

Ale tylko w PiS-dzie.

ty zmieniles plec cyrkus ? ...-;)

--
"ydw gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, e s narodem wybranym. Czuj si oni upowanieni do interpretowania wszystkiego, take doktryny katolickiej. Cokolwiek bymy zrobili, i tak bdzie poddane ich krytyce - za mao, e le, e zbyt mao ofiarnie. W moim najgbszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, ktrzy uywaj sw 'antysemita', 'antysemicki', naley traktowa jak ludzi niegodnych debaty, ktrzy usiuj niszczy innych, gdy brakuje argumentw merytorycznych. To oni tworz mow nienawici".

Data: 2013-11-10 12:06:29
Autor: stevep
O prowokacji 11 Listopada 2013
Dnia 09-11-2013 o 18:58:47 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):