O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.

Data: 2020-03-12 13:20:48
Autor: Bruno Brunowski
O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.
ks. Józef #Kloch w #RozmowaRMF o przyczynach odwołania zebrania Episkopatu: Bardzo proste. To stu starszych mężczyzn najbardziej narażonych na infekcje @RMF24pl https://t.co/NwalNk3ZHL

A resztę zapraszamy na rozliczne msze.

--
Bruno

Data: 2020-03-12 21:22:29
Autor: u2
O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.
A resztę zapraszamy na rozliczne msze.

wy to kto brutek ?:)

Data: 2020-03-12 15:30:15
Autor: mrbluesky.pl
O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.
A resztę zapraszamy na rozliczne msze.
wy to kto brutek ?:) -- -
Niedoszly biskup ;P

Data: 2020-03-12 23:54:54
Autor: u2
W dniu 12.03.2020 o 23:30, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
A resztę zapraszamy na rozliczne msze.
wy to kto brutek ?:)
-- -
Niedoszly biskup ;P

czyli teraz sługa szatana z Niemiec ?

Data: 2020-03-13 00:26:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i widzisz Bruno?   Tyle tu kłamstw i manipulacji nawrzucałeś, że teraz gdy piszesz prawdę nikt cię poważnie nie traktuje.

JB

Data: 2020-03-13 00:59:29
Autor: japanizer
On Friday, March 13, 2020 at 4:26:35 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Dobre! Ubek, kłamca i manipulator Jacek Bialy zarzuca innym kłamstwo i manipulację.

cyt.

  - Niewyobrażalne jest, by wierni nie modlili się w kościołach - oznajmił w środę rzecznik   Konferencji Episkopatu Polski (KEP) ks. Paweł Rytel-Andrianik. Wypowiedź odnosiła się do   wytycznych Episkopatu, który w komunikacie podpisanym przez abp. Gądeckiego zaleca, by   zwiększyć liczbę niedzielnych mszy.

Data: 2020-03-13 02:45:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - Dobre! Ciekawe co to takiego "dobrego" nasz grupowy paranoik japa wywęszył tym razem?

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Aha!..   Z czego oczywiście wynika, że w stanie wojennym piłem wódkę z esbekami.  Ludzie - rewelacja!

JB

Data: 2020-03-13 03:08:32
Autor: japanizer
On Friday, March 13, 2020 at 6:45:12 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Aha!..   Z czego oczywiście wynika, że w stanie wojennym piłem wódkę z esbekami.  Ludzie - rewelacja!

Te esbeki z którymi wódkę piłeś - to kolesie z pracy byli, czy tak sam z donosami do nich latałeś?

Data: 2020-03-13 10:04:01
Autor: Jacek Bialy
> [...]

   -- - Te esbeki z którymi wódkę piłeś - to kolesie z pracy byli, czy tak sam z donosami do nich latałeś?

Powiem ci wszystko, lecz najpierw odnieś się do cytatu, który tu zamiesciłeś i udowodnij, dlaczego miałby on świadczyć o mnie, że jestem kłamcą i manipulatorem. Jeżeli tego nie wykażesz, to znaczy że jesteś paranoikiem - no i o moich kolegach nic się nie dowiesz.

JB

Data: 2020-03-13 10:27:29
Autor: japanizer
On Saturday, March 14, 2020 at 2:04:02 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

Powiem ci wszystko, lecz najpierw odnieś się do cytatu, który tu zamiesciłeś i udowodnij, dlaczego miałby on świadczyć o mnie, że jestem kłamcą i manipulatorem.

Mniej więcej w co 3-4 swoim poście zamieszczasz kłamstwa i manipulacje.

A teraz ładnie napisz, czy te esbeki, z którymi, jak to ująłeś - tyle wódki wypiłeś - to kolesie z pracy byli, czy tak sam z donosami do nich latałeś (rodzinna tradycja być może)?

Data: 2020-03-13 14:54:47
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jeśli tak, to zostajemy na etapie twojej paranoi.
JB

Data: 2020-03-13 09:09:28
Autor: Runt
W dniu 2020-03-13 o 08:59, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem o co kruszycie kijki od nart? Ktos chce to sobie pójdzie/pojedzie do kościółka by dać na tace, a ktoś inny zostanie w domu i obejrzy/wysłucha mszy w jakiejś TV.

Tu chodzi wyłacznie o kasę.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-13 01:26:14
Autor: mrbluesky.pl
O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.
pokaż cytowany tekst -
[...]
Tak mowiom ci ktorzy KOmpletnie nie wiedzom o co chodzi. A chodzi o Ciebie!
Za nie dawanie kasy ze mszy nie wyrzucajom. Sluchac Slowa ci nie zabroniom.
KOmunie, sPOwiedz i sakramenty tez dostaniesz zawsze darmo. Reszta nie jest wazna. POgrzeb do Zbawienia nie jest KOnieczny. Niech sobie POmoc sPOleczna radzi, zawsze tez mozna zglosic zewlok do donacji.

Data: 2020-03-13 02:28:33
Autor: Jacek Bialy
O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.
   -- - Nie bardzo rozumiem o co kruszycie kijki od nart?

Czemu nikt specjalnie się nie dziwi...
JB

PS:   Na Świętego Grzegorza, spływa zima do morza.. - Dalekich rejsów bałwanie! :-DD

Data: 2020-03-13 02:32:52
Autor: Jacek Bialy
[...]

   -- - Nie bardzo rozumiem (...)

Czemu nikt specjalnie się nie dziwi.

   -- - o co kruszycie kijki od nart?

Na Świętego Grzegorza płynie zima do morza - dalekich rejsów bałwanie!

JB

Data: 2020-03-13 03:18:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 12 marca 2020 21:20:49 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

"Zgodnie z Kodeksem Prawa Kanonicznego, do 29 marca, REKOMENDUJEMY biskupom diecezjalnym udzielenie dyspensy od uczestnictwa w niedzielnej Mszy św.: osobom w podeszłym wieku, wiernym, którzy mają objawy infekcji (np. kaszel, katar, podwyższona temperatura), dzieciom i młodzieży szkolnej oraz dorosłym, którzy sprawują nad nimi bezpośrednią opiekę, a także osobom, które czują obawę przed zarażeniem - głosi zarządzenie wydane po czwartkowym posiedzeniu Rady Stałej Konferencji Episkopatu Polski."
https://episkopat.pl/komunikat-rady-stalej-konferencji-episkopatu-polski-4/

Ilu biskupów przychyliło się do tej rekomendacji? Głódź chyba nie bardzo:
"Msze ważniejsze niż zagrożenie epidemiczne? Metropolita gdański idzie za głosem abp. Stanisława Gądeckiego i proponuje zwiększenie liczby niedzielnych zgromadzeń w Kościele. Poleca też modlitwę w intencji chorych i opieki zdrowotnej w Polsce. A mógłby zawiesić msze masowe i nie narażać chorych na niepotrzebne ryzyko szpitali na obciążenie."
https://oko.press/glodz-prosi-o-zwiekszenie-liczby-mszy-nie-raz-modlitwy-o-oddalenie-epidemii-byly-wysluchiwane/

--
Bruno

Data: 2020-03-13 16:29:51
Autor: mrbluesky.pl
O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.
ePIS-KOpat: ograniczenie liczby wiernych na mszach świętych do maksymalnie 50 osób.
Niewiele zbiorom wiec o kase nie idzie ;P

Data: 2020-03-13 17:31:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 14 marca 2020 00:29:52 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
ePIS-KOpat: ograniczenie liczby wiernych na mszach świętych do maksymalnie 50 osób.
Niewiele zbiorom wiec o kase nie idzie ;P

"Apelujemy do biskupów", a zarządzenie jest rządowe. Ciekawe czy rozgonią mszę jak się okaże liczniejsza.

--
Bruno

Data: 2020-03-14 07:03:06
Autor: mrbluesky.pl
[...]

To bylo z ePIS-KOpatomunikatu. Liczyc ludzi umiom, liczniczki majom. PO odliczeniu do 50 co pierwsiejszych/gorliwszych/bogatszych parafian drzwi zamknom i PO krzyku ;)

O przyczynach odwołania zebrania episkopatu.