O rany i nie będzie już musztardy nad Wisł ą?

Data: 2018-05-07 01:46:41
Autor: stevep
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisł ą?
# Państwa Komisja Wyborcza zajmie się tzw. prekampanię wyborczą. Chodzi o aktywność kandydatów jeszcze przed wyborami. Patryk Jaki i Rafał Trzaskowski nie widzą w tym nic złego.
Data wyborów samorządowych, a zatem również startu kampanii wyborczej, nie jest jeszcze znana. Formalnie rusza ona dopiero po rozpisaniu wyborów. Jednak w rzeczywistości walka o Warszawę już się toczy - przynajmniej między kandydatami PiS i opozycji.

Takie działania krytykowała Państwa Komisja Wyborcza. Na posiedzeniu 7 maja ma ona zdecydować, czy i jakie kroki poczynić w związku z prekampanią w stolicy - podaje Radio Zet. Mówi o tym przewodniczący Komisji Wojciech Hermeliński. - Przed każdymi wyborami prowadzona jest prekampania, mimo naszych apeli - stwierdził szef PKW cytowany przez reportera Radia Zet Mariusz Gierszewski

Hermeliński już wcześniej podnosił kwestię prowadzenia kampanii przed jej oficjalnym, prawnym rozpoczęciem. - To niedopuszczalne, ale nie jesteśmy w stanie tego skutecznie zabronić - mówił w rozmowie z RMF FM. Tłumaczył, że PKW nie ma instrumentów do walki z takim działaniem. #

Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23363475,w-poniedzialek-pkw-zajmie-sie-prekampania-jakiego-i-trzaskowskiego.html#Z_BoxNewsImg&a=167&c=96

--
stevep

Data: 2018-05-07 04:48:43
Autor: Zenek Kapelinder
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisłą?
Jakis zakaz jest zeby wybitni dzialacze placformy i okolic nie robili piknikow dla potencjalnych wyborcow?

Data: 2018-05-07 19:43:09
Autor: Pazerność i Stołki
kutasina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:279bd7c2-0790-4db0-b905-91e347641954googlegroups.com...
Jakis zakaz jest zeby wybitni dzialacze placformy i okolic nie robili piknikow dla potencjalnych wyborcow?

Paczpan ilu sie zaraziło! ;-)))

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pijany-senator-pis-roztrzaska-sobie-gowe_1048981.html

https://www.wprost.pl/kraj/10116797/pijany-polityk-pis-awanturowal-sie-w-stolicy-senator-odpiera-zarzuty.html

http://natemat.pl/235175,piotr-nisztor-pijany-posel-pis-trafil-do-szpitala-o-kogo-chodzi

http://pislamizacja.pl/adam-hofman-pijany-posel-pis/

http://www.newsweek.pl/polska/pijany-radny-pis-zaklocil-spektakl-w-teatrze-6-pietro,artykuly,384524,1,1,2.html

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/560882,radny-pis-ne-byl-pijany-przeprasza-i-tlumaczy-swoje-zachowanie.html

https://pikio.pl/slynny-polityk-pis-w-szpitalu-media-nawalil-sie-i-go-pobili/

http://belchatow.naszemiasto.pl/artykul/belchatow-czy-radny-pis-przyszedl-pijany-na-sesje-sprawe,4380007,art,t,id,tm.html

http://nowaruda.info/5168.htm "Prawie 1,7 promila alkoholu miał w wydychanym
powietrzu pomorski poseł Prawa i Sprawiedliwości, Ryszard Kaczyński, który
wjechał nad ranem w płot niedaleko Pucka (Pomorskie)"

http://www.pomorska.pl/polska-i-swiat/art/7035205,posel-pis-zatrzymany-za-jazde-po-pijanemu-mowi-zjadlem-tylko-kilka-jablek,id,t.html

I kwiatuszek:
http://kielce.wyborcza.pl/kielce/1,47262,18484365,radny-pis-walczy-o-miejsce-dla-pijanych-jego-zona-prowadzi.html

CL

Data: 2018-05-07 13:15:09
Autor: Zenek Kapelinder
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisłą?
Ziewwwww. Nie musisz udowadniac ze jestes glupi.

Data: 2018-05-08 01:59:58
Autor: stevep
O rany i nie będzie już musztardy nad Wis łą?
Jakis zakaz jest zeby wybitni dzialacze placformy i okolic nie robili piknikow dla potencjalnych wyborcow?

Ten od musztardy to z PO?

--
stevep

Data: 2018-05-07 18:11:57
Autor: Zenek Kapelinder
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisłą?
Kolejny raz udowodniles ze jestes idiota.

Data: 2018-05-08 10:17:30
Autor: Pazerność i Stołki
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisłą?
kundel "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4238cd85-0452-44e7-9d9b-5b61c02ab9edgooglegroups.com...
 Kolejny raz udowodnilem ze jestem idiota genetycznym

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23368060,beata-szydlo-latala-do-domu-casa-77-takich-rejsow-moglo-kosztowac.html#Z_MT

CL

Data: 2018-05-08 07:37:17
Autor: Zenek Kapelinder
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisłą?
Poltora miliona kosztowala podroz niejakiego Komorowskiego zeby mogl wejsc na krzeselko w japonskim parlamencie.

Data: 2018-05-08 07:56:39
Autor: japanizer
On Tuesday, May 8, 2018 at 11:37:18 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Poltora miliona kosztowala podroz niejakiego Komorowskiego zeby mogl wejsc na krzeselko w japonskim parlamencie.

Buehehehe, jak na debila przystało - fejk niusy powtarzasz.

  - W rzeczywistości za mównicą znajduje się specjalny podest, na który wszedł   pan prezydent. Służy on do robienia okolicznościowych fotografii delegacji   zagranicznych przebywających z wizytą w parlamencie Japonii - wyjaśniła.   Dodała, że potwierdza to także strona japońska.

  Przekazała dziennikarzom fotografie, które mają to dokumentować. Rzeczniczka   wyraziła też nadzieję, że utnie to "jałową dyskusję wokół nieistniejącego   krzesła".

PS. Du*a wydał 5,5 mln na podróże przez dwa lata, leć po maść na pęknięcie odbytu

Data: 2018-05-08 08:31:46
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

[...]

Co załatwił Dudeł, a co Tusek/de Bul?

Tusek mówił o 300mld dla PL, a teraz z UE jest 390mld (+ na rolnictwo).
Ile luda wyjebano za Tuseka/Dudeła?

Macie tu de Bula jak autostrady buduje:
https://youtu.be/BWX28COcWeU?t=1m13s

A tu wolność słowa za de Bula jak ludkowi gębę zakleili:)
https://youtu.be/PvnhYgF2G3I?t=1m36s

Chcecie tego policjanta co po cywilnemu luda kopała na marszu?
Albo górników ostrzelanych gumowymi kulami?
A może coś z taśm?  Przeca pisiorstwo na tym paliwie ugra jeszcze przyszłą kadencję, nie oszukujcie się. Nieprędko będzie jak dawniej:)

Data: 2018-05-08 09:12:24
Autor: japanizer
On Wednesday, May 9, 2018 at 12:31:46 AM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

>   Przekazała dziennikarzom fotografie, które mają to dokumentować. Rzeczniczka >   wyraziła też nadzieję, że utnie to "jałową dyskusję wokół nieistniejącego >   krzesła".

Co załatwił Dudeł?

Tusek mówił o 300mld dla PL, a teraz z UE jest 390mld (+ na rolnictwo).

Znowu coś popierdzieliłeś:

cyt.

  W latach 2014-2020 otrzymaliśmy z kolei więcej, niż przewidywano - 105,8 mld   euro (441 mld zł). Tę kwotę negocjował rząd PO-PSL. Jednak kiedy odejmujemy   ile nasz kraj wpłacił do budżetu UE, to uzyskamy kwotę 82,2 mld euro, czyli   ok. 390 mld złotych.

Ile luda wyjebano za Tuseka/Dudeła?

Za pierwszych pisiorów uciekło jakieś 3 mln Polaków. Za Tuska - jakieś 100 tys.

Data: 2018-05-08 18:38:27
Autor: Pazerność i Stołki
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisłą?

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:10eef2df-3eef-4ae3-a639-00dfe2aa79dcgooglegroups.com...

https://www.wprost.pl/swiat/145947/Lech-Kaczynski-w-Mongolii.html

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Piwot-Morawieckiego-od-Chin-do-USA-7569478.html

Prezydent Andrzej Duda udał się do Chin na zakończenie pierwszych 100 dni prezydentury. Była to jego pierwsza oficjalna podróż do Azji. Za Murem gościli także premier Beata Szydło, ówczesny wicepremier Morawiecki oraz inni członkowie rządu i parlamentu."

https://www.wykop.pl/link/3760859/podboj-afryki-na-kredyt-prawie-dwa-miliardy-zlotych-w-trzy-lata/

CL

Data: 2018-05-09 02:17:38
Autor: stevep
O rany i nie będzie już musztardy nad Wis łą?
Kolejny raz udowodniles ze jestes idiota.

U ciebie to idiotyzm to normalność.

--
stevep

Data: 2018-05-08 18:07:28
Autor: Zenek Kapelinder
O rany i nie będzie już musztardy nad Wisłą?
twoj tak.

Data: 2018-05-08 07:39:36
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
# Państwa Komisja Wyborcza zajmie się tzw. prekampanię wyborczą.

Przynajmniej kiełbaski som darmowe.
Czepiasz się, wazniejsze że w PL prawie mamy model wyborów wg. usa.
Dwóch mocno promowanych kandydatów, jeden taki sobie, a drugi klon Hajki kondoniary.

Kiepskie te kandydaty, ale podobno Kurwin będzie startował:)
Całość z tymi wyborami jest bardzo podejrzana, trza się mocno naszukać
żeby znaleźć innych kandydatów niż piso-pełoskie.

O rany i nie będzie już musztardy nad Wisł ą?